Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 - pal. systém


Jetfire

Recommended Posts

Zdravím,

Potýkam se s několika problémy co se týkají palivové soustavy 

Peugeot406 2.0 HDI 80kw RHZ r.v.1999 VIN: VF38ERHZF81294432

Popis funkce auta: Nouzový režim (max. Cca 2900 ot.), Startování bez obtíží i při dnešních ranních -5°C, možná vteřinu jedno zhoupnutí otáček a jinač se neprojevuje nějak divně. Vypíná rychle (otočení klíčku + 0,5 sec)

Dodám že palivovej filtr má najeto ??? bůh ví kolik. Takže nízkej tlak nafty může mít příčinu i zde. 

P0190 - měla by to být závada na okruhu (vyměnil sem DRV ventil - nevím jestli mám opět chybu smazat nebo by měl nouzák spadnout sám)

P1138 - snímač tlaku railu? Teď sem v koncích a nevím jestli mám pravdu.

P0101 - nemám tušení co dělat s váhou vzduchu

P0230 - ( kabely, relé, řídící jednotka) nevím kde začít......čerpadlo sepne bez problému. Kde je chyba tedy.

P0403/P0401 - EGR teprve čistit budu

P0235 - turbo taktéž

Za jakoukoli radu/postup budu vděčný.....

/E Budu na všem pracovat cca okolo 20.12. a stále hledám nápady kde může být chyba.

received_10212524316280859.jpeg

Upraveno uživatelem Jetfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...