Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Esperovo Renault R11 certifikovaný veterán


Guest Espero

Recommended Posts

Tak a je to po rekonstrukci doma. Renaultík sice ještě potřebuje nějaké drobnosti, boční lišty, střešní lišty (lišty budu muset nechat vyrobit na zakázku, výrobu už mám), pak trojúhelníkový vnitřní kryt ke zpětnému zrcátku vpravo, kterým prochází ovládání zevnitř (to bude problém), no a perspektivně také nové reflektory vepředu a zadní světla.Také zadní spoiler na zadních dveřích, to bude druhý problém. Měl tam být už zadní nápis typu vozu, měl jsem ho připravený, obnovený, jenže jsem včera v půl 11 večer chtěl udělat poslední vrchní nástřik bezbarvým lakem a omylem jsem sáhl po stříbrném spreji. Výsledek je, že jsem koupil Lacostan a až zkažený nástřik odstraním, začnu od začátku znovu. 

No a dělali to tady: http://www.autocentrumvotice.cz/

Teď mě ještě čeká nátěr spodku vč. náprav, trochu to poladit v motorovém prostoru, ošetřit a natřít disky kol.

Pro lepší info dávám pár fotek:

 

DSC00363.JPG

DSC00364.JPG

DSC00366.JPG

DSC00367.JPG

DSC00368.JPG

DSC00371.JPG

Upraveno uživatelem Espero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není povinnost, mít to na veteránských značkách. Tento způsob evidence mi umožní auto normálně používat. Veteránské značky mohou (ale taky nemusí) mít i vozidla, která již byla odhlášena z provozu a auta se smějí používat jen k účasti na veteránských akcích, srazech soutěžích a o provozu, o každé jízdě se musí pořizovat záznam. Rozdíl je v ceně pojištění - povinného ručení. Necertifikovaný veterán platí plné pojištění jako běžný vůz, certifikovaný výrazně nižší, já platím při 50% bonusové slevě cca 870 Kč ročně a na zelených veteránských značkách by bylo ještě nižší, kolem 500,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže klubová testace, proto bílé značky? Kdybys měl krajskou, pak jsou zelené, ale jak píšeš, tam už je užívání přísnější. Pokud jsou papíry, nemá to smysl.

Jinak opravdu pěkný kousek.

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude problém to doladit. Nejsou díly, během loňského roku zmizely. Bohužel jde hlavně o světla a ty potřebuji nová, protože stará mám minimálně na stejné úrovni, jaké se tu a tam objevují na internetu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Espero napsal:

Bude problém to doladit. Nejsou díly, během loňského roku zmizely. Bohužel jde hlavně o světla a ty potřebuji nová, protože stará mám minimálně na stejné úrovni, jaké se tu a tam objevují na internetu.

Světla mužeš nechat znovu chromovat, jsou na to firmy.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krasavec !!! Před dvaceti lety jsem jezdil se stejnou typem i motorizací jako máš ty jen barva byla  béžová - zvenku i vevnitř. Měl jsem ho zapůjčeno od bratrance, který byl 3 roky v anglii a bylo to neskutečný žihadlo oproti Škodovce, kterou jsem jezdil v práci. Ani nevím, kde nakonec skončilo ale mám pocit, že ho bratránek pak rozstřelil a skončilo na vrakáči :-(   JInak přeju ti hodně štěstí s údržbou i scháněním dílů a super projížďky - takový auta se dneska už nedělaj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to docela žihadlo, 130 žádný problém včera po D 11 a je pohodlné, měkké pérování. Mám ale problém, potřebuju vyměnit olej, má to akorát 160 tis a nemám žádný manuál, na netu nejsou a nevím, jaký olej se tam vůbec leje jak do motoru, tak převodovky. Předpokládám 15W40 motor, ale to je jen dohad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezitím jsem volal na Renault ČR, tak je to 15W40 nebo 10W 40 a do převodovky 75W90. na zličíně to nevěděli. Já jsem to nějak nepochopil, že je to přímo R11. Takže budu dávat 15W40. Ten musí stačit a pochybuji, že ten číšník, co to měl přede mnou by tam dával něco dražšího. Tyhle oleje ten Tvůj odkaz obsahoval.

Upraveno uživatelem Espero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem dal výpověď veteránského pojištění (povinného ručení) na R11 u Uniqa. Pro další pojistné období od 10/2018 mi zvýšili ručení o 14,24 % na skoro tisícovku bez pětikoruny. Hned v první pojišťovně (ČSOB) mi prodali stejné ručení za ani ne čtvrtinu (242 Kč). U původně uvedené firmy sem byl asi 12 let se třemi vozy ale postupně jsem tam ukončil vždycky s výměnou vozu působení, protože jsou z roku na rok stále chamtivější. Dostal jsem nabídku i na Dacii, musím to teď porovnat s tím co aktuálně platím. Ono čas od času asi neškodí pojišťovnu vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Vyměnil jsem dnes motorový a převodový olej v R11 a nechal zkontrolovat chladící kaplinu a brzdovku. Kapliny byly obě O.K., chladící do - 31st., brzdovka zoxydovaná jen z 5%. Olej jsem tam nechal dát 10W40, ale převodový Shell Spirax byl příčerně drahý, skoro 900 Kč za litr. Příště tam nasypu radší písek. Tím je vůz připraven do provozu. Teď ještě musím dosehnat pár dílů a bude už dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...