Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 207 sw 1.4 54kw špatně startuje


Jencek007

Recommended Posts

Zdravím prosím o radu koupil jsem Peugeot 207sw 1.4 54kw r.v. 2008 mám problém se startováním ráno nastartují na poprve(někdy to sotva chytne) pak jedu do práce cca 10km auto zaparkuji a pak asi po 4 hodinách chci odjet a auto nastartují asi až na po pátý pokus vyměnil jsem termostat, čidlo teploty chladící kapaliny, tlakové čidlo na sání,svíčky,rozvody,olej,filtry kromě palivového protože nevím zda ho na voze mám. Nevíte někdo čím to může být? Diagnostika neukazuje žádnou chybu. Jsem s toho už na prášky děkuju za každou radu.

 

Upraveno uživatelem Jencek007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tankování mě taky napadlo tak jsem vzal na benzine vervu a žádná změna někdo mi říkal že by pomohlo přehrát software řídící jednotky co vy na to? Ventily jsou nastavené a jediné co vím tak to čidlo teploty chladící kapaliny bylo vadné a to tlaku na sání taky je to poznat na jízdě auto jde krásně za plynem ale pořád špatně startuje

 

Upraveno uživatelem Jencek007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Já mám stejný motor 1.4 54kw a také stejný rok výroby 2008 u P207SW a asi po 6 letech užívání vozu mě auto rovněž po studeném startu někdy chcíplo. A když  studený motor naskočil, tak motor na volnoběh jako by se dusil. Nevěnoval jsem tomu pozornost a po čase mi při přidání plynu začalo vozidlo škubat.Nakonec pomohlo, že jsem do nádrže při tankování nalil aditivum(super aditiv) a motor kupodivu přestal škubat a i při startu už vozidlo přestalo chcípat. Stačí ob jedno tankování přidat aditivum.Asi aditivum něco pročistilo a motor zase funguje správně.Zkus přidat aditivum do tankování a uvidíš, nic tím nezkazíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Nedávno jsem řešil podobný problém se stejným autem a motorem. Špatně startovalo za studena i za tepla, pokud nenastartovalo napoprvé, tak ani na potřetí. Stačilo se maličko opřít nohou o plyn a chytlo vždycky. Nejdřív jsem vyčistil škrtící klapku vzduchu a myslel si, že se přenastaví sama. Nepomohlo to, tak jsem zajel za známým s diagnostikou a tam jsme provedli její reset. Přičemž cestou jsem auto pořádně točil (tak jak to běžně nedělám cca 5 000 otáček asi 20 km), od té doby mám pokoj a startuje krásně. Nevím která z provedených 2 věcí zabrala. Reset klapky byla docela časově náročná operace, nejdřív se musel motor vychladit, což dost trvalo po takové jízdě a pak zase ohřát do sepnutí ventilátoru, což také v lednu dost dlouho trvalo (celkem cca 2 hodiny). Doufám, že to někomu v budoucnu pomůže, docela mě to potrápilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...