Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P: 406 combi RHZ


Pe.Tr

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...

svoji jsem koupil s 83 tisíci na tacho, ale měla minimálně jednou tolik :), přímo z Paříže, najel jsem s ní 100 tisíc a na motoru neměnil vůbec nic (jen olej a filtry), takže motor RHZ považuju za dobrý motor, spotřeba 5.5 na 100 KM, já vím, že naftu nemusíš, ale zkus a nebudeš litovat :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tě chápu--po převratě jsem do své první nafty taky šel s obavama, a to jsem měl tehdá super zázemí ve velkém servisu, kde šlo navíc v podstatě všechno udělat--vyrobit, tehdá ještě nebyly vrakoviště, ani ofiko prodejny ND--nakonec jsem na ní měnil jen žhav. svíčky :)(205 D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono co tam zhruba tak hrozí: spojka s dvouhmoťákem, ta je nepříjemná, trojkombinace řemenice, tlumič kmitů a volnoběžka altíku, to je celkem trivka, čerpadlo v nádrži (i když pochybuju, že je původní, většinou se muselo měnit dřív). Ostatní věci kolem agregátu jsou spíš o náhodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, oddie napsal:

Ono co tam zhruba tak hrozí: spojka s dvouhmoťákem, ta je nepříjemná, trojkombinace řemenice, tlumič kmitů a volnoběžka altíku, to je celkem trivka, čerpadlo v nádrži (i když pochybuju, že je původní, většinou se muselo měnit dřív). Ostatní věci kolem agregátu jsou spíš o náhodě.

Tyto věci se pohybují v jakých cenách?

V případě turba a vstřiku  je jaká cenová relace?

Pro představu v naftě se nevýznam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z hlavy, hrubým odhadem:

Orig. sada LUK dvouhmota + spojka cca do 10tis, já za ni dal 7, když ji před léty Godzila vyprodával, Badišák ji měl v tu dobu asi za 8,5, takže někde +- okolo toho.

Náhradová sada s pevným setrvákem asi o 2tis míň.

Řemenice, tlumič a volnoběžka jsou každé do litru, takže celkem do 3 i s řemenem

Čerpadlo v nádrži komplet Bosch asi 2,5, dá se vyměnit i jen samotné čerpadélko asi za litr

Turbo repase asi 7-8tis, vstřiky test 300-500/kus, výměna špičky asi litr, velká oprava vstřiku se asi nevyplatí, spíš zase vzít jiný z vraku a vyměnit jen špičku... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...