Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P5008 pro rodinu<


rhinos

Recommended Posts

Chci se odtrhnout od nepodstatných nápojových držáků a vrátit se k předmětu původnímu, tedy počtu dětí, což je problém košatější než kam s plechovkou coly. Když jsme svého času my dosáhli počtu 5 lidí (a bylo zapotřebí aby se vedle sebe vešly 3 dětské autosedačky), nezbylo než po "zralé" úvaze přejít z Octavie na dodávku. Bylo to v r. 2004 a pak jsme u ní zůstali dalších skoro 13 let. Myslím, že jsi v podobném stádiu řešení problému. To pohodlí 3 dětí při dlouhých cestách oceníš nejvíce a ony také. Jenže kdo jednou sedne do dodávky, už nikdy nic jiného nebude chtít´, stejně jako já, i když už jí prvoplánově tolik nepotřebuje. (Je v tom "boží" ježdění - výhled atd.) No a pak z dlouhé chvíle z toho vznikl náš karavaning. Jsi zralý na Boxera nebo něco takového. Buď provedení busík anob alespoň 6 místný Van. Takzvaná MPV můžou stačit jen v případě, kdy už děti nebudou potřebovat sedačky, ale ani pak si všechny najednou moc místa neužijí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takzvaná MPV, když beru skutečná MPV a ne to, že se některé automobilky snaží takto označovat i zbastly typu Roomstera, 3 dětské sedačky poberou naprosto v pohodě, i 4, když s sebou člověk nutně nepotřebuje tahat půl domácnosti. Že je v dodávce "boží" ježdění si často myslím taky, ale vždy jen do té chvíle, než si do toho sednu, pak se vždycky strašně rád vrátím do toho svého "jenom" MPVčka. Ne že by se v tom Multivanu jezdilo špatně. Ale na tom MPVku je prostě vidět, že to byl vždycky rovnou osobák a ne překopaná dodávka. A pokud někdo počítá každou kačku, rozdíl je i v provozních nákladech, spotřebou počínaje a různými poplatky za mýto apod. konče. Fórky jako podjezdová omezení na 1,9m už jsou jen třešnička na dortu...

Upraveno uživatelem oddie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znam pacienta, co měl Transit Nugget jako jediné auto. Akorát to už je spíš otázka stylu života, co člověk dělá. Dokážu si tak nějak představit, že to má někdo jako digitální nomád, ale i ti často cestují spíš jen s batůžkem a notebookem, než být otrokem pixly a svůj život řídit tím, kde se dá taková pixla vůbec zaparkovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boxerem jsem ujel asi 10 t., na to řízení nejraději vzpomínám. Nadhled a klidná jízda. V rodině máme Expert i Jumpy, a spokojenost. Vjede i do podzemních garáží (výška 1980 nebo 1940, údaje se liší), délka 4813 nebo 5140, ten kratší je porovnatelný jako běžná limuzína, např. 406 kombi (4715) nebo 607 (4877), ale i nové Oktávky.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky plánuju dodávku s menší vestavbou a bude na denní ježdění. A to nejdelší L4H2 a nevidím v tom zásadnější problém, krom zaparkovat někde ve městě, ale to se mi až tak často netýká. Trochu zamrzí že se omezují parkoviště i výškově, ale parknout se vždycky nějak dá. Jen škoda že jsem ji nemohl vzít když byli děcka fakt malý, to by byla pohodička, kočár bez skládání rovnou dovnitř, děcka usadit do sedačky v pohodlí vnitřku auta a né v otevřených dveřích. Horší ale sehnat opravdu voňavku a né vylítanou pixlu.

     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych si dovolil upravit Esperovo hlášku " kdo jednou jezdil dodávkou " na kdo jednou jezdil autem s vysokou sedačkou ( berlingo apod.) tak už se mu klasické auto moc nechce jinak.

       Ač jsem nikdy neměl " svých " ratolestí tolik tak jsem párkrát měl možnost " stěhovat " vícero  " smráďat " najednou a do Berlinga jsem naskládal dvě slečny 8 + 5 roků a dva kluky 3 + 4 roky  nebudu psát o tom jaká " pohoda " panovala na palubě protože nejmenší seděl vepředu a ty větší mu to záviděli ale prostě jinak tam sedačky nacpat nešli. Šlo o převoz na cca 18 km. A pak jsem několikrát pomáhal kamarádce která funguje v mateřince stěhovat svěřence a to už bylo 807 a ač je to velké auto tak jako nacpat tam 5 sedaček pro 3-5 leté není takový problém jako pak tam do nich ty " smráďata " zašmodrchat. Hlavně ty ve třetí řadě. Takže bych byl opatrný v tvrzení že na " kufrové sedačky " 5008 se dá umístit dětská sedačka.  Bude to trochu rouhačská myšlenka ale ve Tvém případě bych asi při výběru nového rodinného korábu postupoval co nejvíce pragmaticky tzn. vzal bych celou sqadru která bude jezdit včetně sedaček a jal bych se zkoušet vybrané kandidáty bez ohledu na značku. A co se týče velikosti korábu a toho že s tím bude převážně jezdit paní tak jde jen o zvyk.

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Vena garážmistr napsal:

já bych si dovolil upravit Esperovo hlášku " kdo jednou jezdil dodávkou " na kdo jednou jezdil autem s vysokou sedačkou ( berlingo apod.) tak už se mu klasické auto moc nechce jinak.

       

Tak s touto upravenou hláškou lze souhlasit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 12. 2017 at 11:10, Laďa napsal:

Espero to nemyslíš vážně s tou dodávkou  "Jenže kdo jednou sedne do dodávky, už nikdy nic jiného nebude chtít´":myslim

Řekl bych, že ano, takhle to mám posledních 13 let a teď kupuji novou, Boxera, ovšem je třeba se zamyslet na synergickým používáním, neboli ne jen přeprava lidí, ale třeba k tomu ten caravaning, tam pak hodně ušetříš za náklady dovolených a pak i nákladní použití, třeba když máš barák, využiješ to i tak, i když ne denně, spíše nárazově. No a pohodlí je v tom skutečně velké, vysoký posez, skvělý rozhled dopředu a do stran, velká zpětná zrcátka jako talíř. A nebylo to nijak pomalé, těch 150 to udělalo, ovšem optimální rychlost cca 110 km/h. Jaké to bude v Boxeru zatím moc nevím, ujel jsem s tím, pár kilometrů při předváděčce, takže zatím těžko soudit, jevilo se mi to pohjodlné, ale v tom Hyundai to bylo pohodlné jako v osobáku. Já už jiný vůz na dlouhé cesty než dodávku nechci. Na cesty do práce mám malou jednoduchou Dacii v téměř holém provedení. Tu ale nepoužívám k cestám delším než 100 km.  Do MPV sice vrazíš lidi, ale v 5 lidech nebudeš mít dost místa na věci pro ně, musíš vláčet zavazadla, což v dodávce neexistuje, máš tam na to skřínky. No mluvím se zkušeností desítek a desítek tisíc ujetých kilometrů v dodávce.

Ale nechci aby tady vyznělo, že někoho dodávku vnucuji. Jen poisuji moje zkušenosti s velkou rodinou a cestovním nástrojem pro ní - tou dodávkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nevím, 5 lyžařů na týden, naprostá bez problémů naloženi, kdybychom nebrali kraviny, klidně bych zatáhl i roletu v kufru. Sedačka už byla jen jedna. Lyže šly do boxu, to jo, ale já na dlouhý cesty stejně strkám lyže do boxu, nechci je mít v autě i když ve čtyřech se tam pohodlně vejdou.

Na krátké cesty vozím lyže v kufru, taky bez problémů, nejdelší lyže 168cm napříč...

Nechtěl bych větší auto, znamenalo by to jen vyšší náklady (palivo, mýtné, servis, obutí...).

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...