Pysl Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Čau chlapi, mám motor 2.0 hdi 66kw, r.v 2002, žhavící relé mi nesepne (necvakne) při otočení klíčkem, relé jsem odzkoušel na jiné 307 a tam si cvakne pokaždé při otočením klíčkem, takže relé je v pořádku. Mám takový pocit, že mi nejde napětí na spínací kontakt. Auto mi blbě startuje už od minulé zimy co bylo -25. Pojistky v motorové části jsou ok. VIZ FOTO: Tam kde je šipka je stále napětí, měril jsem proti kostře, tam kde mám znázorněné kolečko, by mělo být napětí po sepnutí relé, protože to vede na žhavičky. zajímávé je, že když nastartuji, tak na druhém drátě je stálé napětí, což je blbost, když to vede na žhavičky, to by mi žhavili tím pádem furt.. moc tomu nerozumím, jen popisuji, co jsem zjistil a naměřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 (upraveno) Mas 307? Nie vždy sa zhavi pred štartom. Je to riadené riadiacou jednotkou, cize .... Rele sa dá rozobrať a pozrieť kontakty, či nie sú opalene, či vyhriate. Prípadne to mozes skúsiť spojiť nakratko, z tej šípky na krúžok, ja som to spájal klincom, nepopalit sa ,bude to horúce . Upraveno 12. listopad 2017 uživatelem mmartinkovic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pysl Odesláno 12. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 (upraveno) před 55 minutami, mmartinkovic napsal: Mas 307? Nie vždy sa zhavi pred štartom. Je to riadené riadiacou jednotkou, cize .... Rele sa dá rozobrať a pozrieť kontakty, či nie sú opalene, či vyhriate. Prípadne to mozes skúsiť spojiť nakratko, z tej šípky na krúžok, ja som to spájal klincom, nepopalit sa ,bude to horúce . mám 307, já vím že se né vždy žhaví, ale mě jde o to, že u kamoša v autě si to cvakne a rozcvakne při otáčením klíčku.. a když spojím ty dva kontakty na tvrdo, tak mi to bude žhavit furt, to je jako bych to píchnul rovnou na baterii... prostě mě to relé nespíná, nejspíš nedostává signál od malého napětí, že má aspoň na tu 1s v těchto teplotách sepnout. Nebo mám někde přeseknutý dráty z toho konektoru. Zkoušel jsem aj namontovat relé z té druhé 307, kde jsem zkoušel to moje a taky nespínalo, takže bude nejspíš problém v té řídící jednotce Upraveno 12. listopad 2017 uživatelem Pysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 nieco sa riesilo tu : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pysl Odesláno 12. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 (upraveno) díky zkouknu, já jsem projíždel hodně témat, ale nic jsem nenašel. Upraveno 12. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Predchadzajuce prispevky sa necituju - pravidla fora. Je to len mechanicke rele, na google je toho mraky aj rozobrate, mne na starom aute neslo zhavenie, kym som nekupil z vraku, odvtedy pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pysl Odesláno 12. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 (upraveno) jo sorry, vidíš, že jsem nováček :-D mimochodem proč se nesmí citovat, když už jsme u toho? Upraveno 12. listopad 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 citovat sa moze, ale nie hned predchadzajuce prispevky, cize tie nad sebou. - pravidla fora o zahlcovani spravami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pysl Odesláno 12. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 před 51 minutami, mmartinkovic napsal: citovat sa moze, ale nie hned predchadzajuce prispevky, cize tie nad sebou. - pravidla fora o zahlcovani spravami. Nejhorsi je, ze ten borec taky na nic neprisel.. takze jsem tam, kde jsem. Kdyz nejakej s tech spinacich dratku proklemuju, tak to bude zhavit furt. Nejhorsi je, ze se zatim nerozlustila zahada studenych startu hdicka :-D zkousel jsem aj baterii silnejsi.. nic nepomohlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 RJ si riadi zhavenie podla vonkajsej teploty, teploty vzduchu nasavania, teploty motora, a inych merani, cize by si musel ist na diagnostiku, a overit zhavenie manualne z diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 po nastartovani rele dozhavuje(naskoci) na studeny motor preto mas na tom kabli napetie , po minute dvoch sa to vypne za chodu motora dozhavovanie ti zrejme funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Ale stale ma problem so startom, aj ked to jasne nemusi suvisiet so zhavenim. trebars, unik paliva a tym nizky tlak po odstavenie, alebo zla kompresia, ci podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pysl Odesláno 13. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2017 V 12. 11. 2017 at 17:02, mmartinkovic napsal: Ale stale ma problem so startom, aj ked to jasne nemusi suvisiet so zhavenim. trebars, unik paliva a tym nizky tlak po odstavenie, alebo zla kompresia, ci podobne. s palivem problém nemám, když mi pak z výfuku vyletí spálená nafta po nastartování.. zkoušel jsem aj před startem napumpovat a nepomohlo.. jedině už zbývá ta komprese.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.