Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

takhle rozhodně NE!


brutall

Recommended Posts

V poho není snad nic. Když opomenu ulomenou-vyrvanou-krytku na plus pól, tak rozebírat airbox, povolovat matky a rozpojovat konektor, přes kterej potom rvát baterku ven, v obavě že ho uskřípnu...Odkládat rozebrané věci, včetně šroubků a matek někam zmatečně do motorového prostoru, páskou na koberce přichytávat kabely k podpěře  haubny, nevím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, brutall napsal:

V poho není snad nic. Když opomenu ulomenou-vyrvanou-krytku na plus pól, tak rozebírat airbox, povolovat matky a rozpojovat konektor, přes kterej potom rvát baterku ven, v obavě že ho uskřípnu...Odkládat rozebrané věci, včetně šroubků a matek někam zmatečně do motorového prostoru, páskou na koberce přichytávat kabely k podpěře  haubny, nevím...

By mě teda zajímalo jak by si to teda udělal ty....... 307 je na tom stejně a dělal sem to stejně..... úplně normální, když to nechceš dát do pežo a zaplatit a přitom to budou dělat stejně jen to neuvidíš......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, rhinos napsal:

ja bych spise usekal ruce inzenyrskym v Peugeotu za to umisteni

přesně :potlesk

a všimli jste si, kde francouzi z PSA  poslední roky umístnují olej. filtr, vzduch. filtr, paliv. filtr ?? je to hnus, když si člověk uvědomí, že tyto díly by měly být perfektně přístupné  :myslim, o baterce jak by smet, a o výpusti na olejové vaně nemá smysl ani psát :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ozzy56 napsal:

přesně :potlesk

a všimli jste si, kde francouzi z PSA  poslední roky umístnují olej. filtr, vzduch. filtr, paliv. filtr ?? je to hnus, když si člověk uvědomí, že tyto díly by měly být perfektně přístupné  :myslim, o baterce jak by smet, a o výpusti na olejové vaně nemá smysl ani psát :roker

souhlasím :D 5008 má olejový filtr taaaak..... blbě, že na to prostě nemám nervy. u C4, kde si měním, musím sundat celý spodní kryt motoru abych se dostal ke šroubu a aby to nebylo málo, filtr dají "zboku" směr chladič, takže když se naahodou povede nepolít si zem z vany, olejový filtr je tutovka x)) :D:D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Výměna děních žárovek 2-4min práce. První výměna byla problém a druhá  a další je v pohodě. Jen ten kdo má tlapy a né ruce tak má problémy :D moc místa tam není. 

Na videu výměny baterky ni špatného není jako amatér si vede dobře ( s jednou rukou) myslím :myslim že stejně postupují i profíci v Peugotu.  Dělal jsem to zrovna tak jen s oběma rukama. Je to jenom auto :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Chtělo se mi začít brečet, když vyndal první ucho u tý baterky... myslela sem, že se toho nedočkám už... :D

ale jako návod je to dobrý... díky - asi mě to v lednu nemine.... a aspoň vím, kde co můžu urvat.. :)

mmch - dvě minuty na záběr ráčny s 10 a pak si stejně vezme šroubovák... :D a ta izolepa - film i s vtipnými prvky... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...