Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P407 2.0 HDI RHR - výmena rozvodov problém


palec17

Recommended Posts

No to doufej.

Ty jsi asi ale nepochopil moc.

Pokud jsi dal spatne remen ( coz na 99% jo) a startoval jsi tak se ti to potkalo.

Tzn.Ventily bouchali do pistu.

Tzn v lepsim pripade ohle ventily zlomene koniky prorazene hydrostely a v horsim pripade protocena vacka.

To neni ted uz pouze o nastaveni rozvodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 39 minutami, palec17 napsal:

praveže som ich mal, len do aretacneho otvoru na vacke som strcil skrutku M6 a mala tam byt tusim M8. A dalsia vec klukovy hriadel som nevystredil so ziadnym pripravkom len rucne (teda da sa povedať ze som ho vobec nevystredil).

Neco ti pošlu. Zitra mozes opravovat svoje chyby a ked budeš postupovat tak ako na tom videu tak to musi fungovat. Pozor na rozvodovu remenicu na klukovke. Skontroluj poriadne.

Upraveno uživatelem comm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, palec17 napsal:

praveže som ich mal, len do aretacneho otvoru na vacke som strcil skrutku M6 a mala tam byt tusim M8. A dalsia vec klukovy hriadel som nevystredil so ziadnym pripravkom len rucne (teda da sa povedať ze som ho vobec nevystredil).

Musi sedet aretacni dira v terciku pod remenici. Tam je neco tenkeho a taky to musi presne sedet. A po protoceni to porad musi sedet. Slozit to od oka a nezkontrolovat to je docela velky hazard.

A to ze jsi misto 8ky pouzil 6ku, no... Tak priste radeji presneji. To doma nemas sadu vrtaku?

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všetkým veľká vďaka za pomoc. No predovšetkým comm bez tvojho videa by som to nedal.

Takže rozvody som znovu rozobral a odznova zložil. Po pretočení mi to ešte nesedelo, tak som to zase rozobral a do 3tice všetko dobre. Pravdepodobne som mal zle našponovaný remen.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa fakt darí .... až dnes som sa dostal k autu že ho aj vyskúšam na ceste. No po pár metroch som zistil že akoby nefungovalo turbo. Auto nemá ťah, je totálne lenivé. Mám asi tušenie, keď som sa hrabal v motorovom priestore podarilo sa mi jednu trubku čo ide zo vzduchového filtra zatlačiť omylom dozadu a niečo v nej prasklo. Môže mať toto vplyv na výkon turba? prípadne ako sa tá trubka volá, prípadne aké ma objednávacie číslo.

 

ďakujem

 

 

trubka.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no trubku som zohnal z vrakáča, vymontoval pôvodnú(tá nebola nijak poškodená) a namontoval novú.  Žiadna zmena tak som ešte auto znova napichol na diagnostiku a naskočili nejaké chyby ohladne turba. Prikladám obrázok, a prosím zase o rady kde hladať chybu. Vymontovál som aj ten podtlakový ventil na ovládanie turba, nie som si istý či som ale dobre zapojil hadičky doň, vedel by mi niekto napísať ktorá má byť kde?

IMG_20171217_113736.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...