plac Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Špatný tlak paliva by to dělal asi pokaždý a ne jenom při studeným startu při 20 stupních ne? Otočení klíčkem víckrát určitě vyzkouším a uvidíme jinak diagnostikou na váze vzduchu vidím jen teplotu nasávaného vzduchu. Ty čidla na vačkách jsem taky zkoušel a beze změny :/ . K chybám ostatní hodnoty se zobrazí i na neorigo diagnostice, přidám je sem . Je strašně záhadný že to reaguje tak blbě na tu teplotu :/ . Čidlo teploty chladici kapaliny jsem taky zkousel a ukazuje spravny hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 13. říjen 2018 Sdílet Odesláno 13. říjen 2018 Ahoj, docela by nás tady zajímalo, jak jsi to vyřešil. Ono pokud se tam objeví chyba 1340, tak může být problém přímo v tolerancích dílů rozvodu a nedostatečném otvírání sacího ventilu, což vyřeší jen někdo, komu se to řešit chce a ví oč jde. Vzájemné prohazování dílů nepomůže a závada zůstává na stejném válci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plac Odesláno 15. říjen 2018 Sdílet Odesláno 15. říjen 2018 Ahoj, bohužel jsem to nevyřešil a auto vrátil. Jinak jsem tam vyměnil váhu vzduchu, lambda sondu, cívky, svíčky, teplotní čidlo a čidla na vačkách a všechno bez úspěchu. Auto prostě jezdilo podle počasí. A když ani v autorizovaným servisu nevěděli tak jsem neváhal a zbavil se jí dokud to šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 15. říjen 2018 Sdílet Odesláno 15. říjen 2018 Od koho jsi to kupoval? Vrátit šlo bez problémů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 16. říjen 2018 Sdílet Odesláno 16. říjen 2018 Ahoj, díky za informaci. Udělal jsi moc dobře, že jsi to vrátil, toto vyřeší jen výměna celé hlavy. Je to, podle té chyby, otevření sacích ventilů příslušného válce mimo toleranci z důvodu nedostatečného zdvihu vahadla. Problém je v hlavě, a výměna rozvodových dílů to nevyřeší, jedině by je musel někdo vyrobit větší nebo menší. Jde to sice nekorektně opravit zbroušením vodítka ovládání západky nebo podložkou vahadla, ale to žádný servis neudělá, protože se potřebná míra těžko zjišťuje a je nutné to potvrdit testerem který umí měřit tlaky a průběh hoření směsi za chodu, což je asi pro autorizovaný servis problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plac Odesláno 16. říjen 2018 Sdílet Odesláno 16. říjen 2018 Auto jsem kupoval v auto ESA a už druhý den od koupi to začlo zlobit, takže jsem hned druhý den podal reklamaci kterou mi uznali. Auto se měsíc snažili opravit ale marně, prvních čtrnáct dní stačili vyměnit svíčky a dalších čtvrnáct dní měnili cívky. Při přebírání po opravě motor běžel jako hodinky, až druhý den jsem zjistil že to vlatně opravilo počasí a že při cca nula stupních to běží na všechny, ale při startu kolem dvaceti to padalo do nouzáku. Tak jsem hnedka podal další reklamaci a nabídli mi buď že to znova budou opravovat a nebo výměnu vozu. Tak jsem se chvíli rozmýšlel a usoudil že výměna bude lepší sice jsem neměnil za stejný a musel jsem bohužel zradit značku a skončil u Hyndai i30 . Jinak ta 308 byla skvělá až na ten motor :/ , k Hyndai už mam nějaký připomínky ale každá značka má něco Jinak kdo by měl zájem o dvě cívky, 4x vstřik, váhu vzduchu, lambda sondu, kabinovej filt tak se může ozvat a na nějaký ceně by jsme se domluvili, jinak se mi to tu válí k ničemu :/ vstřiky a kabinovej filtr jsou ještě zabalený, ostatní jsem jen zkoušel a na autě byli tak dva dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lokutus Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Po 4 letech bezproblémového chodu vyskočila hláška porucha motoru. V servisu mi taky dělali diagnostiku, měnili svíčky, cívky, ale problém z dělšími odmlkami neustal. Pomoci pokusu a omylu jsem došel k závěru, že problém může být přes bluetooth z párovanými telefony, které se vyrobily později, tudíž nejsou kompatibilní ze starším vozem, i když technologie bluetooth funguje na určených protokolech, nové telefony, můžou podávat/dodávat více informací. Co se mi stalo při spárování a následně po smazání sparování telefony v autě, vše ustalo... - Okolo jedné minuty po nastartování se samovolně spustila klimatizace, která nešla vypnout, dokud jsem nevyplnul motor. Pokud jsem zapnul klimatizaci dřív, vše fungovalo normálně. - Velkou nepravedlností se do 10 minut jízdy do cca 60km/h se objevila chyba motoru - vypnul se vždy jeden válec. Po opětovném nastartování chyba vyskočila, ale motor opět převážně běžel na 4 válce. Po dvou dnech nečinosti chyba zmizela. - Když jsem potřeboval do kopce přidal plyn, výkon zakolísal. - viz. Pokles výkonu při zrychlení 570řádek.xlsx - Poslední tečkou byl rozjezd do kopce. Při zvyšení otáček a spouštění spojky selhaly hned 3 válce. - viz. Chyba motoru.png - viz. Selhání 3 válcu při rozjezdu do kopce 420řádek.xlsx Po smazání seznamu spárování se po dvou vypnutí a nastarotvání chyba zmizela. Mám seznam prázdný a i když jsem problém chtěl opakovat, tak auto vše ustálo. Možná budete skeptičtí, ale zpárovaný telefon zahltí systém a ten udělá nějakou hloupost... Potřebuji pomoc, jakým způsobem by mohl servis otestovat mou variantu, neb v centrále mi napsali, že auto nejde ovlivnit, ale přes volant se ovládá bluetooth, přes rádio se ovládá vůz, jak dlouho mají světla svítit po vypnutí motoru, atd. Takže do systému vozidla musí proudit nějaké data. Děkuji za odpovědi... Selhání 3 válcu při rozjezdu do kopce 420řádek.xlsx Pokles výkonu při zrychlení 570řádek.xlsx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 Dobrý den, vyřešil to někdo? Mám stejný problém, auto cuká, jako by nejelo na 4 válce, přední sahara běží ještě několik minut po vypnutí motoru. Auto je Peugeot 207 CC, 1.6 VTi, r.v. 2007. Chyby z mé dia v mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 vždyť tam máš jasné napsané problémy se zapalováním na několika válcích 1336 - vynechávání v neurčeném válci 1339 - vynechávání na 3. válci 1340 -vynechávání na 4. válci B2aaa - bude taky nějaká chybka, ale mobil ti jí evidentně nepřečte... Dej 4 svíčky a dvě cívky a bude to pravděpodobně OK... Válce se počítají od převodovky inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 Co chyby znamenají, jsem si samozřejmě našel. Ale přečetl jsem o tom na fórech spoustu, někde psali, že výměna svíček a cívek nestačilo, někde zase o čidlech na klice a vačce, nebo dokonce problém s časováním ventilů, prý to vyřeší nová hlava. Proto zjišťuji, jesli neměl někdo to samé a úspěšně to vyřešil. Ale díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 To by jsi tam měl jiné chyby dej svíčky a dvě cívky a bude pravděpodobně klid na vti a thp dost často ty cívky odchazeji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 Jasně, někdo mění čidla vaček a klikovky, protože maji neoriginal ruzne diag, které jim to chybně indikuji (konkretne zminene chyby chybne indikují špatně za senzory vacek a klikovky). P1336-1340 je u techto motorů vynechavani spalovani ve valcich (missfire). Bud vymenis svicky a dve civky za par korun nebo muzes laborovat donekonecna. Zrovna u civek se neda, v domacich podminkach, verohodne nic poradne zmerit (mysleno multimetrem). A tento motor je zrovna diagnosticka past i pro odborníky celkem pokročilé, natož amatéry. ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 Děkuji za rady. Ještě, jaké značky svíček a cívek by jste doporučili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 7. září 2021 Sdílet Odesláno 7. září 2021 bosch, ngk, denso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 9. září 2021 Sdílet Odesláno 9. září 2021 Ještě dotaz, co všechno musí ven, abych se k svíčkám a cívkám dostal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 9. září 2021 Sdílet Odesláno 9. září 2021 Jenom kryt na dvou šroubech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
planner Odesláno 9. září 2021 Sdílet Odesláno 9. září 2021 (upraveno) našel jsem návod Upraveno 9. září 2021 uživatelem planner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.