Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem týkající se mého Peugeota 106. Problém je takový, že auto nechce nastartovat. Stává se to nahodile. Teď se to stává často, tak bych se chtěl zeptat, zda si s tím někdo neví rady. Ráno jsem sedl do auta, v pohodě nastartoval a ujel jsem cca 60km a vypnul motor, po půl hodině jsem přišel k autu a nemohl nastartovat, startér točil, točil ale prostě motor nechtěl naskočit. Po asi nějakém 10 pokusu motor chytil. Dojel jsem na parkoviště a auto stálo asi 9 hodin. Po 9 hodinách auto nastartovalo bez problému. Dojel jsem domů a za hodinu a půl jsem chtěl znova nastartovat, ale zase nešlo. (Motor byl ještě trochu teplý). Po zase nějakém 8-10 pokusu motor naskočil. Dneska ráno po celo nočním stání auto naskočilo na první pokus. Naposledy se mi to stalo, že auto nechtělo naskočit někdy v létě. Od té doby bez problému. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Svíčky, jsou loni měněné, škrtící klapka je čištěná v létě. Jinak auto jezdí na LPG (Snažím se jezdit hodně i na benzín), jedná se o 1,0 Motor (37kW) 1998 R.V. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 mozno cerpadlo v nadrzi bzuci po otoceni klucika zakazdym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ano, pokaždé zabzučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HerpCZ Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Čistě tip - podle toho, co popisuješ, by to mohlo souviset s teplotou motoru. Teplý špatně chytá (jak jsi psal po půl hodině, hodině a půl), studený (po těch 9h) OK. Ale co by to mohlo způsobit ti neporadím, já až donedávna dělal jen do jednostopých vozidel s karburátory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ano, tak to je.. Když je motor zahřátý, tak někdy nechce chytnout.. za studena mi příjde OK.. Naposledy mi to udělalo v létě a od té doby nic a teďka 3 dny po sobě.. tak nevím co se stalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: jak máš řešeno přepínání mezi volbou na benzín, nebo plyn? Automaticky podle teploty motoru, nebo ručně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ručně. Na plyn to přepínám ručně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: a spouštíš teplý motor na benzín, nebo na plyn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ono to ani nejde nastartovat na plyn. Plyn spouštím zapnutím spínače a musím dát otáčky minimálně okolo 3000 cca a pak se zapne plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: a můžeš před dojetím na parkoviště přepnout zpět na benzín a motor vypnout po zaparkování při provozu na benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ano, takhle to dělávám, že pár metrů před tím než budu parkovat vypnu plyn a dojíždím na benzín. Je to špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: určitě to špatně není. Jen se snažím dopátrat, který systém dělá při spouštění teplého motoru problémy. Takže: spouští se vždy na benzín. Studený motor bez problémů, teplý na 8 až 10 pokusů. A při těch pokusech o spuštění teplého motoru, je kolem zadní části auta (v blízkosti výfuku) cítit nespálený benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Ano, spouští se vždy na benzin, a teplý motor jsem nemohl nastartovat. Nevím jestli to pomohlo, ale když to zlobilo, tak jsem otevřel kapotu a v motoru jsem zkoušel pohýbat tam vším možným, poklepal jsem na box se vzduchovým filtrem a škrtící klapkou a pak to šlo nastartovat. Nevím. .. Při těch pokusech o nastartování si myslím, že jsem včera cítil jakoby nespálený benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: to s tím poklepáním mohla být náhoda, ale nemusela. Mám podezření, že to dávkuje příliš bohatou směs pro chod teplého motoru. Po nastartování teplého motoru to drží normální volnoběh, nebo je zvýšený? Mám na mysli i dlouhodobě, ne jen na chvíli, těsně po spuštění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Myslím, že otáčky jsou normální. okolo 1000.. Když nastartuju za studena jsou vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: pak je to v pořádku. přesto bych nechal proměřit čidlo teploty vody v motoru. Buď máš jedno trojpinové, nebo dvě a jedno je dvojpinové pro ŘJ a druhé jednopinové (spínač kontrolky přehřátí motoru). Trojpinové je dvojité čidlo, jedno je pro ukazatel v kabině, druhé pro informace do ŘJ. Jedná se mi o to, které dává info do ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 (upraveno) Co mi říkal mechanik o nějakém teplotním čidle, co vede přímo do motoru, tak když se dívam na motor, tak po mojí pravé straně pod sáním je na motoru takové zelené čidlo(konektor). Je to ono? kdysi jsem ho zkoušel odpojit, ale nepodařilo se mi to. Nevím jestli to něco drží, ale nepodařilo se mi to oddělat. Upraveno 31. říjen 2017 uživatelem Jcpd Doplnění informací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 (upraveno) Jcpd: jedno čidlo je zelené a druhé modré, ale už si nepamatuji, které je které. Poznáš to podle počtu pinů (kontaktů) v konektoru. Máš v kapličce přístrojů ukazatel teploty vody v motoru, nebo jen kontrolku (červenou) přehřátí motoru? Pokud nemáš ten ukazatel teploty, bude to ta barva, kde jsou v konektoru dva piny. Čidlo je na závit a asi bude obtížné ho povolit. Konektor má nějakou mechanickou pojisku proti vyvléknutí. Takový drátek do tvaru písmene "U". Z jedné (prostřední) strany se na ten drátek musí zatlačit, aby se spoj uvolnil. Upraveno 31. říjen 2017 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jcpd Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Já mám ukazatel teploty vody v motoru.. podle toho zapínám plyn. Takže to bude to 2 pinové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 31. říjen 2017 Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 Jcpd: v tom případě to bude spíše trojpinové čidlo. A to je tedy dvojité. Jedna část pro ŘJ a druhá pro ukazatel teploty vody. I tady se mi jedná o tu část, která dává údaje do ŘJ. Jde mi o to, že to čidlo může i za teplého motoru dávat do ŘJ informaci, že motor je studený a směs je pak bohatá a teplý motor špatně startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.