Jump to content
Sign in to follow this  
AnotherOne

Reklamácia nového monitora

Recommended Posts

Chcel by som počuť váš názor resp ak niekto má skúsenosť. Pred týždňom som kúpil monitor Samsung C34F791. Vykazuje jeden mŕtvy červený pixel. Na môj dotaz do servisu je to reklamovateľné, keďže ide o vyšší model, napriek tomu, že norma dovoľuje viac chybných pixelov. Reklamácia by bola riešená výmenou LCD panela, nie celého monitora. Samotný mŕtvy pixel je v strede monitora a je takmer nepozorovateľný už z bežnej pracovnej vzdialenosti vzhľadom na vysoké rozlíšenie monitora. Moja otázka je či do výmeny ísť alebo nie. Či tá výmena nejakým "odborníkom" v servise nedopadne horšie ako to bolo - predsa to nebude ako z výroby z linky. Navyše mi vadí doba výmeny, ktorá sa teoreticky môže natiahnuť až na mesiac. Na druhej strane vraj je možnosť, že pixel po čase ožije (triky s blikaním a stláčaním som skúšal). Alebo opačne keď je mŕtvy jeden, po čase by ich mohlo byť viac. Navyše monitor je z výroby skalibrovaný a s protokolom, čo v servise zrejme nehrozí...

Edited by AnotherOne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli to je nepozorovatelný a v práci to nepřekáží , tak bych počkal , jestli se jich neobjeví víc , vždyť záruka je 2 roky , tak to můžeš reklamovat později (je to jenom můj názor , tak ho ber s rezervou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri práci to absolútne neprekáža. Chcel som ho reklamovať v podstate len v nádeji, že pri takejto chybe odnova bude monitor vymenený kus za kus. Ešte som z neho ani nepostrhával ochrannú fóliu. Ale máš pravdu, ak má byť menený panel, môžem ho reklamovať asi aj neskôr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je to kupované na webu využil bych 14ti denní lhůtu na vrácení zboží.  Osobně bych se nesmířil s tím že mi bylo prodáno vadný zboží

Jinak ty opravy bych se nebál provádí  to školeny technik a nic nepoznáš a měli by to i zkalibrovat protože jsi to kalibrované kupoval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monitor zřejmě není vadný (pokud nebylo výslovně uvedeno, že je záruka na nulový počet vadných pixelů). Každý "normální" monitor může obsahovat vadné pixely - viz bod 13 https://www.depagelectronics.cz/reklamace/reklamacni-rad

Jak píše @Radek Hurvajz  neváhej a vrať do 14ti dnů. S reklamací by jsi nemusel uspět.

A vzápětí si objednej klidně i u stejné firmy stejný, hlavně nerozbalený (abys náhodou opět nedostal ten svůj)

Nicméně jí jsem před pěti lety kupoval Benq, kde se okamžitě po rozbalení objevil černý pruh. V rámci reklamace na své náklady odvezli, vyměnili display, a zaslali zpět. Trvalo to cca týden.  Monitor dodnes funguje a barvy zcela odpovídají.

 

PS: Dnes Ti vadný displej nevadí, ale víš o něm a určitě přitahuje oči. Alespoň tak bych to měl já.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...