Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

trable s 807


Petridas

Recommended Posts

Kavol mam to uplnestejne  jako ty.

Auto potrebuju do prace a z prace pres zimu . mam to cca 15 km . bus mi tam nejede, nebo jede ale levneji to vyjde 807 a hlavne nemusim trikrat prestupovat. Važne uvazuji ze to strelim za 30 ( doufam ze by to nekdo vzal ) a vzal bych Fabii . Nic jineho se mi brat nechce. Taky neni co . ( Renaulty , nebo fordy si rikam ze to je z blata do louze ) a ke skodovkam mam prece jen blize nebot jsem do nedavna u  jednoho prodejce pracoval a mam tam stale velmi dobre vztahy , takze  dily opravy atak pod by nebyl problem . akorat je fakt ze jsem takovy strelec ze ted nedam ani tech tricet dokupy bez toh o aniz bych prodal toto auto.

Uz aby bylo leto a ja mohl jezdit na dvou kolech :-) Takze kdyby nekdo chtel tak za tricet ho strelim :-)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Péťa napsal:

Jen poznámka na okraj - v roce 2004 jsem za víc než 200tis. kupoval pětiletou 406 break. Dnes, za stejné peníze koupím nový Fiat Tipo Combi s pětiletou zárukou...

Já ho vidím na konfigurátoru v základu za 330 000Kč,

těch 200000Kč je za 5 letý?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Péťa napsal:

Jen poznámka na okraj - v roce 2004 jsem za víc než 200tis. kupoval pětiletou 406 break. Dnes, za stejné peníze koupím nový Fiat Tipo Combi s pětiletou zárukou...

jop, to je jak píšu s tou opravou feldy - ojetiny od tý doby dost padly ... kolega kupoval v roce 2006 feldu kombíka, a běžný ceny byly třeba kolem 60 k ...

Před hodinou, filoyof012000 napsal:

jestli jste takový střelci, že nedáte dokupy ani těch 30, tak pánbůh s vámi...

já neříkám, že nemám 30 k a že by mě to položilo, ale teď to nemám na auto

a historie mě již poučila, že není vhodné sahat do rezerv ani brát z peněz určených na jiné účely

(navíc argument, že autem za 100 kKč bych ušetřil 3 roky oprav a kdyby to vydrželo čtyři, tak už jsem v plusu, i když ho beru, tak ale stále mám trošinku problém ho akceptovat na 100%, při mojí smůle - viz ta fungl nová spojka)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chvíli jsem hledal a opravdu jsem se asi o stovku netrefil. http://autobible.euro.cz/novy-fiat-tipo-kombi-dorazil-cesky-trh-cim-chce-zaujmout/?gclid=CjwKCAiAx57RBRBkEiwA8yZdUA_8p9Ynb1URnKoUqHHGeHbeZsrOT8X_LHtxpe76SwIs3uqeLpx0PhoCf-sQAvD_BwE

Zajímavé, protože jsem se byl podívat i u prodejce a moc se mi líbil. Kdybych nevzal Mercedes, tak jsem dnes jezdil Tipem.

 

Tak pak jedině Dacia, tak kolem dvou stovek je ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, kavol napsal:

já neříkám, že nemám 30 k a že by mě to položilo, ale teď to nemám na auto

a historie mě již poučila, že není vhodné sahat do rezerv ani brát z peněz určených na jiné účely

(navíc argument, že autem za 100 kKč bych ušetřil 3 roky oprav a kdyby to vydrželo čtyři, tak už jsem v plusu, i když ho beru, tak ale stále mám trošinku problém ho akceptovat na 100%, při mojí smůle - viz ta fungl nová spojka)

No.. možná jsem to blbě napsal, trochu jsem to bral tak, že 30 na cokoliv... já se snažím mít tu rezervu alespoň 4x takovou (a naštěstí se mi to poslední dobou i daří). Pravda před těma třema rokama když jsem obměnu jednoho auta planoval tak o 8 měsíců později (to končila Xantii technická) a to Kangoo jsem měl od nova, mělo 10 let a 160 kkm najeto, tak s tím jsem počítal ještě pár let.. a během 14 dnů byly na vrakáči obě, za trosky a odprodej kol a baterek jsem dostal dokupy asi 18 tKc a jiný auta mě stály asi 100.. nic moc tehdy. 

 

Ono to bylo myšlený spíš tak, že při slušným nákupu auta za 30 je šance, že přežije třeba další dvě technický a na servise bude stát tak 10 ročně... ono si přiznejme, 807 je dost složitý a těžký auto a 15 letá s HDi 2.2 není zrovna etalonem spolehlivosti no..... a servis už přece jen něco stojí proti tomu Scenicu nebo podobně....

 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, ta proklatá citová vazba. Ta už stála za hodně prodělky :) Taky to znám, ten odstup a skoro až cynimus si holt člověk musí vypěstovat. I když pravda, i u své současné krabice bych se rozmýšlel, jestli opravovat, kdyby se něco stalo, taky bych neházel do šrotu okamžitě a rovnou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 ohledně starého auta musí jít city stranou, jak se to začne sypat, tak pryč z domu--jinak se z toho stane  pokladnička, navíc už tomu člověk pak nevěří a třepe se při každé jízdě, co se zas vy.ere :myslim, v každém případě, než cpát do oprav, tak radši koupit něco mladšího, je to ve výsledku levnější, ale přemlouvat nikoho nebudu

kolega měl kdysi T 603 a další dvě rozebrané ve stodole...,taky tvrdil, že jezdí levně, ale pomalu každý víkend pod tím ležel a něco měnil-opravoval :mrk, pak si koupil ojetou Š 105 a konečně se o víkendech někam podíval, ale taky furt hudral, že v 603 bylo pohodlí a kdesi cosi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svatá pravda, tak moc jsem si přál C8, až jsem rád, že jsem se ho "zbavil". Ne, že by se imrvére něco sralo, ale nedalo se na něj spolehnout. Dlouho vše ok, ale když to jeden vůbec nečekal, a v tom nejnevhodnějším okamžiku...... pííííííp a chcíp. Třeba zrovna 50km od základny na kruháči.... Tohle mě Picasso ani dvěstašestka nikdy neudělaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to zas musím zaklepat, že kromě tý spojky jsem s Phedrou nikdy nezůstal viset, jako dvakrát bez turba apod., ale pořád to nějak jelo, a ta spojka se mi stala při výjezdu z parkoviště před kanclem, čili jsem akorát došel zpátky poprosit kolegu, ať mi to vezme na lano ...

zato s feldou jsem nenastartoval na červenohorským sedle, fpérdeli altík, a kontrolka dobíjení se neobtěžovala svítit, z kopce dolů bez posilovače brzd, páč už ani na rozjezd to neškytlo, nechat se táhnout někam do Jeseníku a shánět servis ve svátek fakt lahoda :-/

s ochcáfkou prozměnu dojedu do Břeclavi, že jedem na Dyji, zastavím na semaforu, zdá se mi, že to děsně řachtá, za rohem parkuju, říkám si to bylo divný, zkusím ještě nastartovat a poslechnout si to - no a nenastartuju ... kouslý ložisko v altíku, naštěstí pracovní den, takže servis není problém, akorát že místo 2,5 kKč, co bych dal za repas v Baesu, a pětikila za montáž u mojeho garážníka, jsem vypláznul přes osm litrů

no a spojku jsem na ní plánoval udělat zároveň s přípravou na technickou, hm, tak si takhle chvíli před tím jedu z Třebíče do Náměště na zkoušku, a ještě ve městě nezařadím ... no naštěstí se pro mě instruktor byl ochoten otočit, a komisař mě vzal i se zpožděním, s tím, že teda musím makat, abych končil stejně jako ostatní, taky moc příjemný

jo, spolehlivost sama ... přitom obě auta jezdily do Španěl, s tou ochcáfkou jsme nedlouho před tím udělali přes 5000 po Skandinávii ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi mozna se uz to sem nehodi , ale když to prodam  tak co koupit?? cca do 50 tis? Da se vybrat nejaky vuz třeba xantii, nebo něco takového za ty prachy|?

Jinak to co pisete  je pravda . Mam prej koupit Espase (vždycky jsem ho chtěl ) prej za dvacet a nemam zadne starosti s tim , furt jen jezdim , ale ze každý den tam něco kuti to je prej normalni :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mluvíš o velkých autech, přitom dodávky doma máš...

Felda rezne, vyzkoušeno, ale taková 206 není náročná.

Nebo tato 307, má novou STK, takže úplně špatná není.

Anebo prodat 807 a jezdit s tou dodávkou.

 

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Petridas napsal:

Hosi mozna se uz to sem nehodi , ale když to prodam  tak co koupit?? cca do 50 tis? Da se vybrat nejaky vuz třeba xantii, nebo něco takového za ty prachy|?

Jinak to co pisete  je pravda . Mam prej koupit Espase (vždycky jsem ho chtěl ) prej za dvacet a nemam zadne starosti s tim , furt jen jezdim , ale ze každý den tam něco kuti to je prej normalni :-)

Hele, do 50k cokoliv podle stavu... v týhle cenovce to není o tom, že něco je jasný držák a něco sypka... ale třeba Xantii jsem měl... dodneška lituju, že už nemám, ale byla stará, měla spousta nalítáno a už nebyla v dobrým stavu. Xantie končily někdy 2001 s výrobou, ty co jsou dneska v nabídce budou asi už dost vraky... zas poslední auto s komplet hydrou, C5 už má brzdy a posilovač klasický... 

Nevím, kolega teď kupoval za 25k Piccasso, má ještě za 30k Multiplu, ja před dvěma rokama kupoval za 30k Scenica a zatím je celkem cajk... 

 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...