Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P407 2.0 HDI RHR - výmena rozvodov problém


palec17

Recommended Posts

  • O 3 týdny později...

Po dlhej dobe som sa vrátil k môjmu odstavenému autu..... dnes som pozrel podtlakový ventil na ovladanie turba a źistil som ze trubka čo ide z neho do turba je pri turbe vypadnutá tak som ju nasadil na turbo. Celý natešený som si myslel že som chybu odstránil no nie, turbo stále nefunguje.

- napadla ma ešte jedna vec na aute som mal asi pol roka odpojený konektor z EGR ventila, a samozrejme ked som dorobil rozvody tak som si ho zapojil. Tak som mal podozrenie či náhodou sa nemohol EGR ventil zaseknúť v otvorenej polohe (kedže bol dlho nepoužívaný) a vtedy by to asi mohlo aj mať nejaký vplyv na turbo.  Dnes som ho ale zdemontoval a bol uzatvorený, čiže zase mimo....

Zmazal som staré chyby na diagnostike a už mi naskočili iba dve tak prikladám fotku + videá aktuálnych hodnôt z motora....  na videu je vidieť že turbo nadáva požadovaný tlak.

Asi kúpim druhé turbo a skúsim ho vymeniť, neviem už fakt kde  môže byť chyba .

 

IMG_20180106_150332.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ľavej strane motora zhruba niekde nad elektropneumat.ventilom turba je konektor,ktorý keď rozpojíš,vieš zmerať jednotlivo žhaviče  ohmetrom voči kostre.Z opačnej strany zas voltmetrom,či sú žhaviče napájané. Na tom  ventili je myslím vyrazené out a in ,čiže výstup a vstup podtlaku a na skúšku sa dajú hadičky prepojiť.Máš vytrepaný fap ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- K tomu ventilu, ked odpojím vstupnú hadičku pri zapnutom motore mal by som cítiť podtlak? lebo nič som necítil.

- Keď som ventil chytil bol celkom zahriaty, neviem či to je normálne.

- Alebo ako skontrolujem podtlakový systém ? (vizuálne som hadičky prešiel a vypadajú OK) je ešte nejaký overený postup?

 

- Žhaviče skontrolujem zajtra.

 

-FAP , netuším či je vonku. Ja som ho nevykuchal ale mám pocit že asi bude vykuchaný lebo keď som riadne pridal plyn tak bol za mnou čierny oblak :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím,že Tvoj budúci smajlík bude asi takýto :grr:myslim .Elektricky skontroluješ ventil cez diagnostiku,podtlak tam byť musí.Choď po hadičke až k zásobníku podtlaku.Pozri na ten fap.Myslím ,že to bude jadro problému.Ak je fap vymlátený,musí to byť ošetrené aj softwarovo.Na túto tému je tu  toho písané neúrekom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud Ti nejedou podtlaky, kterými se ovládá i turbo, tak je jasné, že turbo nefunguje, páč není nic, co by mu dalo povel. Stačí aby někde praskla spojka hadiček, podtlak uteče a problém je na světě. Projdi si podtlakový vedení, někde tam bude chyba...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 2 roky později...

Ahojte , hodím otázku sem . Má niekto skúsenosti s rozvodmi značky HEPU ??? Chcem kúpiť túto sadu : https://www.autodielygafa.sk/tecdoc/peugeot/407-6d/20-hdi-135/rozvodova-sada---komplet/vodne-cerpadlo-sada-ozubeneho-remena/17852/1991856

 

čo vy nato? prípadne vie mi niekto doporučiť inú kompletnú sadu za lepšie peniaze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...