Ladislavx Odesláno 16. listopad 2017 Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 (upraveno) Zdravím, stala se mi nemilá záležitost - začala mi hořet eletrika. Uhasil jsem to co nejrychleji ale stačilo to udělat velkou paseku. Než budete psát, ať se na to vykašlu a radši to odvezu do servisu, tak rád bych, ale servisy v okolí mi dají termín nejdřív březen 2017 (Jakmile se zmíním, že je to Peugeot tak se jím do toho nějak nechce :D). Takže k problému - nejspíš začalo hořet něco kolem žhavení (už minulému majiteli to hořelo takže bůhví, jak se to opravilo) mám z pojistkové skříně u motoru volně visící kabel s 70A (doufám) pojistkou. Jeden kabel jde do pojistkovky (asi kostra?) a druhej někam pod motor (alternátor?) Přesně v tom se to "přeskvařilo". Rychlooprava byla, že se na konec dala svorka a při startu se pojistka spojí a po nastartování co nejrychleji rozpojí (začne doutnat, ve tmě i rudnout kabel ke kostře). Problém je v tom, že žhaviče nejspíš dožhavují i po zhasnutí ikonky, protože když to odpojím motor začne divně poskakovat a příjde mi jak kdyby vynechával jeden válec a z výfuku jde kouř jak blázen. Toť problém jedna, problém dva přišel nedávno (používám to auto takhle asi měsíc, není možný ho dlouhodobě odstavit) přijel jsem večer, zaparkoval. Ráno jdu do auta a svítí mí palubka, jako kdyby byl klíček v první poloze (ručka, olejnička, dobíjení a ručičky u nafty a teploty vody), dojel jsem do práce, vytáhnu klíček a překvápko - motor si běží dál. Určitě si říkáte, že je to spínačkou ale já mám pocit, že se něco muselo spéct v tý pojistkovce, protože vypadá fakt šíleně (snažím se sehnat novou, ale všechny vrakáče kde jsem byl si nechávají jen plechařinu, poloosy atp a tyhle "blbosti" vyhazují). Pak bych se ještě chtěl zeptat, jestli někdo náhodou nemá schéma pojistkovky pod motorem a u motoru, pokusil bych se to aspoň trochu dát do původního stavu, protože tím autem jezdí víc lidí a bůhví kdo kam jakou strčil jakou pojistku, aby to vůbec jelo. P.S: předem se omlouvám za moje "výrazy a domněnky", nejsem automechanik, takže tomu rozumím asi jako koza petrželi.. Předem díky. P.S.2: netušíte někdo, k čemu je jaké relé? A od čeho je ten oranžový konektor, ve kterém není? - vím jen černý, ten je přerušovač směrovek/varovek, ten už jsem s pomocí fóra měnil edit: je to peugeot partner 1 gen 1.9D kód motoru WJY nebo WJZ Upraveno 16. listopad 2017 uživatelem Ladislavx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dýdý Odesláno 16. listopad 2017 Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 Ze všeho nejdříve zkus dotaz přehodit do rubriky servis.Uvidí to podstatně více lidí.Jinak servicebox peugeot.Tam se přihlaš a nějaké věci tam najdeš.Ale určitě tohle auto v tomto stavu nikomu nepůjčuj.Nejenom,že asi smrdí spáleninou ale i paragrafama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 16. listopad 2017 Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 (upraveno) tu pojistkovku mam pokud je stejna se 106 (Saxem) a ten rychlopanel na velky pojistky asi taky Upraveno 16. listopad 2017 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 16. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 před 49 minutami, Dýdý napsal: Ze všeho nejdříve zkus dotaz přehodit do rubriky servis.Uvidí to podstatně více lidí.Jinak servicebox peugeot.Tam se přihlaš a nějaké věci tam najdeš.Ale určitě tohle auto v tomto stavu nikomu nepůjčuj.Nejenom,že asi smrdí spáleninou ale i paragrafama. Za kategorii se omlouvám, můžu to přehodit já nebo musí moderátor? Ten servicebox mi našlo jen nějakou stránku ve Francouzštině a pak nějakou v čj ale všude jsou jen od rv 2003 atp. Jinak já jsem ten člověk co si ho půjčuje, je to takovej erární rodinnej otloukánek s tím, že támhle příbuznej si to půjčí, spálí se mu pojistka tak tam narve hřebík a tak :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 16. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 (upraveno) před 43 minutami, Havlicek.Lukas napsal: tu pojistkovku mam pokud je stejna se 106 (Saxem) a ten rychlopanel na velky pojistky asi taky Vůbec nemám tušení, ale vím že pár dílů se shoduje s 206 myslím a saxem sx nebo něco takovýho Upraveno 16. listopad 2017 uživatelem Ladislavx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 16. listopad 2017 Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 Tak narychlo sem našel tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 16. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 (upraveno) Ono těžko říct.. Protože já jsem tomu nějak extra nevěnoval pozornost než to začalo hořet (přemýšlím, jestli jsem vůbec někdy otevíral motor předtím :D) a teď nemůžu na netu nikde ani najít jak by to původně mělo vypadat, ani schéma nemůžu najít, všechno je na novější Upraveno 16. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 16. listopad 2017 Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 Daj VIN auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 16. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2017 VF35CWJZE60211534 - vin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 (upraveno) predpokladam ze ten cerveny kabel ide na zhaviace sviecky(alebo zhaviace rele) a tou svorkou (dotykom protikusneho kabelu)zhavis tie sviecky ten kabel nieje vhodny na zhavenie ,mysim jeho izolaciu takze jednoznacne to odstranit a zhavenie urobit na novo nenapajat to z poistkovky(samovrazda jak vidis ) ale napojit to z hrubeho kabla startera cez rele ,ktore si budes spinat na palubovke rucne alebo napojit zhavenie do origo stavu toto daj elektrikarovi a cim skor Upraveno 17. listopad 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 zisti presne kde ten cerveny kabel je napojeny a kam ide jeho opacny koniec ked to nechas rozpojene a startujes tak to robi co? nenastartuje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 17. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 To s tím tlačítkem jsem přemýšlel, ale to je blbost, protože ty svíčky musí žhavit chvilku po startu, jelikož když nastartuju krásně si traktorově přede a když odpojím tu svorku tak začne kuckat (když je studený motor) a z výfuku se valit bílý dým (pod vejfukem černej flek od sazí) a neudrží to ani volnoběh, strašně to škube když s tím jedu, než se to aspoň trošičku ohřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 este nevies isto co to je treba zistit kde su oba konce kabla napojene a potom riesit co dalej predpokladam zhavenie ale moze to ist aj na altik jak pises na zaciatku a v tom je rozdiel tam nebude treba so zhavenim robit nic ale musis zistit presne kde su napojene oba konce ,z fotky to vidiet neni a mozno to opavis aj svojpomocne radami tu z fora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 17. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 Jedna strana vede sem za tenhle šroubDruhá strana vede tudy (dole jde vidět ten kabel) A vede do týhle krabičky u baterky, z tý vedou nějaký svazky do motoru asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 (upraveno) je to privod na zhaviace rele (krabicka na poslednej foto) tak ten kabel co drzis na fotke v ruke pripoj na plus pol baterky (samozrejme cez tu poistku) pokusne ci bude nieco skvarit ak bude musis hladat smerom zo zhaviaceho rele na sviecky pokial to bude ok tak to tam nechaj a ten zvysny kus kabla v poistkovke demontovat a osetrit zaoxidovanu svorku (nezabudnut to robit pri odpojenej baterke) Upraveno 17. listopad 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavx Odesláno 17. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 Dobře takže normálně nejakou svorkou nacvaknout na plus pól. Ještě se zeptám, říkal si, že ten kabel je nevhodný, který je pro tento účel vhodný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 tak taky co ma kvalitnejsiu izolaciu nepriehladnu pripoj ten kabel s poistkou na plus pol (svorkou babelovym ockom)nastartuj a sleduj co to bude robit ak to bude ok tak ho tam nechajj ak nebude treba hladat dalej problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 (upraveno) kontakty baterky ocisti ocelovym kartacom aj objimky ale jemne aby si nenarobil hlboke vrypy alebo smirkovym papierom a natri vazelinou a napoj objimky mas to v strasnom stave samy oxid toto chce kompletne demontovat svorky na baterke poistkovke zhaviacom rele atd a osetrit ale do poistkovky by som nesahal(do doby kym nezozenies zanovnu) hlavne nie na poistky ak sa to pokusis vytiahnut sa ti to rozsype Upraveno 17. listopad 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 ta elektrika je cela divoda - ja ybch se toho bal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. listopad 2017 Sdílet Odesláno 17. listopad 2017 opravit to ide ale treba zanovnu poistkovku ten co to zhavenie napojil z poistkovky je samovrah ten origo privodny kabel do poistkovky a svorka poistkovky museli znasat o 60 amper viac nez na co boli dimenzovane( sice kratkodobo ale opakovane za kazdym studenym startom) ,neni divu jak to vypada a mozes byt rad ze to este nezhorelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.