Sam51 Odesláno 6. listopad 2017 Sdílet Odesláno 6. listopad 2017 Zdravim Klubaci a prosim Vas o radu ! Vymenil jsem na mem Pezotu 106 predni lozisko naboje kola c. 22004,pasuje i 22006 ! Rozmery loziska jsou- Venkovni prumer 66 mm,Vnitrni-dira 35 mm a tloustka 32 mm ! Nalisovano,zadne nasili,Lozisko ma vnitrni krouzek deleny ! Vse radne podotahovano a presto se naboj i kolo hybe v lozisku ! 5 mm kolem dokola ! V dilne jsem nasel jine dvourade kulickove lozisko s Plnym Vnitrnim krouzkem a vnitrni krouzek se ani nehne ! Toci se ! Ale,Vuli do stran Nema ! Nevim,v cem je bota ? ? Prosim Poradte ! Dekuji Vam moc ! Moc Vam vsem diky za rady ! Sam -Jirka -Chomutov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Zřejmě špatná montáž.... Když jsi lisoval náboj do ložiska, tak jsi asi neuhlídal oba vnitřní kroužky a rozjely se ti od sebe.... To ložisko, co jsi našel v dílně může být naklápěčka (kdysi dávno ložisko poloosy Š 100/105/110/120), nebo má vnější kroužek na jedné straně vybrání pro tzv. závěrnou kuličku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 7. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Zdravim a diky Ti ! Vnitrni krouzky jsou jak maj byt ! Pro to je to pro me zahada ! Kdysi jsem delal provozaka v Mesmance a pak na Elne,lozisko-jine,tak to mam z fabriky. Specielne ty vnitrni krouzky jsem si pri lisovani naboje do loziska hlidal ! Na to mam vysoustruzeny pripravek. I toto me napadlo,ale v tomto to neni. Diky za zajem a odpoved ! Jirka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Tak to je divný, nic jiného mně nenapadá, musel bych to vidět.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 7. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Me prave taky ne a slisovany je to dobre. Diky za zajem. Snad me jeden kamos poradi. Diky moc ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 me udivuje to "deleny vnitrni krouzek" co si pamatuju tak louisko bylo v kuse neni mozne ze se jedna o vadnou serii nebo verzi pro jinej model ? (4 dira ABS ??) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Dělený vnitřní kroužek má většina (ne li všechny) ložiska pro tento účel použití.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 7. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Proto jsem byl dnes v automanii na Kadansky a tam me potvrdili,ze Musi byt deleny vnitrni krouzek ! Pak to radialni lozisko lepe snasi axialni tlaky ! Vistejn obvolal nekolik kamosu a vsichni mu rekli to same. Musi mit Vnitrni krouzek deleny ! Bud se lozisko oznacuje 22004,nebo VKBA 1327 ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 7. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Jasne jsem objednaval BEZ ABS ! Zitra budu mit novy,tak na to mrknu a kdyz tak je prelysuju ! Mej fajn vecer a dekuji Ti ! Jirka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 mas VIN cislo vozu (poslednich 8 cisel staci) - me to proste prijde divny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 před 5 minutami, Havlicek.Lukas napsal: me to proste prijde divny Konkrétně co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 to deleny lozisko - proc je delene ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Protože musí snášet i axiální zatížení, což ložisko s neděleným vnitřním kroužkem a závěrnou kuličkou nedokáže právě kvůli tomu vybrání pro závěrnou kuličku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 asi sem chybel pri probirani tehle latky na ucnaku - ale budu tomu verit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Nevěř všemu co kdo napíše, počkej, až to někdo potvrdí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Mili klubaci,Hafite a Lukasi,diky Vam za Vas zajem a Rady ! Lozisko uz je v Hajzlu,tak nalisuji Nove ! Byl jsem u kamarada,co ma firmu na opravy stroju,lozisko mu popsal,ukazal krabici. Bylo CINSKY ! Uz se mi nezdalo,ze pri koupi bylo uplne SUCHE ! Nove lozisko za 800 kc bylo ve voskovem papire,igelitu a cele mastne ! A znaceni na Novem lozisku uplne jine + napis na vnitrnim krouzku loziska Made in Germany ! Jak nove lozisko videl kamarad-spoluzak,rekl,To ma Spravne znaceni a Neni to CINA ! ! To Cinsky Lozisko NEMELO ,melo znaceni 22004 a Bylo SUCHE NA OMAK ! ! Takze,pro ostatni ! Loziska balena v krabici firmy BILSTEIN jsou Prebalovana Cinska Loziska,ktera maj na vnitrim krouzku oznaceni 22004 ! Jak tam Neni GERMANY a lozisko je na omak Suche,NEBERTE TO ! ! ! Vyhnete se dalsi vymene ! A Vam Klubaci a Hafitiu a Lukasovi DIKY ZA VAS ZAJEM A RADY ! Diky chlapy ! A at Vam to JEZDI ! Sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 CINSKE LOZISKO JE V BILOCERVNE KRABICI od firmy Febi BILSTEIN ! Na krabici je 22006 a na lozisku 22004 a Nema na Vnitrnim krouzu GERMANY A NA OMAK JE SUCHE ! ! Sam. Diky Vam Vsem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 (upraveno) Nemcke Lozisko-pod oznacenim VKBA 1327 je od Firmy MAPCO a toto - MAPCO GERMANY + 8000856009 a ma Na Vnitrnim Krouzku loziska ! rozmer -prumer venkovni 66 milimetru,Vnitrni-dira 35 mm a sirka je 32 mm ! Udajne od firmy MAPCO je spoluzak kupuje i na svoje auto a Nikdy Nemel Problem ! ! MAPCO me doporucilo hodne lidi ! ! Mohl jsem mit lozisko i za 1900 kc,ale MAPCO doporucili i kamaradi,co auta opravuji ! ! ! Diky Vam Vsem ! Sam. Upraveno 9. listopad 2017 uživatelem Sam51 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sam51 Odesláno 13. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2017 Zdravim Klubaci,nedavno me tady Hafity a Havlicek.Lukas radili,meli zajem o muj problem za coz jim moc dekuji ! Cetl jsem zde clanky o tom,jak nekomu Nesedi poloosa v predu ! Take jsem ji menil ! Dulezite je,Poradne zmerit starou poloosu a Novou poloosu ! ! Jak prumery,tak i delky ! U me Nove poloosy byl tisicihran DELSI o 1.5 MILIMETRU U NABOJE KOLA ! Poloosu jsem meril X krat a Nechapal ! Nasunul jsem poloosu do prevodovky a Naboj kola,ktery prochazi vnitrnim krouzkem loziska VKBA 1327 - 22004 jsem nasrtrcil na tisicihran,jeste,Nez jsem poloosu namontoval. Tisicihran se zavitem jsem vyzkousel na sucho venku a tisicihran Skutecne koukal o 1.5 mm ven v naboji kde doseda matice ! Kdybych takto nalisoval naboj kola a matici naboje utahl,casem by odeslo lozisko ! Koule poloosy za homokinetickym kloubem by Spravne NEDOSEDLA DO NABOJE A VNITRNI KROUZKY LOZISKA BY SE UVOLNILY ! Coz by vedlo ke zniceni loziska ! Vzal jsem tedy 2 mm silnou podlozku a propiloval ji na prumer tisicihranu. Po nalisovani naboje kola a nasazeni poloosy jsem Podlozku vazelinou prilepil do naboje kola. Novou matici jsem utahl monentem 240 nM a zajistil Zatim jen na jedne strane. Zatim je odjedo asi 100 km a lozisko je v cajku,poloosa nehuci ! Po ujeti 200 km vse opet podotahuji ! Tim,ze jinemu Klubabakovi hucela polosa,bych poradil toto ! Poloosa ma tlacnou pruzinu,ktera poloosu tlaci do prevodovky ! A kouka li z naboje kola tisicihran poloosy,Musi se pod Stredovou matici dat podlozka,ktera delsi tisicihran vymezi a poloosa se pri utazeni stredove matice Dobre usadi na lozisko a naboj kola ze vnitr vozu ! Je to netradicni,mohl jsem poloosu vymenit za kratsi,ale,Podlozka me Pomohla ! ! At Vam to Klubaci jezdi ! Diky za Vase clanky,za Vase napady a podnety ! Debaty o montazich a demonazich ctu rad ! ! Diky,ze tady pisete o potizich svych Milacku ! Je to Dobra poradna pro jine ! Diky ! Sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. listopad 2017 Sdílet Odesláno 14. listopad 2017 Většina vehiklů (napříč značkami a typy) tam tu podložku má z výroby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.