Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

žhavící relé neposílá dále napětí


Pysl

Recommended Posts

Čau chlapi, mám motor 2.0 hdi 66kw, r.v 2002, žhavící relé mi nesepne (necvakne) při otočení klíčkem, relé jsem odzkoušel na jiné 307 a tam si cvakne pokaždé při otočením klíčkem, takže relé je v pořádku. Mám takový pocit, že mi nejde napětí na spínací kontakt. Auto mi blbě startuje už od minulé zimy co bylo -25. Pojistky v motorové části jsou ok.

VIZ FOTO: Tam kde je šipka je stále napětí, měril jsem proti kostře, tam kde mám znázorněné kolečko, by mělo být napětí po sepnutí relé, protože to vede na žhavičky. zajímávé je, že když nastartuji, tak na druhém drátě je stálé napětí, což je blbost, když to vede na žhavičky, to by mi žhavili tím pádem furt.. moc tomu nerozumím, jen popisuji, co jsem zjistil a naměřil. 

InkedIMG_20171104_161418_LI.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas 307?

Nie vždy sa zhavi pred štartom. Je to riadené riadiacou jednotkou, cize ....

Rele sa dá rozobrať a pozrieť kontakty, či nie sú opalene, či vyhriate. 

Prípadne to mozes skúsiť spojiť nakratko, z tej šípky na krúžok, ja som to spájal klincom, nepopalit sa ,bude to horúce .

Upraveno uživatelem mmartinkovic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, mmartinkovic napsal:

Mas 307?

Nie vždy sa zhavi pred štartom. Je to riadené riadiacou jednotkou, cize ....

Rele sa dá rozobrať a pozrieť kontakty, či nie sú opalene, či vyhriate. 

Prípadne to mozes skúsiť spojiť nakratko, z tej šípky na krúžok, ja som to spájal klincom, nepopalit sa ,bude to horúce .

mám 307, já vím že se né vždy žhaví, ale mě jde o to, že u kamoša v autě si to cvakne a rozcvakne při otáčením klíčku.. a když spojím ty dva kontakty na tvrdo, tak mi to bude žhavit furt, to je jako bych to píchnul rovnou na baterii...  prostě mě to relé nespíná, nejspíš nedostává signál od malého napětí, že má aspoň na tu 1s v těchto teplotách sepnout. Nebo mám někde přeseknutý dráty z toho konektoru. Zkoušel jsem aj namontovat relé z té druhé 307, kde jsem zkoušel to moje a taky nespínalo, takže bude nejspíš problém v té řídící jednotce :)  

 

Upraveno uživatelem Pysl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, mmartinkovic napsal:

citovat sa moze, ale nie hned predchadzajuce prispevky, cize tie nad sebou. - pravidla fora o zahlcovani spravami.

Nejhorsi je, ze ten borec taky na nic neprisel.. takze jsem tam, kde jsem. Kdyz nejakej s tech spinacich dratku proklemuju, tak to bude zhavit furt. Nejhorsi je, ze se zatim nerozlustila zahada studenych startu hdicka :-D zkousel jsem aj baterii silnejsi.. nic nepomohlo.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 11. 2017 at 17:02, mmartinkovic napsal:

Ale stale ma problem so startom, aj ked to jasne nemusi suvisiet so zhavenim.

trebars, unik paliva a tym nizky tlak po odstavenie, alebo zla kompresia, ci podobne.

s palivem problém nemám, když mi pak z výfuku vyletí spálená nafta po nastartování.. zkoušel jsem aj před startem napumpovat a nepomohlo..  jedině už zbývá ta komprese.. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...