Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Škubání během decelerace


popest

Recommended Posts

Ahoj,

nesetkal se někdo s problémem, kdy auto při deceleraci jemně škube? Příklad: Jedu po dálnici z kopce, pustím plyn, počítač ukáže 0l/100km a začnu cítít takové jemné poškubávání auta. Nepatrně přidám plyn (stačí aby počítač ukázal třeba jen 0.2l/100km) a přestane to. Tohle mi hlava nebere... Do válců žádné palivo přeci nejde.... Nevím zda to je opravdu tak, ale všimnu si toho vždy až po delší jízdě, kdy je vše zahřáté. Letos v únoru měnili v Peugeotu všechny 4 vstřikovče za repasované. Zda to dělalo i před tím, netuším...

Nemohl by to dělat třeba setrvačník?

 

Díky za nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má to podobně, přesně jak píšeš. Zaregistroval jsem to jen při jízdě z kopce, když úplně pustím plyn, stačí lehounce přidat a je po škubání. Když vyřadím, tak se to neprojeví. Ten jev ale neregistruju pokaždý, jen někdy.

Taky bych rád věděl příčinu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by podle mě způsobovalo také cukání pod plynem, což se neděje. Ještě tam mám takovou jednu další věc. Nevím zda to s tím může souviset (pokud se Vám to děje také, tak třeba ano). Typická situace: kopec, téměř plný plyn, na vyšší převodový stupeň. Auto neškube, ale ručička na otáčkoměru není stabilní, ale lehce cuká. 

Upraveno uživatelem popest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take jsem si na něho vzpomněl, ale je to podle mě podobné jako u těch ventilů. Pokud by nedovíral, tak by se to primárně projevilo škubáním při akceleraci 

Trochu sázím na dvojhmotu, ale preventivně jí vážně měnit nehodlám...

Teď jsme našel nějaké info od lidí z jiných klubů (Ford Mondeo, Renault Scenic) a měli něco podobného. Příčinou byl nějaký silentblok převodovky...

Upraveno uživatelem popest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak právě egr je při akceleraci úplně uzavřený...pracuje jen v omezených nízkých  otáčkách a právě při deceleraci ....proto tam je ten eko zmetek ....pro městský a příměstský provoz aby přepouštěl spaliny a snižoval emise a teplotu spalování.......když ho valíš pod plynem tak je trvale uzavřený....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, pokud funguje správně tak je zcela uzavřený. Podle mě, kdyby byl rozbitý tak právě uzavřený nebude a to poznáš hlavně při akceleraci. Nějak mi nedává smysl, proč by měl recirkulovat při deceleraci. Vždyť není co recirkulovat... Myslím si, že i v tomto režimu je zcela uzavřený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, popest napsal:

Trochu sázím na dvojhmotu, ale preventivně jí vážně měnit nehodlám...

Já mám slabší motor (68kW), který nemá dvojhmotu a škube to taky...

škubání bych popsal jako chod motoru na 3 válce, akorát že to nedělá při akceleraci ale při brždění motorem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...