martys Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Ahoj Pežoťáci, rád by som zase touto formou poďakoval užívateľovi ferinko2, ktorý mi pomohol vyriešiť závadu s turbom - podtlak. Autíčko ťahá ako má a dokáže potrápiť aj o dosť silnejších konkurentov, ale chcelo by to pár úprav. Nebudem to naťahovať a prejdem priamo k veci.Hliníkové kolesá (elektróny) Uvažoval som o kúpe elektrónov, ale rád by som sa opýtal, kde zohnať cenovo dostupné a zároveň kvalitné elektróny. Jedná sa o 16", takže klasika. Viem, že je tam výhoda najmä v lete, kedy sú brzdy lepšie chladené a celkovo ten výzor je omnoho lepší, než plechové disky s puklicami.Brzdy Zadné brzdy sú už zrelé na výmenu, na sústruh sa to už neoplatí dávať, budú ako papier. Sú tam ešte pôvodné od výroby, keďže sa snažím brzdiť častejšie motorom, než stredným pedálom. Vŕtané kotúče nepripadajú v úvahu, nakoľko nie sú tak efektívne chladené, ako napríklad drážkované. Takže určite mám záujem o drážkované a rád by som sa opýtal, či niekto máte skúsenosti s niečím fakt kvalitným. Vzduchový filter Najzanedbávanejšia časť celého auta - klasický, papierový a čo najlacnejší. Určite to chce zmenu. Rozmýšľal som nad vzduchovým filtrom francúzskej výroby, teda značka JR Filters. Čítal som množstvo pozitívnych hodnotení, je pravda, že to trochu zdvihne výkon (neočakávam neskutočný záťah a maximálku 300km/hod.)? Ide mi skôr o to, že motoru sa bude lepšie „dýchať“. Máte s tým niekto skúsenosti, alebo by ste vedeli poradiť lepšiu alternatívu? Palivové čerpadlo Nemám s tým žiadne skúsenosti a moc som to ani neskúmal, ale je nejaká možnosť vymeniť pôvodné palivové čerpadlo za nejaké „športové“? Aké sú zmeny v prípade výmeny palivového čerpadla za nejaké „športové“?Stručný popis autaModel: 307 HBMotor: 2.0 HDI (RHS), 79kW | 250Nm Ďakujem za každú radu!S pozdravom,martys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Alu disky--jsou jen pro efekt Brzdy--dej něco se střední kvalitou, a dej nové--žádné soustružení Vzduch. filtr--dávej origo, co tam má být, ale častěji, než říká výrobce Paliv. čerpadlo--nemá na výkon žádný vliv s pozdravem ozzy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martys Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Vážne sú tie alu disky len pre efekt? A filter je vážne potrebný ten originál, keď mám možnosť hodiť tam bavlnku? Vďaka za odpoveď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 před 58 minutami, martys napsal: Vŕtané kotúče nepripadajú v úvahu, nakoľko nie sú tak efektívne chladené, ako napríklad drážkované. Proč takhle uvažuješ, když píšeš, že se snažíš častěji brzdit motorem To samé alu, při častějším brzdění motorem se lepším chlazením zabývat nemusíš.... Mimochodem ALU a ELEKTRÓNY nejsou to samé.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 většina Alu disků je těžších než origo plecháče, takže opravdu jen efekt--samozřejmě auto vypadá lépe na Alu bavlnka je dobrá ve spodním prádle, jako filtr vzduchu je u dieselu k ničemu jinak--z 2.0 HDi 79kw žádný závoďák neuděláš, čipem se přiblížíš někde ke 100kw na úkor spolehlivosti, chceš jít do toho? tak běž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 před 1 minutou, ozzy56 napsal: bavlnka je dobrá ve spodním prádle A podpořená smyslnýmy tvary.... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martys Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Hafity - jediný dôvod, prečo chcem lepšie kotúče je, že nejazdím autom iba ja a chcem investovať do niečoho, na čo sa fakt môžem spoľahnúť. :-) A aký je teda rozdiel medzi Alu a elektrónmi? Ozzy - o chiptuningu som neuvažoval, má to svoje pre a proti a práve kvôli tomu, že nechcem to auto ako závoďák, som nad tým fakt neuvažoval. Takže filter je teda nezmysel. Vďaka! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Jak píše ozzy56: alu disky jsou váhově + - jako plechy, akorát jsou náchylnější na nárazy.... prostě hliník pruží výrazně méně, než ocel.... Elektrony, to je jiná liga, ty jsou opravdu lehké, bohužel váha je "kompenzována" omezenou životností.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 na brzdy a řízení se každý rád spolehne , proto radím kotouče netočit, ale koupit nové--nejlépe jedné značky s deskama, a koupil bych střední kvalitu proto, že nejlevnější stojí za houno a nejdražší jsou pro NORMALNIHO řidiče zbytečné, samozřejmě brzdy nejsou jen kotouče a desky, ale hlavně aby se hýbaly třmeny po vodítkách, nebyla tam velká vůle, nakonec je dobré vyměnit i kapalinu a pak má čověk aspoň tři roky od brzd pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Po zklamání z kotoučů Brembo na P106 jsem (na doporučení známého mechanika) namontoval na tu P106 i na P806 kotouče + desky TRW a zatím spokojenost.... Samozřejmě asi bude i záležet na stylu jízdy.... ale stylu "žádná střelba" zatím vyhovují.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martys Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Ozzy - jednoznačne si na tom dám záležať a ešte tá závada, no neuviedol som ju v príspevku. Jedná sa o klepot od podvozku, keď prechádzam nejakými nerovnosťami a tyčky stabilizátora by to nemali byť. Môžu to byť uloženia? Hafity - takže odporúčaš TRW? Štýl jazdy, no vzhľadom na to, že motor už má aj ten „nemálo slávny“ FAP, občas to poriadne zbavím sadzí a samozrejme aj karbónu po nejakých serpentínkach na okreske. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 taky jsem dával na 406 brzdy od TRW a dobrý, žádné pískání atd., ale jak píšu--chce to udělat komplet, měnit válečky, gumky, manžety, vodítka atd., prostě první práce po koupi 406ky, pak jsem až do havárky na brzdy nesáhl... co tam klepe se nedá řešit od noutbůku , prostě to musíš na zvedáku najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martys Odesláno 21. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 Tak zvedák nie je problém, keďže sused (vzdialená rodina) je automechanik a zvedák má. :-) Možno sa teraz opýtate, prečo to neriešim s ním a odpoveď by bola taká, že radšej sa opýtam „ostrieľaných“ chlapov z Peugeot clubu, ktorý už toho dosť prežili. :-) Čiže keď meniť brzdy, tak komplet? Snáď som to pochopil správne. Vedel by si mi poradiť aj nejaký fakt solídny obchod so solídnymi cenami? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. říjen 2017 Sdílet Odesláno 21. říjen 2017 z opravy brzd není třeba zase dělat vědu, je to všechno pouhá výměna dílu za díl, jen by to měl dělat člověk, co tomu rozumí--všechno má svoje pravidla a brzdy v autě zvlášť...,a když máš v rodině automechanika, není co řešit , chce to prostě rozebrat, podle stavu koupit nové díly a zase složit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.