Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

trable s 807


Petridas

Recommended Posts

Asi před třemi lety jsem tohle řešil ve vláknu "807čka rada". A pravdu měl ten, co mi napsal ten nejhanlivější koment:"co si jako myslíš, že za tak málo peněz pořídíš? Plečku, do které budeš jen strkat peníze...." 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
V 11. 12. 2017 at 11:19, Petridas napsal:

panove , dodávkou nejezdim pac je to firemni , takze na denní jezdeni do a z práce mi ji nedaj. Jo kdykoli si ji muzu pujcit jak potrebuju to není problem .

No takze sleduju inzeraty a jakmile se něco naskytne tak se na to mrknu , ale samo ze musim nejdriv prodat 807

na sauto je laguna 1,8 r.v. 2000 najeto 90000 km za 29kKč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎27‎. ‎12‎. ‎2017 at 11:22, MStas napsal:

asi je lepší finanční leasing např. fabie za 5000 měsíčně. Když to spočítám, tak je to lacinější než cpát prachy do starých aut....

No včera mi vyprávěl kolega příběh z jeho příbuzenstva. Mladá rodina, hypotéka na bydlení ženská na mateřský a starý auto který potřebovalo servisní zásah každou chvíli takže po dlouhém rozhodování šli do produktu  " škoda bez starostí " samozřejmě hlava rodiny není žádnej blbec atak na co by četla všechny smluvní podmínky že. Po dvou letech ježdění s fabií že bude rodina větší tudíž vrátíme fábii a vezmeme větší auto. Objednal se do autosalonu na návštěvu tam jim vylil  srdíčko co jako potřebuje a jestli a jak oni mu pomůžou. A maník v autosalonu jasně není problém zítra se zastavte než sem pojedete tak auto umyjte. No hlava rodiny si myslela že druhý den odjede z autosalonu octou nebo rapidem. Druhý den přijel fabie šla ne dílnu na zvedák důkladná kontrola, po zvedáku nastoupili dva maníci s barvičkama a za dvě hodiny kontrolování byla fabie těma barvičkama flekatá jak ksicht puberťáka . Jeden z těch maníků si sedl ke stolu a ten druhý vzal kameru a pomalu auto obcházel a záběry rovnou soukal do compu asi za dvacet minut vylezla z compu závěrečná zpráva o stavu vozidla. Verdikt " vozidlo jeví známky nadměrného opotřebení vůči věku a proběhu kilometrů " předběžná kalkulace zmírnění opotřebení do stavu který by vyhovoval stavu vhodnému k prodeji vozidla cca 60 000 Kč. Hlava rodiny pořád nechápala tak mu to vysvětlili polopaticky. Ano tu fábii vezmeme zpět a můžeme se bavit o tom že by jste dostal jiné větší auto ale těch cca 60 litrů musíte zaplatit při vrácení té fabie aby jsme ji mohli poopravit a prodat dál za tu cenu kterou by to auto mělo tabulkově mít.  Hlava rodiny ve vývrtce co si to na něj vymýšlí že o ničem takovým nebyla při podpisu smlouvy řeč tak mu ukázali smlouvu na monitoru kde byla ona klauzule zvýrazněná takže uznal a co prej dál no je to jednoduchý budete chtít jiný auto tak tohle vrátíte zaplatíte tu opravu a jedeme na novo nebo pokračujte v té stávající smlouvě do konce a po skončení té smlouvy Vám tu fabii odprodáme za tabulkovou zůstatkovou cenu.  Po skončení bude mít auto tržní cenu 30 ale oni ho odprodají za tabulkovou 45 to je fakt výhodný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však jo . Neuvedl jsem to zde že bych ten produkt haněl . Dokážu pochopit lidi který do takové akce jdou ale nechápu že si o podmínkách takových závazků nic nezjistí. A druhá věc nepochopím to že ty lidi kteří auta takhle užívají si málokdy uvědomují že sice ano auto je cizí ( z cizího krev neteče) ale že veškeré škody které na tom způsobí jdou stejně k jejich tíži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to na diagnostiku a pořádně projít. Ale klidně to může být tak že k prvnímu startu není dostatečný tlak/množství paliva a proto se motor neroztočí. Zkus před startem zapnout klíček a než budeš startovat tak ho vypni a znova zapni pak teprve startuj. Pokud by to bylo že je malí tlak/množství tak by to mělo srovnat na požadovanou hodnotu a pak by start měl proběhnout. Samozřejmě že pokud to bude takto fungovat tak je to nouzové řešení do doby než závadu najdeš a odstraníš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě se to vyjímečně stane pokud do spínačky vrazim klíček a ihned (opravdu rychle) začnu startovat.Pokud  klíčkem otáčim tak nějak normálně tak vždy v pohodě,já vim,težko popsat co je normálně.Už mám druhou 2.2i 807,u obou se to občas stane.Po druhém pokusu už nikdy žádný problém.Myslím že řídící jednotka nestačí načíst klíček,ale jen odhad.U jiných aut jsem už měnil snímací kroužky imobilizeru na spínačce,příznaky byly podobné.Ale nevím jak je to na 807 řešené,jak už jsem psal,nějak mě to netrápí,odhadem tak 1x za 30 startů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyzkoušel zapnout-vypnout-zapnout a startovat a  normálně naskočí. Vypadá to na tlak benzínu, takže vyměním benzínový filtr a případně čerpadlo. Mám dojem že bývalý majitel něco špatného natankoval a potom to už neřešil. Musel jsem vyměnit jeden vstřik. Druhý už byl měněný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, wyziv napsal:

Koukni, jestli pod autem benzinový filtr máš. Já si ho loni na mou C8 2.2i r.v.2005 koupil a až pod autem zjistil, že ho tam nemám. I kluci mi podle VIN zjistili, že moje verze filtr pod autem nemá.

Aha? A když by tam nebyl a já ho přidal, stane se něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...