AnotherOne Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 (upraveno) Chcel by som počuť váš názor resp ak niekto má skúsenosť. Pred týždňom som kúpil monitor Samsung C34F791. Vykazuje jeden mŕtvy červený pixel. Na môj dotaz do servisu je to reklamovateľné, keďže ide o vyšší model, napriek tomu, že norma dovoľuje viac chybných pixelov. Reklamácia by bola riešená výmenou LCD panela, nie celého monitora. Samotný mŕtvy pixel je v strede monitora a je takmer nepozorovateľný už z bežnej pracovnej vzdialenosti vzhľadom na vysoké rozlíšenie monitora. Moja otázka je či do výmeny ísť alebo nie. Či tá výmena nejakým "odborníkom" v servise nedopadne horšie ako to bolo - predsa to nebude ako z výroby z linky. Navyše mi vadí doba výmeny, ktorá sa teoreticky môže natiahnuť až na mesiac. Na druhej strane vraj je možnosť, že pixel po čase ožije (triky s blikaním a stláčaním som skúšal). Alebo opačne keď je mŕtvy jeden, po čase by ich mohlo byť viac. Navyše monitor je z výroby skalibrovaný a s protokolom, čo v servise zrejme nehrozí... Upraveno 23. listopad 2017 uživatelem AnotherOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Jestli to je nepozorovatelný a v práci to nepřekáží , tak bych počkal , jestli se jich neobjeví víc , vždyť záruka je 2 roky , tak to můžeš reklamovat později (je to jenom můj názor , tak ho ber s rezervou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Pri práci to absolútne neprekáža. Chcel som ho reklamovať v podstate len v nádeji, že pri takejto chybe odnova bude monitor vymenený kus za kus. Ešte som z neho ani nepostrhával ochrannú fóliu. Ale máš pravdu, ak má byť menený panel, môžem ho reklamovať asi aj neskôr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Pokud je to kupované na webu využil bych 14ti denní lhůtu na vrácení zboží. Osobně bych se nesmířil s tím že mi bylo prodáno vadný zboží Jinak ty opravy bych se nebál provádí to školeny technik a nic nepoznáš a měli by to i zkalibrovat protože jsi to kalibrované kupoval Péťa a Namor74 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Monitor zřejmě není vadný (pokud nebylo výslovně uvedeno, že je záruka na nulový počet vadných pixelů). Každý "normální" monitor může obsahovat vadné pixely - viz bod 13 https://www.depagelectronics.cz/reklamace/reklamacni-rad Jak píše @Radek Hurvajz neváhej a vrať do 14ti dnů. S reklamací by jsi nemusel uspět. A vzápětí si objednej klidně i u stejné firmy stejný, hlavně nerozbalený (abys náhodou opět nedostal ten svůj) Nicméně jí jsem před pěti lety kupoval Benq, kde se okamžitě po rozbalení objevil černý pruh. V rámci reklamace na své náklady odvezli, vyměnili display, a zaslali zpět. Trvalo to cca týden. Monitor dodnes funguje a barvy zcela odpovídají. PS: Dnes Ti vadný displej nevadí, ale víš o něm a určitě přitahuje oči. Alespoň tak bych to měl já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.