rattayfany Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 (upraveno) Ahoj, Mám Peugeot 307 SW 2.0 Diesel. Problém je takový, že po zahřátí (za studena jede bez problému) motoru na provozní teplotu začne se auto při dušovat a cukat (nechce jet i když šlápnu na plyn až k podlaze). Když zastavím tedy u krajnice a dám na neutrál a chci prošlápnout, více jak 2000 otáček nejde. Po vypnutí motoru a opětovného nastartování - opětovně vše funguje. Auto bylo v servisu na diagnostice - nic! Dále byl měněn EGR ventil, protože na to bylo podezření - Nepomohlo. Servis mne vrátil auto s tím že neví co s tím došlo na výměnu : - EGR VENTILU - PALIVOVÉHO FILTRU - VZDUCHOVÉHO FILTRU Děkuji všem za rady.. Upraveno 27. listopad 2017 uživatelem rattayfany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 Diagnostika = nic...........= zle urobená diagnostika. Výpis z denníka závad ??? Tam závada určite zapísamá bude!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 27. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 (upraveno) Bohužel nic dle servisu. Objednal jsem se ještě do Peugeot servisu tak jsem zvědav jak to dopadne.. Upraveno 27. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 tak , tak vymenit servis.....mne to robil potak pedalu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 27. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 (upraveno) A to si měl stejné problémy až po zahřátí na provozní teplotu ? A vypnutí a následovné zapnutí motoru pomohlo? Upraveno 27. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 27. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 Ještě mám dotaz, lehce mne teče olej. Není to hrůza ale sem tam kaluž najdu...Prý by to mohla být trubka k turbu ( údajně to teče z toho ) , která je umístěná pod motorem ( u vany ). Omlouvám se, ale nemám zkušenosti. Trubka prý jde objednat jen u Peugeot a oprava by vyšla na nějakých 6000 Kč. Zajímalo by mne zda to může mít vliv na závadu, kterou jsem popisoval v prvním popisu závady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 28. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 (upraveno) Tak jsem byl na diagnostice: P253 - Potencionmetr zpětného hlášení pro turbomychadlo - tlak moc vysoký P0299 - Regulace tlaku přeplňování - dosažený tlak je příliš nízký P1457 - Částicový filtr - rozdílový tlak je příliš nízký - Peugeot má nádrž na močovinu, což budou zjišťovat zda jí tam mám tu močovinu dostaek. - auto nemám dlouho a nevím jestli majitel doplňoval. Prý by to mohlo být také tím ale nevím.... Jsem obědnaný na pondělí - servis, ale co myslíte vy? Upraveno 28. listopad 2017 uživatelem rattayfany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. listopad 2017 Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 To nie je močovina,ale aditívum! Nedostatok aditíva nespôsobí chyby v tlaku turba Diferencialny tlak FAPu - deravý FAP,alebo hadičky k senzoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 28. listopad 2017 Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 netreba si mylit pojmy , je to dolezite....myli to ostatnych.. močovina sa tankuje vedla paliva cca kazdych 15-20 tkm , modry vrchnak ale aditívum sa doplna , alebo meni sacok cca 180 tkm zvycajne aj s fap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 28. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 (upraveno) bohužel nemám nádržku vedle nádrže na tankování, ale musí se doplňovat ze spoda auta, kde je nádrž... Takže se omlouvám za chybné info :(... Upraveno 29. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) tak žádná změna, servis stále neví a to už jsem v jiném servise. Jsem už zoufalej Ještě bych dodal, že po zahřátí motoru mne něco v předu i chrastí při akce-raci, ovšem jak jsem psal výše - po vypnutí motoru a zase nastartování už nic nechrastí a vše ok. Dále jsem si všiml, že když vypnu motor tak mne 5 x něco od motoru cvakne. Vždy to cvakne 5x a je klid. Dříve to nedělalo... Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem rattayfany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 Prosim te a co mas za motor? RHR nebo RHZ/RHY ? Jestli mas RHR, tak po vypnuti cvaka EGR ventil a je to normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) Ano: RHR..ale mne to nedělalo..Tedy je pravda, že jsem si toho všiml nějak v době po výměně EGR ventilu... Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) Nemuselo to delat predtim, pokud ten stary EGR byl zas*any nebo mrtvy. To co slysis jsou krajni polohy. Ten novy k nim dojede, ten stary treba ne. Jinak kdyz uz tam mas problemy s plnicim tlakem, zaobiral se nekdo podtlakovou regulaci turba? Dira ve vedeni podtlaku, pripadne stavem a funkci selenoidu ovladajiciho podtlak? Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) Podle servisu to bylo zkontrolované - tlaky ( zkoušeli vyměnit regulaci tlaku u turba - závada stále trvala). Jediné co, že mi trochu teče olej - údajně je to od trubky z turba, která vede k motoru ( nevyznám se v tom ) - prý by to nemělo mít vliv v tomhle případě.Trubku vyměním, ovšem prý jen dodá originál - Peugeot - protože se nahradit nedá. Bylo mne řečeno, že to může být problém katalyzátoru či plného filtru pevných částic, ale to by chrastilo stále ne? Ovšem nejde mi do hlavy, to chrastění po zahřátí motoru a pak přestane táhnout, vypnu motor a jede dobře a nic už nechrastí. V pondělí se bude zase laborovat..Napadlo mne i turbo. Nikdo neví co s tím Zajímavé je že poslední 2 dny ani tuk a dnes zase... Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 Tacena za trubku je mazec. Na moje auto 1,6hdi stala neco malo pres 1000kc a hodinu prace. Nevim jak je to slozite u RHR, ale tipoval bych hlavne podobne cenu trubky a casove to zase taky nemuze byt na cely den, aby to pak stalo 6000. Chrasteni v aute je dost slozita vec, nekdy je tezke identifikovat typ toho zvuku, muze znet kovove a pritom to muze delat plast. To se z kabiny tezko hodnoti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) Zapoměl jsem dodat, že ta cena za trubku je včetně přetěsnění vany a práce. Chvilkami mne připadá že vynechává i turbo, ale to jsem slyšel že to jede bez dušení ale jako šnek když odejde turbo. Každopádně moc děkuji za rady Dám vědět, jak to laborování bude probíhat... Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 Tak tece vana nebo trubka? Nejak nechapu. To ze vynechava turbo klidne muze byt. Pokud ho nic nenuti naklanet lopatky. Proto jsem psal o te regulaci podtlakem a to, zda to nekdo kontroloval. Ne stylem, franto pridej, jo, hybe se to. ale tak, ze to rozpoji a podtlakem promeri a vyzkousi. A ten selenoid bych zkusmo vymenil. A pookud se neplatu selenoidy jsou tam 2. Jeden ovlada lopatky turba a druhy obtok mezichladice vzduchu. A v poradku musi byt samozrejme oba. Jinak ztrata vykonu a chyba na palubce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rattayfany Odesláno 1. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) no proto jsem objednaný do jiného servisu na pondělí, protože v předešlém servisu mne bylo řečeno, že vše bylo kontrolováno a ok a že prostě nevědí. V jiném servise byla dělaná diagnostika - výsledek viz výše jak jsem psal. No té trubky, ale bylo mne řečeno, že to chce i vanu přetěsnit, že propouští lehce olej také. Na palubce nemám chyby žádné, jen pouze se ukážou na dignostice - což výsledek viz výše....Jestli to nezabere...Budu muset na Peugeot což se bojím že výsledek bude stejný a ještě se nedoplatím Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 1. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2017 (upraveno) Ja bych se ne celou vanu vykaslal. Beztak tam je hlinikova a tam ani clovek nema ten pocit, ze alespon vylil usazeniny, protoze narozdil od plechove tam zadne nebudou, pokud se normalne meni olej. Skoda penez. Upraveno 1. prosinec 2017 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.