Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Znovu vzkříšení Peugeotu 807


prahamarkus

Recommended Posts

Prosím o rady mám  807 2.2hdi 2002 na autě se mi potkal motor automechanik opravil vše co se dalo ale!! auto sice jede problém je v tom,  že po sešlápnutí plynového pedálu se nic neděje pedál se musí sešlapnout do třičtvtě a pak se auto rozjede ale strašně pomalu ( jako když je vnouzovém režimu)  jako by ho někdo jen tlačil a po rozjetí na rovince když přeřadím tak chvilku nic a pak auto vystřelí jak raketa. Už si s tím nevíme rady. Na diagnostice není žádná chybová hláška.

Upraveno uživatelem prahamarkus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle nějak se mi to chovalo, když byl o půl zubu skočenej rozvod.
Pociťoval jsem to hlavně při rozjezdu. Zejména při rozjezdu se studeným motorem do kopce se to chovalo jako když tam jde málo paliva. Po výměně a správném nastavení rozvodů je to v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, kirkiz napsal:

Takhle nějak se mi to chovalo, když byl o půl zubu skočenej rozvod.
Pociťoval jsem to hlavně při rozjezdu. Zejména při rozjezdu se studeným motorem do kopce se to chovalo jako když tam jde málo paliva. Po výměně a správném nastavení rozvodů je to v pořádku.

Už sa tu písalo o posunutí rozvodu o pol zuba.....pýtal som sa ako sa dá posunúť rozvod o pol zuba,ale odpoveď som nedostal.

Prezradíš mi to ty???

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto jsem nakoupil: Při správně nastavených rozvodech je to celé posunuté o půl zubu oproti značce na bloku motoru.
Jak to vznikne a kde je jaká značka to netuším.
Pročež motorům za mák nerozumím, tak tomu musím věřit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když mi udělal Straki  rozvody na mé 807 motor RHR tak po nastartování jsem na první poslech zjistil " jiný " zvuk běžícího motoru. Tak mi řekl že tím jak byl řemen " vytahaný " tak byli rozvody posunutý. Jak jsem koupil tak prodávám. Sice se auty zabývám ale jsou věci které nechávám raději jiným odborníkům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám taky příspěvek:

Budu vypisovat jen bodově ať se pobavíme:

Chyba emisního systému, FAP:

-výměna fap za nový (200km)

Chyba emisního systému, čidlo u víčka nádrže

-výměna za nové (300km)

Chyba emisního systému (něco s tlakem turba), googlil jsem a asi SWIRL

-objednáno u Peugeot (dlouhá dodací doba), jsem zvědavý, jestli to pomůže.

 

Koupil jsem si DIAG, tak teď aspoň vím co vyměnit. Ale je to mazec.

Mám najeto 300tis, čekám vstřiky a spojku :-) Jestli vše dobře půjde půjde na protiúčet do Peugeota a koupím Travellera IMG_20171029_133852.thumb.jpg.acf0f68f7c4d90fbd26eb6c0ece3665d.jpgIMG_20171029_133910.thumb.jpg.2c4f1434df7fce70199b1717d152edef.jpgIMG_20171029_134356.thumb.jpg.97995c3150a28bf71d3a2493877e4999.jpg

IMG_20171029_134500.jpg

IMG_20171029_134644.jpg

IMG_20171029_135801.jpg

IMG_20171029_135805.jpg

IMG_20171029_135818.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak auto uz mám doma páč nemam nervy na vymluvi mechanika. Jel jsem se projet a nesvítí žádná kontrolka a s autem sem jel 130, ale furt je to líný na rozjezd když mi otáčky nespadnou pod 2500 tak paráda jakmile to spadne tak než se to zas rozejede  už nevim co s tím asi půdě z domu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12. prosince jsem ti psal soukromou zprávu, ať zkusíš ještě Zábřeh.

Pokud bys prodával auto neopravené, tak buďto na to upozorníš, a musíš slevit asi tak 20 tisíc, anebo neupozorníš a až si kupující najde toto vlákno, tak se bude dohadovat.

PS: ještě jsem znovu přečetl začátek a mám vážný dotaz: když se potkal motor, tak mechanik dal nové vačkové hřídele? Měl jsem taky 2,2 potkaný, a tam se kolo protočí na hřídeli a není tam klínek ani značka, takže nelze poznat a zaručit, že vačková hřídel je ve správném úhlu. Mě tenkrát stála oprava 50 t.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vým že jsi psal abych zkusil Zábřeh ale je to pro me daleko a hlavne namam moc casu tak zkouším po Praze a okolí.  A samozřejmě když to budu prodávat tak uvedu všechny chyby co auto ma a samozřejmě tomu přizpůsobím i cenu.  A k tvému dotazu ano vačkova hřídel nova + vahadla vetylu a hlava udělána atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daleko... no jak chceš.Přijel bys podvečer, možná i v sobotu, klíčky lze nechat na vrátnici a do Prahy vlakem, je to hned u nádraží.

Protože finančně nejen že ztratíš na prodeji, ale na koupi novějšího budeš muset přidat tak 100 až 150 t. Možná by stálo za to zabojovat, při odhadovaných nákladech asi v řádu jednotek tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...