Stepka Odesláno 25. říjen 2017 Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 Zdravím kluci, poradí mi někdo jak zapojit startování na mé 106, abych úplně odstavil spínačku ? Mám startovací tlačítko, ale pořád otáčím klíčkem a až pak startuju tlačítkem. A prosím nechci rady abych si radši opatřil novou spínačku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 26. říjen 2017 Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 podle me vždy potrebuješ ještě vypínač abys mohl vypnout proud do auta (místo první popř. druhé polohy klíčku) pokud chceš jen talčítko tak u něj musí být ještě další elektronika. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 Když mi odešla spínačka na "staříčkovi" (F125P) dostal jsem nabídku za 2500kč přičemž mělo TK asi na 3/4 roku a další by neprošlo,tak jsem to vyřešil dvěma kolíbkovími vypínači (např busy ŠM je měli na otevírání dveří)-první na zapalování druhý na zbytek a posledním volným drátem jsem "škrtl"o kostru a vrčelo to.Takže to musíte vyřešit obdobně akorát ten "startovací" (tlustší červený tuším a tuším je to tak u všech)dáte na ukostřené tlačítko.Místo kolíbky může být jakýkoliv jiný i otočný vypínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 jak píše Chip nahoře--nějaké spínače tam prostě musí místo origo spínačky dát, jinak to nepude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. říjen 2017 Sdílet Odesláno 30. říjen 2017 (upraveno) Kdyby sis chtěl pohrát s relátky (samodržné zapojení a časový zpožďovač), tak můžeš udělat na 2 nearetovaná tlačítka: - zelené START stiskem zapne zapalování, delším držením (např. po sekundě) spustí startér - červené STOP vypne zapalování Upraveno 30. říjen 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepka Odesláno 4. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2017 Tomu všemu rozumím , ale potřebuji poradit jestli nekdo nevi u P 106 1.0 1098 který kabely spinaji 2. Polohu spinacky, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 4. listopad 2017 Sdílet Odesláno 4. listopad 2017 (upraveno) Nevim u 106 ale vzdy kdyz jsem delal tlačítko tak jsem jen zkopiroval funkci spinacky. A to jsem zjistil pomoci pipaku na multimetru nebo baterky se zarovkou. Co s cim je v jaký poloze spojeny a hlavně taky rozpojeny. Vetsinou tam mas 4-6 kabelu 1 nejsilnější vetsinou červený je plus a pak uz jen proud do auta na prvni polohy kličku a pak starter při kterým je nějaká cast odpojena. Delal jsem to na r19 a feldach coz jsou generačně podobný auta, zadny složitosti v tom nehledej Upraveno 4. listopad 2017 uživatelem Chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepka Odesláno 7. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Mam klicek zlomeny v zamku spinacky, muzu nechat trvale druhou polohu klicku a mezi draty narvat vypinac popr. vypinace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 resis moc slozite veci odpoj spinacku komplet - udelaej vypinac na vsechny kabely proti tlustemu cervenemu (hlavni privod od baterie) a k tomu paralelne pripoj 50 - starter na tlacitko blbosti typu odpojovani elektriky pri startu neres - stejne se jedna jen o radio a zapomenute zapnute svetla ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.