Jump to content
brutall

takhle rozhodně NE!

Recommended Posts

V poho není snad nic. Když opomenu ulomenou-vyrvanou-krytku na plus pól, tak rozebírat airbox, povolovat matky a rozpojovat konektor, přes kterej potom rvát baterku ven, v obavě že ho uskřípnu...Odkládat rozebrané věci, včetně šroubků a matek někam zmatečně do motorového prostoru, páskou na koberce přichytávat kabely k podpěře  haubny, nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 12 hodinami, brutall napsal:

V poho není snad nic. Když opomenu ulomenou-vyrvanou-krytku na plus pól, tak rozebírat airbox, povolovat matky a rozpojovat konektor, přes kterej potom rvát baterku ven, v obavě že ho uskřípnu...Odkládat rozebrané věci, včetně šroubků a matek někam zmatečně do motorového prostoru, páskou na koberce přichytávat kabely k podpěře  haubny, nevím...

By mě teda zajímalo jak by si to teda udělal ty....... 307 je na tom stejně a dělal sem to stejně..... úplně normální, když to nechceš dát do pežo a zaplatit a přitom to budou dělat stejně jen to neuvidíš......

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, rhinos napsal:

ja bych spise usekal ruce inzenyrskym v Peugeotu za to umisteni

přesně :potlesk

a všimli jste si, kde francouzi z PSA  poslední roky umístnují olej. filtr, vzduch. filtr, paliv. filtr ?? je to hnus, když si člověk uvědomí, že tyto díly by měly být perfektně přístupné  :myslim, o baterce jak by smet, a o výpusti na olejové vaně nemá smysl ani psát :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, ozzy56 napsal:

přesně :potlesk

a všimli jste si, kde francouzi z PSA  poslední roky umístnují olej. filtr, vzduch. filtr, paliv. filtr ?? je to hnus, když si člověk uvědomí, že tyto díly by měly být perfektně přístupné  :myslim, o baterce jak by smet, a o výpusti na olejové vaně nemá smysl ani psát :roker

souhlasím :D 5008 má olejový filtr taaaak..... blbě, že na to prostě nemám nervy. u C4, kde si měním, musím sundat celý spodní kryt motoru abych se dostal ke šroubu a aby to nebylo málo, filtr dají "zboku" směr chladič, takže když se naahodou povede nepolít si zem z vany, olejový filtr je tutovka x)) :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

o 5008 a olejovým filtru my nemluvte...... sem si musel udělat spešl ořech a 2x zlomit zápěstí abych nemusel sundávat sání......

a při výměně denních žárovek 4x zlomit :D

Edited by Přema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

Výměna děních žárovek 2-4min práce. První výměna byla problém a druhá  a další je v pohodě. Jen ten kdo má tlapy a né ruce tak má problémy :D moc místa tam není. 

Na videu výměny baterky ni špatného není jako amatér si vede dobře ( s jednou rukou) myslím :myslim že stejně postupují i profíci v Peugotu.  Dělal jsem to zrovna tak jen s oběma rukama. Je to jenom auto :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×