Pe.Tr Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 vkládám kamarádovi klubákovi , veškeré info včetně kontaktu v odkazu https://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/406/17573961?goFrom=list 40000,- cena je k jednání Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 tipnu si, že kamarád klubák je na benzín, ale ani s tímto motorem chybu neudělá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Mám dva dotazy 1. Proč si to nevloží klubák sám? 2. Proč není cena v tomto inzerátu. Otázka č. 2 je likvidační pro inzerát, prosím o doplnění. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 16. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 1. Mnoholetý klubák co nemá 50 přispěvků a nechce ai je vysmajlíkovat. 2. Doplňeno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 2. leden 2018 Sdílet Odesláno 2. leden 2018 Už to je prodaný?kdo to prodává nick? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 ozzy 56 to jsi myslel mě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 jasně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 už jsem v kontaktu,vypadá fajn,historie jasná,majitel asi punťa...Ale je to nafta a vše ještě původní najeto cca 260000Km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 svoji jsem koupil s 83 tisíci na tacho, ale měla minimálně jednou tolik , přímo z Paříže, najel jsem s ní 100 tisíc a na motoru neměnil vůbec nic (jen olej a filtry), takže motor RHZ považuju za dobrý motor, spotřeba 5.5 na 100 KM, já vím, že naftu nemusíš, ale zkus a nebudeš litovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 už to vidím ,že při mém štěstí se mi to zesere...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Tak já ti nechám moje RHY s 424 tkm. :-D tam taky leju jenom olej ... nevím co je dolevani mezi vymenami. Ty stejně chceš 1.8i ... na tom se nic nezmění. :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Moje bývalá 406 RHZ má dnes tutově přes půlmega. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Já vím, ze tyhle auta maji obrovské nájezdy s originálníma dilama,ze jsou to držáky pokud se o ně někdo staral... Švagr me právě do nafty uhani,ma zdroj to i provoz by byl levný 0.5kc/km... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 já tě chápu--po převratě jsem do své první nafty taky šel s obavama, a to jsem měl tehdá super zázemí ve velkém servisu, kde šlo navíc v podstatě všechno udělat--vyrobit, tehdá ještě nebyly vrakoviště, ani ofiko prodejny ND--nakonec jsem na ní měnil jen žhav. svíčky (205 D) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 Ono co tam zhruba tak hrozí: spojka s dvouhmoťákem, ta je nepříjemná, trojkombinace řemenice, tlumič kmitů a volnoběžka altíku, to je celkem trivka, čerpadlo v nádrži (i když pochybuju, že je původní, většinou se muselo měnit dřív). Ostatní věci kolem agregátu jsou spíš o náhodě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. leden 2018 Sdílet Odesláno 4. leden 2018 pokud máš navíc zdroj levné nafty, nevím, nad čím váháš přiznávám, že u mě to byl hlavní důvod, na pumpě jsem byl jenom v zahraničí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 před 15 hodinami, oddie napsal: Ono co tam zhruba tak hrozí: spojka s dvouhmoťákem, ta je nepříjemná, trojkombinace řemenice, tlumič kmitů a volnoběžka altíku, to je celkem trivka, čerpadlo v nádrži (i když pochybuju, že je původní, většinou se muselo měnit dřív). Ostatní věci kolem agregátu jsou spíš o náhodě. Tyto věci se pohybují v jakých cenách? V případě turba a vstřiku je jaká cenová relace? Pro představu v naftě se nevýznam... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Z hlavy, hrubým odhadem: Orig. sada LUK dvouhmota + spojka cca do 10tis, já za ni dal 7, když ji před léty Godzila vyprodával, Badišák ji měl v tu dobu asi za 8,5, takže někde +- okolo toho. Náhradová sada s pevným setrvákem asi o 2tis míň. Řemenice, tlumič a volnoběžka jsou každé do litru, takže celkem do 3 i s řemenem Čerpadlo v nádrži komplet Bosch asi 2,5, dá se vyměnit i jen samotné čerpadélko asi za litr Turbo repase asi 7-8tis, vstřiky test 300-500/kus, výměna špičky asi litr, velká oprava vstřiku se asi nevyplatí, spíš zase vzít jiný z vraku a vyměnit jen špičku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 5. leden 2018 Sdílet Odesláno 5. leden 2018 Je mi líto, inzerát neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Archivováno
Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.