Pikaso29 Odesláno 10. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 Ahoj potřeboval bych poradit nestartuje je mi Peugeot 806 2.0 Turbo nejdřív mi odešla baterie při prvních mrazíkách tak jsem dal novou .A po 3 dnech stání jsem potřeboval vyjet a nechytlo mi to tak jsem po tom trošku šel a není slyšet čerpadlo v nádrži jak se na tlakovává a teďka jsem zkoušel jestli jde jiskra a ta nejde. Tím se chci zeptat jestli to má nějaké společné relé nebo pojistku. Čerpadlo v nádrži mám odzkoušené to normálně frčí když ho dám na tvrdo. Děkuji za nějakou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 bitron jednotka nebo imobilizer bitron by mel byt na levy strane pri pohledu do motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 10. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 ten bitron jednotka myslíš tohle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 10. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 a ten imobilizer je kde zamontovaný v ty klávesnici nebo jinde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 spis neco takoveho https://www.google.cz/search?q=bitron+evasion+2,0i&client=firefox-b&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiLvbWRuv_XAhUKDcAKHZ6IARoQsAQIJw&biw=1680&bih=870 a imo je vlasstne klavesnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 10. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 jo tak to je to druhý co jsem si myslel. A když mám klávesnici odpojenou tak to spíš vypadá na tu bitron jednotku co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 jo a nebo jeste pojistky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 10. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2017 ok zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 12. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2017 ahoj tak bitron jednotka vyměněná a peugeot pořád nic čerpadlo není slyšet a nechytne. Ještě se mrknu na ty pojistky anebo nějaké další rady rady prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2017 stop ventil to ma ? takovy cereny nebo cerny gumovy spinac po narazu vyskoci pak jedine to videt osobne a jit pekne od zacatku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 12. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2017 jo ten to má a tak jsem ho zkoušel mačkat a nic. Spíš je mi divný že když jsem vyměnil tu novou baterku tak to chytlo v pohodě a po 3 dnech jsem potřeboval frčet pryč a nic. Přitom jsem neujel ani metr. protože když přivedu proud na pojistku čerpadla v nádrži tak vrní.Ještě ono to je nějak spojení palivoví čerpadlo(čerpadlo nejde) a zapalovací cívka (nehází jiskru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 26. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2017 tak jsem se k tomu zase dostal a všechny pojistky jsou v pořádku. Ale vůbec mi nejde proud na pojistku čerpadla nádrže nevíte přes co to všechno jde? Bitron jednotka, spínačku či snímač otaček kliky? A tím stop ventilem kromě zmáčknutí se ještě něco děla jinačího? Nebo bude někdo vědět na kolik pinu u bitron jednotky má jít proud abych neměl někde přerušenej kabel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pikaso29 Odesláno 1. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2018 tak už jsem nevěl kudy kam tak jsem rozdělal celou elektiku v motorové časti a zjístil jsem že nejde kostra na ten Stop ventil. Protože když jsi přivedu kostru na ty plusový kabely na stop ventilu tak se mě objeví proud na čerpadle i na cívce zapalování . Ale čerpadlo nevypne ale auto pořád nechytne. Nevíte někdo kam nebo na co jde ten kostřící kabel vím že jde do vnitř auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.