Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308 (2008, benzín) - Depollution system faulty


Guest chleeba

Recommended Posts

Špatný tlak paliva by to dělal asi pokaždý a ne jenom při studeným startu při 20 stupních ne? Otočení klíčkem víckrát určitě vyzkouším a uvidíme :) jinak diagnostikou na váze vzduchu vidím jen teplotu nasávaného vzduchu. Ty čidla na vačkách jsem taky zkoušel a beze změny :/ . K chybám ostatní hodnoty se zobrazí i na neorigo diagnostice, přidám je sem :) . Je strašně záhadný že to reaguje tak blbě na tu teplotu :/ . Čidlo teploty chladici kapaliny jsem taky zkousel a ukazuje spravny hodnoty.Screenshot_2018-09-28-19-54-25.thumb.png.09e1ef4bcdc168ebc49c2fa85a504d1b.png

Screenshot_2018-09-27-15-03-59.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj, docela by nás tady zajímalo, jak jsi to vyřešil. Ono pokud se tam objeví chyba 1340, tak může být problém přímo v tolerancích dílů rozvodu a nedostatečném otvírání sacího ventilu, což vyřeší jen někdo, komu se to řešit chce a ví oč jde. Vzájemné prohazování dílů nepomůže a závada zůstává na stejném válci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, bohužel jsem to nevyřešil a auto vrátil. Jinak jsem tam vyměnil váhu vzduchu, lambda sondu, cívky, svíčky, teplotní čidlo a čidla na vačkách a všechno bez úspěchu. Auto prostě jezdilo podle počasí. A když ani v autorizovaným servisu nevěděli tak jsem neváhal a zbavil se jí dokud to šlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, díky za informaci. Udělal jsi moc dobře, že jsi to vrátil, toto vyřeší jen výměna celé hlavy. Je to, podle té chyby, otevření sacích ventilů příslušného válce mimo toleranci z důvodu nedostatečného zdvihu vahadla. Problém je v hlavě, a výměna rozvodových dílů to nevyřeší, jedině by je musel někdo vyrobit větší nebo menší. Jde to sice nekorektně opravit zbroušením vodítka ovládání západky nebo podložkou vahadla, ale to žádný servis neudělá, protože se potřebná míra těžko zjišťuje a je nutné to potvrdit testerem který umí měřit tlaky a průběh hoření směsi za chodu, což je asi pro autorizovaný servis problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem kupoval v auto ESA a už druhý den od koupi to začlo zlobit, takže jsem hned druhý den podal reklamaci kterou mi uznali. Auto se měsíc snažili opravit ale marně, prvních čtrnáct dní stačili vyměnit svíčky a dalších čtvrnáct dní měnili cívky. Při přebírání po opravě motor běžel jako hodinky, až druhý den jsem zjistil že to vlatně opravilo počasí a že při cca nula stupních to běží na všechny, ale při startu kolem dvaceti to padalo do nouzáku. Tak jsem hnedka podal další reklamaci a nabídli mi buď že to znova budou opravovat a nebo výměnu vozu. Tak jsem se chvíli rozmýšlel a usoudil že výměna bude lepší sice jsem neměnil za stejný a musel jsem bohužel zradit značku a skončil u Hyndai i30 :D . Jinak ta 308 byla skvělá až na ten motor :/ , k Hyndai už mam nějaký připomínky ale každá značka má něco :) Jinak kdo by měl zájem o dvě cívky, 4x vstřik, váhu vzduchu, lambda sondu, kabinovej filt tak se může ozvat a na nějaký ceně by jsme se domluvili, jinak se mi to tu válí k ničemu :/ vstřiky a kabinovej filtr jsou ještě zabalený, ostatní jsem jen zkoušel a na autě byli tak dva dny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Po 4 letech bezproblémového chodu vyskočila hláška porucha motoru.
V servisu mi taky dělali diagnostiku, měnili svíčky, cívky, ale problém z dělšími odmlkami neustal.

Pomoci pokusu a omylu jsem došel k závěru, že problém může být přes bluetooth z párovanými telefony, které se vyrobily později, tudíž nejsou kompatibilní ze starším vozem, i když technologie bluetooth funguje na určených protokolech, nové telefony, můžou podávat/dodávat více informací.

Co se mi stalo při spárování a následně po smazání sparování telefony v autě, vše ustalo...

- Okolo jedné minuty po nastartování se samovolně spustila klimatizace, která nešla vypnout, dokud jsem nevyplnul motor. Pokud jsem zapnul klimatizaci dřív, vše fungovalo normálně.

- Velkou nepravedlností se do 10 minut jízdy do cca 60km/h se objevila chyba motoru - vypnul se vždy jeden válec. Po opětovném nastartování chyba vyskočila, ale motor opět převážně běžel na 4 válce. Po dvou dnech nečinosti chyba zmizela.

- Když jsem potřeboval do kopce přidal plyn, výkon zakolísal.

     - viz. Pokles výkonu při zrychlení 570řádek.xlsx

- Poslední tečkou byl rozjezd do kopce. Při zvyšení otáček a spouštění spojky selhaly hned 3 válce.
     - viz. Chyba motoru.png
     - viz. Selhání 3 válcu při rozjezdu do kopce 420řádek.xlsx

Po smazání seznamu spárování se po dvou vypnutí a nastarotvání chyba zmizela. Mám seznam prázdný a i když jsem problém chtěl opakovat, tak auto vše ustálo.


Možná budete skeptičtí, ale zpárovaný telefon zahltí systém a ten udělá nějakou hloupost...

Potřebuji pomoc, jakým způsobem by mohl servis otestovat mou variantu, neb v centrále mi napsali, že auto nejde ovlivnit, ale přes volant se ovládá bluetooth, přes rádio se ovládá vůz, jak dlouho mají světla svítit po vypnutí motoru, atd. Takže do systému vozidla musí proudit nějaké data.

Děkuji za odpovědi... 

 

Chyba motoru.png

Selhání 3 válcu při rozjezdu do kopce 420řádek.xlsx

Pokles výkonu při zrychlení 570řádek.xlsx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

vždyť tam máš jasné napsané problémy se zapalováním na několika válcích :) 

1336 - vynechávání v neurčeném válci

1339 - vynechávání na 3. válci

1340  -vynechávání na 4. válci

B2aaa - bude taky nějaká chybka, ale mobil ti jí evidentně nepřečte...

 

Dej 4 svíčky a dvě cívky a bude to pravděpodobně OK... 

Válce se počítají od převodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co chyby znamenají, jsem si samozřejmě našel. Ale přečetl jsem o tom na fórech spoustu, někde psali, že výměna svíček a cívek nestačilo, někde zase o čidlech na klice a vačce, nebo dokonce problém s časováním ventilů, prý to vyřeší nová hlava. Proto zjišťuji, jesli neměl někdo to samé a úspěšně to vyřešil. Ale díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, někdo mění čidla vaček a klikovky, protože maji neoriginal ruzne diag, které jim to chybně indikuji (konkretne zminene chyby chybne indikují špatně za senzory vacek a klikovky). P1336-1340 je u techto motorů vynechavani spalovani ve valcich (missfire).

Bud vymenis svicky a dve civky za par korun nebo muzes laborovat donekonecna. Zrovna u civek se neda, v domacich podminkach, verohodne nic poradne zmerit (mysleno multimetrem). A tento motor je zrovna diagnosticka past i pro odborníky celkem pokročilé, natož amatéry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...