Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefunguje platební karta KB


pajik999

Recommended Posts

před 8 hodinami, Péťa napsal:

A to třeba já obvykle nemívám ;) Navíc většinou tankuji v Polsku  aty jejich zlotůvky nemám už vůbec ;)

Já jo, nějak jsem si zvyknul na to že není dobré spoléhat na jednu možnost.

A s ohledem na to že jezdím často po Francii, východním Německu atd. je to i nutnost protože na benzínkách často berou pouze "národní" plastik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v italii jsem na debetni kartu taky skoro nikde nemohl natankovat...... to byla docela sranda..... taky uz nespoleham jen na jednu moznost :D. Poridil jsem si kreditku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročítám toto vlákno a nadá mi to abych nereagoval. Nějakých 17 let mě živí instalace a servis platebních terminálů - něco málo o této problematice vím.

Ano máte pravdu, PK a to jak debetní tak kreditní vydané Kom Ba ale nejen ty, obdobný problém mají i karty Č. spořitelny. Celý problém je dán jednak použitými typy terminálů např. INGENICO nebo VERIPHONE a další a tomu odpovídající operační systém a druhak použitým aplikačním SW pro akceptaci karet. Např. ČSOB a KB používají shodné typy terminálu i SW a problémy s příjmem PK nevykazují.  Ač všechny musí splňovat bezpečnostní kriteria, stačí jen malá odchylka a kartu vydanou jednou bankou, terminál jiné banky odmítne nebo třeba bude vyžadovat použití čipu a zadání pin kódu. Další problém přinášejí i výrobci karet - jinak se bude chovat VISA a jinak MASTER Card. Další druhy jako jsou např. AMEX, DC, JCB, raději ani nezmiňuji.

Co se týká zadávání PIN: Pravidlo by mělo být nastaveno tak, že každá třetí bezkontaktní platba musí být ověřena zadáním PIN i kdyby šlo jen o korunu. Náhodně si pak banka při platbě vyžádá vložení PK pro ověření, že se nejedná o zkopírovaný falsifikát. To může přivodit problém zákazníkovi, který používá nálepku např. v telefonu. Tento případ je ale ošetřen ve smlouvě ke kartě (kterou nikdo nečte). Povinné zadávání PIN kódu, stejně jako náhodný požadavek na vložení karty do terminálu je především ochrana vaše jako zákazníka a klienta banky. 

Ještě poznámka k platbám v zahraničí. PK začínající číslem "2" je pouze národní = lze jí platit pouze na území ČR. Mezinárodní PK začínají číslem "4" - To @Scratch podívej se na číslo Tvojí debetní karty.   

Sorry za slohovou práci.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neboj zacina 4kou. To ale neni problem karty, ale systemu, co popisuji. Kreditni karty jsou overene, jistene, proto kolikrat v zahranici chteji kreditku na platbu hotelu, nebo nafty a nechtej vubec debetni. Celkove se v zahranici jede vic na kreditky, co tak vnimam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mírný posun ve věci mé nefungující karty.V pátek jsem na účet převedl z jiného účtu KB 20000,-.V internetovém bankovnictví byl vidět zůstatek cca 27000,-.

Dnes jsem pokusil o bezkontaktní platbu ve výši 285,-.Opět známá hláška na terminálu "Platbu nelze provést bezkontaktně".Takže na kartě je nejspíš vadná její 

"bezkontaktní funkce",nebo jak to nazvat a oni to nechtějí přiznat.:myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes tedy docela nas...rán jsem navštívil pobočku za účelem zrušení  účtu.Nechal jsem se ukecat a že to ještě prověří.

Výsledek - odpoledne jsem  si v klidu zaplatil bezkontaktně a dokonce 4x za sebou bez PIN.Karta je tedy asi OK.

Jen teda nevím kolik jim tam musím nechat,aby to fungovalo,když si v pět ráno chci koupit sváču ...abych přemýšlel nad PIN.

Děkuji všem za příspěvky,zkušenosti jsou k nezaplacení.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám a nebo měl jsem účet v České Spořitelně, Zuno, Airbank, Fio Banka, mBank a nyní v Moneta Money Bank, nikde jsem Tebou popisovaný problém neměl. Znám jednoho člověka co je spokojený s KB, znám mnoho lidí co s KB spokojení nebyli a odešli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak dnes opět odmítnutá karta KB, platba v Tescu za 5800, na účtě dost peněz, terminál odmítl platbu bezkontaktně, při platbě kartoy v terminálu šrotoval a pak zamítl. Tak jsem to zacvakl kartou z FIO na první dobrou bezkontaktně. Další platba kartou KB bezkontaktně u jinýho obchodníka za 770kč bezproblému bezkontaktně. Tak nevím.

     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...