pajik999 Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Ahoj, přišla mi nová platební karta z KB.Zaktivoval jsem jí výběrem hotovosti v bankomatu KB.Následně jsem zkoušel s ní zaplatit v obchodě bezkontaktně cca 200,- Napsalo to na terminálu "Platba nelze provést bezkontaktně".Tak jsem jí zastrčil do terminálu a po zadání PIN v pohodě.Když pak nešlo zaplatit v dalších dvou obchodech, tak jsem šel kartu reklamovat do KB.Asi po týdnu jsem si šel pro údajně opravenou kartu,jenže ona opět bezkontaktně nefunguje.Zůstatek na účtě je dostatečný. Asi ten účet zruším a půjdu jinam,ale přesto se ptám,jestli někdo nemá podobnou zkušenost a jak to vyřešil. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 No já Ti nevím, já mám s kartou KB úplně opačné zkušenosti, tedy skvělé. Mám MasterCard. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 23. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 No já vcelku také.U KB jsem cca 15 let problém až nyní - také se jedná o kartu MasterCard - už druhou.Předtím jsem měl VISA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 23. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 (upraveno) Jako docela mne v KB naštvali,protože mi řekli,že bud kartu opraví (pokud je vadná) a nebo,že jsem si jí poškodil sám a pošlou novou,ale budu jí platit.Poslali opravenou,ale stále nefunguje.Nejde mi o těch 200,- co to stojí, ale o princip. Co lze na kartě opravovat ? Upraveno 23. listopad 2017 uživatelem pajik999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 24. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 Tak přišla odpověď z KB na reklamaci karty ( viz příloha ). Na účtě nebylo nikdy méně jak cca 3000,- Přesto mají obavu abych se " offlineovým " placením nedostal do mínusu . Asi jsem pro ně socka,co se dá dělat Odpověď z KB.doc Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 24. listopad 2017 Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 Zajímavé čtení, to mě čekají pěkné věci. Ještě by mě zajímalo, jak řeší mě, když nemám povolený žádný debet na účtu, ani kartě Asi jim napíšu dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 24. listopad 2017 Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 mam taky kb , nekdy u obchodnika se mi stane ze to bezkontaktne nejde tak musim pres cip , prej se to u kb casto stava , rikaj mi vsude . dela ti to i u jinych obchodniku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 24. listopad 2017 Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 Já teda platím kartou furt, Martina ještě několikanásobně víc a nemáme tyto problémy. A to Martina má novou kartu vydanou na podzim, já v létě. Já s ní platím většinou na internetu a u obchodníků v cizině, Martina normálně u obchodníků v ČR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. listopad 2017 Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 před 4 minutami, Pe.Tr napsal: mam taky kb , nekdy u obchodnika se mi stane ze to bezkontaktne nejde tak musim pres cip , prej se to u kb casto stava , rikaj mi vsude . dela ti to i u jinych obchodniku ? Používám dvě karty (jedna z nich KB) a u obou musím čas od času bezkontaktně se zadáním PIN bez dosažení 500,- hranice.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 24. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 Já jsem taky za ty léta neměl problém,až teď s tou novou kartou.( Té staré skončila platnost ) A to mám u nich stavebko,penzijní a ještě jeden v podstatě stejný účet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 (upraveno) V 24. 11. 2017 at 19:44, Pe.Tr napsal: mam taky kb , nekdy u obchodnika se mi stane ze to bezkontaktne nejde tak musim pres cip , prej se to u kb casto stava , rikaj mi vsude . dela ti to i u jinych obchodniku ? podle me resite kraviny...... me to treba vubec nevadi..... ale k dotazu.... banky maji nastaveno, z bezpecnostnich duvodu, ze kdyz treba platis 3x bezkontaktne a nezadavas PIN, tak napoctvrte to chce uz PIN. Jde o ochranu pred kradezi a minimalizaci ztrat banky i klienta (podle toho zda je klient pojisten) No a ten dopis taky chapu, kdyz proste mam nizky zustatek, tak holt zadavam pin a tim si kontroluji, zda se nedostanu do debetu. Bohuzel, je spousta idiotu, co si to nepohlidaj...... Upraveno 26. listopad 2017 uživatelem Scratch Vena garážmistr, zdesmy a pajik999 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 Já jsem spokojen s kartou a to že jednou za čas nastane " shon" a mám více plateb " pípnutím " a pak to po mě chce PIN neřeším spíš mě se.. že je natvrdo nastavené pětikilo bez PINu už nesčetně krát se mi stalo že útrata byla 500 +- 10 Kč a kvůli tomu dávat PIN mě sejří vím že by to asi dělalo v systému bordel když by tato hodnota byla nastavena v nějakém rozumném rozpětí třeba 500- 550 Kč ale holt to je daň za určitou míru bezpečnosti těchto plateb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 26. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 @ScratchPlně s tebou souhlasím.Ovšem já dostal kartu novou,bezkontaktně jsem si s ní ještě nezaplatil a můžu tě ubezpečit,že zůstatek je a byl vžycky dostatečný ( jak jsem již psal ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 Já mám s KB taky sem tam problém, už té kartě prostě nevěřím. S kartou platím celkem dost, je pravda že dost nákupů je do 500kč, běžně obědy atd. Pin je jasnej, nevadí mi, že ho to chce, ale proč potřebují strkat kartu do terminálu nechápu, nad 500kč to chce taky pin a stačí to bezkontaktně. Ale párkrát mi odmítli platbu a to mi celkem vadí. Ještě v poho u nákupu zboží, to se tam dá nechat (i když nechat jim u pokladny vozejk s nákupem třeba za 3,5 tis) ale až to jednou neproběhne třeba u benzínky po natankování, nevím nevím jak se to z nádrže vycucnou zpět, nebo třeba útratu v restauraci.Já naštěstí mám kartu k druhýmu účtu u FIO a tam nikdy nebyl problém. Dřív jsem měl účet u GE Money a tam taky nikdy problém s platbou, využíval jsem jak kartu, tak nálepku. A na účtu byl vždy dostatečný zůstatek.Ptal jsem se i v bance, nebyli schopný říct proč se to stalo, kde byl problém - poškození karty, chyba u banky, chyba u obchodníka. Vyměnil jsem tedy kartu MC za Visu, ale tu mám krátce tak nevím jak se bude chovat. Ale platit čipem chce taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 26. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 (upraveno) @Charlie 607Já to pochopil tak,že když strkáš kartu do terminálu a zadáváš PIN tak se jedná o online transakci a peníze se odečítají hned z účtu.Takže když je tam nemáš, tak nezaplatíš.Pokud platíš bezkontaktně do 500,- bez PIN tak se peníze z účtu odečítají později. (Je to offline transakce ) .Proto se může stát,že když nemáš dostatečný zůstatek,můžeš se bezkontaktně dostat do debetu.Například na účtě máš 500,- a zaplatíš 2x bezkontaktně 300,- a jsi na mínus 100,-.Při zadávání PIN tě to do mínusu nepustí. Upraveno 26. listopad 2017 uživatelem pajik999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 před 4 minutami, pajik999 napsal: Například na účtě máš 600,- a zaplatíš 2x bezkontaktně 300,- a jsi na mínus 100,-. Vážně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 26. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 @minimaxaJo jasně na účtě 500,- už to jdu opravit,únava materiálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 V 24. 11. 2017 at 19:23, pajik999 napsal: Tak přišla odpověď z KB na reklamaci karty ( viz příloha ). Na účtě nebylo nikdy méně jak cca 3000,- Přesto mají obavu abych se " offlineovým " placením nedostal do mínusu . Asi jsem pro ně socka,co se dá dělat Odpověď z KB.doc njn, asi maji limit vys nez 3000,- :-) Ale tak co, bank je dost, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 26. listopad 2017 Sdílet Odesláno 26. listopad 2017 před 9 hodinami, Charlie 607 napsal: Ale párkrát mi odmítli platbu a to mi celkem vadí. Ještě v poho u nákupu zboží, to se tam dá nechat (i když nechat jim u pokladny vozejk s nákupem třeba za 3,5 tis) ale až to jednou neproběhne třeba u benzínky po natankování, nevím nevím jak se to z nádrže vycucnou zpět, nebo třeba útratu v restauraci. Na to se vozi rezerva v potistenych papircich, ne? Cas od casu se taky stane ze nejde terminal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 27. listopad 2017 Sdílet Odesláno 27. listopad 2017 Mně se párkrát do roka stane, že se ten pokus musí opakovat a jednou se mi za ty roky stalo, že platit nešlo vůbec. To že u nich máš víc věcí je jim jedno, to bys musel řešit s nějakou konkrétní osobou, aby to ti pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.