sannyray Odesláno 21. listopad 2017 Sdílet Odesláno 21. listopad 2017 Zdravím všetkých, mam otázku na ľudí ktorý sa možno už s tým stretli ale nepodelili sa s ostatnými. Jedna sa mi o pretrvávajúcu závadu ktorá sa mi objavila asi 3dni na zad kedy mi na malom displeji medzi budíkmi zobrazila hláška GEARBOX FAUL REPAIR. Dnes som bol na predbežnej základnej dia u kamaráda a kód závady je P0948 čo znamená : Hydraulic pump relay -circuit high Našiel som možné pričiny ako elektroinštalácia , skrat , hydraulické čerpadlo relé. prosím o radu tých ktorý z tým majú skúsenosť. Do servisu idem až budúci týždeň no dúfal som že ak mi niekto dá radu ako to odstrániť sebestačne budem rád. Ďakujem. Jedná sa o peugeot 508sw 1.6 e-Hdi 2014 170t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sannyray Odesláno 13. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 Takze. Na aute sa uz pracuje v servise od prispevka az teraz, nakolko nebol cas a neponahlalo mi to z dovodu zistenej zavady. Jedna sa o akcny clen prevodovky ktory je vedeny pod nazvom ovladac prevodovky. Cena dielu 1124€ plus robota. Pred vianocami velice prijemna zalezitost. Ale ved preco chodime do prace , aby sme si mohli opravovat auta :)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 Jooo....to je ten bazmek roboticky. Ty jo. Jeden clen tady myslim mam. Je ale z citroenu C5.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sannyray Odesláno 13. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 (upraveno) Aspom to budem mat nove a mam pokoj. Len pre zaujimavost zavada p0948 ma 5krokov na zistenie zavady. Cize vzdy je tam sanca ze nieje zavada v celom zariadeni. Co sa dielu tyka , druhovyroba sa nevyraba iba origos , dalej sa neodporuca ani jazdenka nakolko samotny diel ma riadiacu vlastnu jednotku( prevodovky )a teda sa konfiguruje pri nakupe podla vin cisla pre dane auto. Takze dakujem za ponuku ze mas ten diel. Aj ked je to uplne to iste bolo, by treba prehrat softver v RJ na moje auto ,co netusim ci by si vedel. Upraveno 13. prosinec 2017 uživatelem sannyray Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 13. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 Nakonfiguruje to úplně stejně jako servis ten nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sannyray Odesláno 13. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 nevedel mi to nakonfigurovat nemal na to prostriedky. Viem ze sa to robi ale bola tam mala sanca ze je to sposobene RJ nakolko kroky oprav ukazali na vadny akcny clen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 před 5 hodinami, sannyray napsal: Aspom to budem mat nove a mam pokoj. Len pre zaujimavost zavada p0948 ma 5krokov na zistenie zavady. Cize vzdy je tam sanca ze nieje zavada v celom zariadeni. Co sa dielu tyka , druhovyroba sa nevyraba iba origos , dalej sa neodporuca ani jazdenka nakolko samotny diel ma riadiacu vlastnu jednotku( prevodovky )a teda sa konfiguruje pri nakupe podla vin cisla pre dane auto. Takze dakujem za ponuku ze mas ten diel. Aj ked je to uplne to iste bolo, by treba prehrat softver v RJ na moje auto ,co netusim ci by si vedel. Jj pohoda.Ja se PSA zabyvam od roku 1998 tudiz vim jak se meni dily a jake jsou postupy a taky bych ti nenabizel blbost.Je to cista jednotka (takze jako z vyroby). Nemusi se zasadne kupovat na VIN vozidla ,ale pro kluky ze servisu je to mnohem jednoduzsi protoze povoli 6 sroubecku odpoji konektor a nahradi novou.... Jo a jakych je tech 5 kroku na zjisteni zavady??? Agrafik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 13. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2017 1. Otevřít NTB...2.připojit kejbl k NTB...3..připojit kejbl k autu...4. spustit diagnostiku na NTB......5. dignostické zjištění chyby P0948..................... Agrafik, ferinko2 a Gabriel 307 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sannyray Odesláno 14. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2017 Aj tak sa da. Jednalo sa o postup kontrol. Nejaky šrób, potom motorcek co ovlada, kontrola oleja, kabelaz a podobne veci aby sa eliminovali mozne zavady. Ja nevravim ze mi ponukas hlupost straki007 a viem ze citroen a peugeot obzvlast C5 a 508 je pomerne to iste ale mam na to 2 roky zaruku a mam pokoj. Ale samozrejme ti dakujem viem ze si sikovny , nakolko si uz u mna bol a pomohol si mi. Softver, mi on prehrat nevedel na to nema prostriedky to som tu uz pisal a ked som sa snazil na to prist kde to robia zlyhal som na bode neochoty. Preto som sa rozhodol riesit to cez toho znameho servisaka. Ked som pisal prispevok vsetci mlcali ako hrob no a zrazu je ti plno idiotskych prispevkov typu celda1970.. Ja sa uz len tesim na auto, som na nom zavisli od jazdenia koli praci takze potrebujem promtne riesenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sannyray Odesláno 14. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2017 před 10 hodinami, straki007 napsal: Jj pohoda.Ja se PSA zabyvam od roku 1998 tudiz vim jak se meni dily a jake jsou postupy a taky bych ti nenabizel blbost.Je to cista jednotka (takze jako z vyroby). Nemusi se zasadne kupovat na VIN vozidla ,ale pro kluky ze servisu je to mnohem jednoduzsi protoze povoli 6 sroubecku odpoji konektor a nahradi novou.... Jo a jakych je tech 5 kroku na zjisteni zavady??? Len zo zvedavosti aka by bola cena aj s nacitanim RJ na peugeot 508 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.