Jump to content
Georgew

Peugeot 407 SW 2.0 Benzin RFN, plus STAG-300-4 start

Recommended Posts

Dobrý den, napíši takový menší problém, který už netuším jak řešit. Ráno studený motor v pohodě nastartoval a jel jsem cca 30 km po dojetí na místo šel nastartovat v pohodě. Po dojetí zhruba po půl hodině sem to chtěl chtěl nastartovat a bylo "cítit" že se snaží, ale po zážehu "jakoby" se začal dusit otáčky spadli a chcíplo to. Takový až traktorový zvuk. Hodilo to chybu motoru. Po vychladnutí startoval úplně v pohodě a motor táhl a nebylo znát nějaký úbytek na výkonu a dalo se s tím jet v podstatě libovolný počet km. Pak se situace opakovala. Na diagnostice PP2000 to vypisuje chybu: Chyba P0351 - stav regulování bohatosti směsi : otevřen smyčka (podmínky pro přechod do uzavřené smyčky nejsou ještě uspokojeny) , P0352 - stav regulování bohatosti směsi : Otevřen smyčka (závada). A ještě přechodová závada: Ovládání zapalovací cívky 1/4. Přerušený obvod, zkrat na plus pól, zkrat na kostru. Ovládání zapalovací cívky 2/3. Přerušený obvod, zkrat na plus pól, zkrat na kostru. Když jsem dal testovat jednotlivé komponenty motoru, tak vše v pořádku krom hlášek: Relé vzduchového čerpadla nelze aktivovat. Test cívky 1-2 aktivace ukončena zkrat na kostru. Test cívky 3-4 aktivace ukončena zkrat na kostru. Mám s tím problém cca týden mezitím jsem vyměnil originální zapalovací rampu Sagem, za zapalovací rampu NGK podle vin kódu pasuje. Včetně svíček NGK (byli tam původně). Na konektoru zapalovací cívky je paralelně přiletován hnědý drát, který vede do STAG-300-4. Diagnostika STAG-300-4 nevypisuje žádnou závadu. Teď už mě nenapadá, kde by mohl být problém. Kabeláž nevypadá že by mohla být napadená nějakým kabeložroutem ....


Ještě doplním, že jsem prohlídl spousty diskuzí, některé docela připomínaly tuto závadu, ale po kontrole rad se to zdá být v pořádku. Něco se děje kolem zapalování. Pokud se nemýlím Stag-300-4 by neměl do toho moc "kecat" pokud nedosáhne teploty přepnutí či je vyplej.

Děkuji za podnětné informace 

Edited by Georgew

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, asi maji najeto ... nemam info kdy to nemci namontili  .... Sem to koupil radsi v nemecku ... kdyz sem koukal tady, tak katastrofalni stav techto vozu a premrsteny ceny ... ma to najeto necelych 188 000. Jenze to se chova stejne jak na benzin, tak i na LPG. Sem se trochu "pohrabal v elektroinstalaci" a uz to "tak moc" neblbne. Nejhorsi je, ze kdyz jsem odpojil konektor na ty zapalovaci liste, tak mi diagnostika po testech zapalovani hlasi na civkach 2/3 zkrat na kostru civka 1/4 bez problemu (Lista nova NGK, svicky taktez, ale BOSCH). Studene to startuje na drb, ale po zahrati a cca pulhodine stani to zablbne ... Odpojim Halluv snimac polohy vacky a nastartuju i po nezdarenem predchozim startu .... Kdyz odjedu cca 30 km vypnu zapalovani a po chvilce to zkusim nastarovat tak v pohode startuje. Dokonce mam "pocit" ze to auto po odpojeni toho Hall snimace "jakoby ozije" a je akcnejsi.  Zacina me to smerovat na EGR ventil .... ale to je pouze teorie .... :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vicemene uplne stejne jsem kdysi nekolik let resil na kamosove c5 se stejnym motorem, taktez v plynu, a menily se stridave stejne veci, cidlo vacky, rampa, svicky, MAP, zkouseli EGR, dokonce jsme laborovali i s rozvodama, remenici rozvodaku, repase lpg vstriku, vzdycky neco z toho na chvili pomohlo, ale pak zas chcipani, spatnej volnobeh, cukani, tenhle motor proste neni povedenej a dokaze se s..at i na samotnej benzin (to zas zkusenost z jinych aut), natoz pak s lpg. Kamos se jednoho dne nas..al a auto slo ze skaly, bojim se, ze to je nejlepsi reseni :))

Edited by Ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ze skaly se da hazet ze zoufalstvi cokoliv. :aut Faktem je, ze nez jsem zacal merit tak litali teorie o spatnem michani smesi, zasekle klapce, EGR ventil vcudu, snimace otacek, ci snimac prvniho valce a tak. Me furt vrtalo hlavou proc to hlasi zkrat na kostru civek zapalovani a jadro problemu nakonec vyreseno ... 

Takze vec zatim poresena. Meril jsem podle schematu EW10J4 napeti kolem zapalovani a vsiml jsem si ze napajeci napeti na zapalovaci civce mela misto 12,6V jako ma bateria pouze 10,4 - 10,6V Se to menilo. Tak jsem prohlid net co s tim delaji ostatni a hle ...   Rusaci na to prisli v cem je problem. Jak je u nich zvykem vzali to docela smahem a tak nejak jak je na ne zvykem mohutne :potlesk No nelenil jsem a protoze kabely nejevili zadny ubytek po tzv Fuse block BSM-L01-00. Pustil jsem se i ja do vyrabovani relatka RL2 :aut. Zjistil jsem, ze na kontaktech rele je ubytek napeti / tzv prechodak. Tak jsem ho odvrtal bez poskozeni privodnich kontaktu a opravdu oslizle kontakty. Ten mensi na tom byl hur. Neni to moc videt. Koupil jsem 30/40A rele za 55 a jal se ho tam naroubovat. Vysledek je na posledni fotce sestavy. Myslim, ze je to lepsi jak u tech Rusaku. Uz to slo nastartovat, ale trvalo to delsi dobu. Mereni ukazalo zlepseni na 11,5-12V. Ale porad to nebylo ono. Tak jsem na to rele privedl napeti primo z baterie pres pojistku a ejhle jako driv. Draty jsem zatim jen tak lehce prichytil Patexem abych za ne moc netahal a az se to projevi ze fakt jako dobry tak to zaliju cele. Dnes jsem to zkousel a zatim v pohode tak doufam, ze uz je po problemu s hlaskama typu "civka 1/3 a 1/4 zkrat na kostru" .... Nakonec prikladam i schematka jak to zapalovani maji udelany primo ze SEDRY. Vypada to ze ty tistaky po tech letech odchazi do vecnych lovist :aut ..... tak autum zdar :papa a snad uz to bude dobry :-D

PS: pokud se to rozhodnete realizovat, V ZADNEM PRIPADE PISTOLOVOU SPAJKOVACKOU jedine mikropajkou. Pistolka ma na konci hrotu pri zapnuti proudy, ktere vam tu jednotku mohou nenavratne poskodit! Je tam mikroprocesor a tomu se to "cvakani" pistolky rozhodne nebude libit .....

 

Jinak to muzete presunout do sekce navody kdyz budete chtit ....

P1510501.thumb.JPG.5c831edce475de031205950dbe7b736f.JPG

 

P1510482.JPG

P1510486.JPG

P1510491.JPG

P1510495.JPG

1320 Schema.pdf

1320 Schema.jpg

PSF1 Blokove Schema_Stránka_1.jpg

Peugeot 407 Lokace dilcu motoru.jpg

PSF1 BSI Konektor Umisteni_Stránka_1.jpg

Edited by Georgew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...