Péťa Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 @rattayfany Prosím, necituj pořád ty příspěvky. Kdo to má mazat Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 ok, omlouvam se:) Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 6. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2017 (upraveno) Tak dnes jsem si vyzvedl vozidlo opravené. Bylo to čidlo tlaku na turbu. Předchozí servis je amatérský a prodražila se mne banalita na 11 800 Kč. V prvním servisu 6 500 Kč diagnostika vozidla laborování vozidla 2 dny, výměna EGR ventilu včetně práce závada stále trvala a navíc dle druhého servisu prasácky EGR ventil namontován, špatně udělaná diagnostika vozidla. Dále byli namontované obráceně ramena stěračů, což mne způsobilo rozbití čelního skla při zapnutí stěračů ( naštěstí mám pojištěné ). únik oleje z trubky mazání turba dle prvního servisu - nutná výměna originál trubky k turbu Peugeot včetně přetěsnění olejové vany - cena stanovena na 6 500 Kč - cena se mne zdála hodně vysoká a odmítl jsem výměnu. V druhém servisu mne bylo řečeno : výměna trubky není třeba, díra nebyla nalezena a stačilo jen přetěsnit a vyměnit spony. po připomínce z mé strany, že stále auto nejede a závada přetrvává byly nepříjemný a měli řeči ve smyslu že Peugeoty jsou k ničemu a že to jsou nejhorší auta.... Dále mne bylo řečeno že prostě neví kde je problém...že zkusili naprosto vše..Po takové diskuzi jsem jim řekl, že má chyba důvěry a že měním autoservis a to neumluvím o špatné montáži ramen stěračů - div mne neposlali někam jak kdybych si to vymyslel...Opravdu hrůza a nikomu takovou situaci nepřeji!! V druhém servise 5 300 Kč diagnostika vozidla laborování vozu 2 dny výměna čidla regulace tlaku na turbu utěsnění trubky mazání k turbu včetně výměny spon kontrola stavu katalyzátoru včetně kontroly filtru pevných částic a výfukového systému kontrola při jízdě automobilem diagnostikou včetně sledování správných hodnot při provozu po odstranění závady závada odstraněna (prozatím se závada neprojevila a doufám, že to tak zůstane), vozidlo je znatelně živější a má o hodně lepší výkon, neklepe se tak motor při startování a vypnutí motoru ( dříve se to klepalo o hodně více ). Celkově vozidlo v lepší kondici. Jak je vidět, vždy autoservis není ten správný a proděláte na neschopnosti autoservisu peníze a závada vám bude trvat. V případě že se ocitnete v podobné situaci vyměňte ihned autoservis za jiný. Každopádně děkuji všem za pomoc v tomto topicu Držte mne palce, aby závada se neukázala Upraveno 6. prosinec 2017 uživatelem rattayfany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 7. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 Prosim te, co ti to vlastne vymenili? Tam není žádné čidlo regulace, ale jen snímač polohy turbodmychadla a selenoid ovládající podtlak (regulaci turbodmychadla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 7. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 selenoid ovládající podtlak (regulaci turbodmychadla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 8. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2017 Super, diky za info. Treba se to nekdy nekomu tady na foru bude hodit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.