HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) Zdravím lidi ..2.září.2017 jsem si přivezl z prahy tento vůz. Jedná se o Peugeot 407 s motorizací 3.0 V6 155 kw, vyrobenou v roce 2004 ( Jeden z prvních modelů ) Jsem 4-tý majitel : 1) Peugeot ČESKÁ REPUBLIKA S.R.O. Praha 4 ( přihlášeno 6.9.2004 ), 2) L. Polách BYSTŘICE NAD PERNŠTEJNEM ( přepsáno 21.1.2005 ) , 3) I. Polách BYSTŘICE NAD PERNŠTEJNEM ( přepsáno, 3.7.2013) JÁ.. ( přepsáno 6.9.20017 ) Auto za tu dobu natočilo reálných 160 ___ km do doby než jsem ho koupil . Servisováno bylo v pražském Federal cars ( doložené veškeré faktury včetně pár faktur na servis v německém Peugeot servisu v celkové sumě cca 170 tisíc KČ ... nikdy jsem auto s tak pečlivě vedenou historií neměl, proto jsem se rozhodl založit toto vlákno a hodlám ve vedení historie vozu pokračovat ) Co se týče stavu vozu karosérie odpovídá stáří , koupil jsem to s odřenými PZ dveřmi a levá zadní část ( nad zadním levým kolem ) je mírný pomeranč z lakování , podle dokladu o pojistné události do zaparkované 407 ky se opřela ženská V Peugeot 308 ( 24.11.2016 - před budovou Federal cars ...) dále pak nelícuje moc přední nárazník s haupnou a světlo na straně řidiče má utržený spodní držák, a je ohnutá spodní výztuha nárazníku. Po motorové stránce je vše v pohodě , motor startuje na drc bez sebemenší vůle , nikde nic nevrže, neklepe, nepíská , správná funkčnost katalyzátorů , koupeno ve stavu kdy diagnostika nepíše žádnou závadu. Automat necuká za studena, do kopce při ,, D ,, stojí bez couvání , podle slov automechanika je automat ve skvělé kondici . Interiér po nekuřákovi, sedačky i celkový interiér v parádním stavu, až na to rozlité kafe před sedačkou spolujezdce . Co jsem tak louskal ohledně výbavy vozu, tak je to maximálka bez šíbru a JBL systému . ( má to i elektronicky stavitelnou tuhost tlumičů například ) Přidávám fotky co fotil ještě inzerující. Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem HalaFrantisek95 Rikic339 a rychart ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Další den po přivezení jsem nacvaknul originální RC mřížku na přední nárazník ( ted na podzim je to výhoda ) lupeny listí se zachytávají na mřížce a nemusí se lovit od sahary , plus fotka motoráku . Rikic339 a Lukáš 8 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 A už to zas jede jak ta minulá 407 Tohle vlákno mě bude bavit zdá se ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) 7.září.2017 bylo auto postavené na úplně nové elektrony Borbet ve velikosti R19 včetně nových pneumatik 225/40 R19 . Oproti originálním kolům je to příjemná změna Co se komfortu týče na pohodlí při jízdě se toho moc nezměnilo, akorát jsem opatrnější, snažim se výmolům vyhýbat o to více než když to bylo postaveno na originální R17 kola .. spotřeba 10,3-11,2 na R19 ( 50% okrsky 50% město ) ... Kola jsou včetně typového listu, takže problém se zapsáním do TP vyřešený . Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem HalaFrantisek95 Lukáš 8, maruskamichalek, Veverka a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 22. září.2017 jsem dořešil hučení od levé strany auta, konkrétně od LP kola ( při jízdě doleva nic, rovně taky nic, ale stačilo maličko pootočit doprava a neskutečné hučení a vibrace ve volantu ... vyměněno ložisko v náboji a kvůli tomu že nešlo vylisovat bez vyndání čidla které tam za ty léta zatuhlo a nešlo vyndat ani za pomoci různých přípravků (ABS/ ESP ) tak se muselo původní čidlo rozštípat a koupit taky nové , ložisko 2700 ,- , čidlo 1400 ,-, práce 1200 ,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 před 25 minutami, StibTo napsal: A už to zas jede jak ta minulá 407 Tohle vlákno mě bude bavit zdá se ... @StibTo Tome, asi jsem nepochopil Tvůj příspěvek. Je něco špatně na tom, že si člen založí vlákno o svém autě? Takových vláken tady je a také proto máme k tomu určenou sekci "Naše káry". Zkus se hned do Franty nenavážet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Ne ne špatně to není jen jsem zvědav co zas proběhne za tuzink víme jak skončilo minulé vlákno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) 2. října.2017 Příprava na úpravu sání vzduchu , dlouhou dobu se laborovalo kudy vůbec táhnout hadice aby se co nejkratší cestou dostalo vyústění za nárazník , takže po pár hodinách s metrem a hlavou v motoráku se vymyslela tato cesta ... další možná varianta byla od sání dolu na úroven spodního nosníku, uhnout do boku ke kolu, rovná trubka a pak zpátky do nárazníku, ale bylo by to prodloužení o cca 1 metr více než mělo původní vedení, takže z toho sešlo , moc možností na to dostat se 76 mm trubkou před chladič totiž není, alespon né u 3.0 V6 ( sání v tuto chvíli ještě zapojené není, jelikož je auto opět v servisu ) ( P.S ten kuželový filtr box byl dárek k objednávce nad 6000,- ale nepoužiji ho , jeliko činnost airboxu bude zastupovat ten carbonový válec od Simoty . Jinak ,, držák chladičovky ,, se řezal celkem dobře, myslel jsem, že je plastový, ale je z nějaký směsi na způsob sklolaminátu,v řezu jsou vidět ještě ,, vlákýnka ,, které jsou u ale zabroušené smirkem do hladka, že je to i na dotek hladký řez . Navíc je na fotce vidět ještě OCT nádobka na separaci olejových par z hlavy válců , která má z výroby dohromady 4 trubky ( 2 přívodní do separátoru a 2 které jedna končí před klapkou v hadici sání a druhá je napojená těsně za klapku sání vzduchu , měl jsem to rozebrané a klapka krásně zalepená od olejového separátu , takže až se mi povede vyřešit problém s umístěním OCT nádobky ( která je v plánu místo autobaterie ) ( ta bude umístěná jako u 2,7 HDI do zadního nadkolí ) , tak poté budu mít vyřešeno i zanášení celkového sání olejovou nečistotou . Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem HalaFrantisek95 maruskamichalek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruskamichalek Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 to bude super zrychlení (akcelerace- na motorizací 3.0 V6 155 kw benzin,přeji jen dobré libí se mi co dělaš a hlavně ty kola dělaj auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 @maruskamichalek Děkuji za názor , mělo by to přidat něco málo na kroutícím momentu, nečekám od toho zázraky ale , jde mi především o vzhled motoráku a zvuk motoru toho se dá docílit více způsoby a jedním z nich je právě otevřené sání . Sám jsem zvědavý na tu změnu, momentálně jsem ale nepojízdný kvůli nouzáku který na mě vyskočil na dálnici, jakmile bude auto opravené, bude se řešit instalace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Nouzák mě při instalaci studeného sání potkal taky, ukázalo se, že bude příště vhodné odpojit baterku než budu manipulovat s čidly okolo sání vzduchu. Tvoje řešení vypadá příznivě co se efektu náporového sání týká, bohužel se ale řezalo takže je to nevratné (krom výměny dílu). Já se rozhodl jít cestou aby se to vždy dalo vrátit do továrního stavu, třeba kvůli potenciálnímu kupci. Takže mám rouru taženou od podběhu před předním kolem na straně řidiče. Krouťák bych si tipnul že se nehnul, možná to ze začátku šlo pocitově líp za plynem, ale na to si člověk zvykne takže dnes po 2 letech od vlastnoruční instalace potěší už jen agresivnější zvuk při plném plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 20. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Nouzák má spojitost s tim, že mi to z ničeho nic začalo ject jen na 3 válce, už je to v servisu a řeší kde je závada , vypadá to na něco spojeného s proměnlivým časování ventilů , o tom budu ještě informovat co a jak se tam pokazilo, že mě to nechalo 70 km od baráku ( zatím je tam origo sání ) . Máš pravdu , navrtání chladičovky je nevratný krok , ale byla to jediná vhodná možnost pro spojení s nejkratší cestou nasávání -> klapka , u té 3.0 je chladičovka pomálu od světla ke světlu a jediná krátká cesta je horem a to muselo dojít ještě k redukci průměru trubek a pak následně zvětšení na původní velikost . Jak říkám, hlavně mi šlo o zvuk když se otevře klapka origo filtr box hodně ten zvuk tlumí , jestli to přidá nějakého kobyláka už tak nějak neřeším, ale třeba to bude lépe reagovat na plyn, kdo ví, potom povím, až bude nainstalováno Já to chtěl původně taky táhnout jen k mlhovce u řidiče, ale nakonec jsem se rozhodl, že začátek nasávání vzduchu bude v masce, možností je poměrně dost, záleží na každém co mu přijde vhodné Chladičovka v tomto případě dostala 70 mm výkroj , ale neříct o tom nikomu, tak o té díře ani vědět nebude ,dokud by nesundal kryt který je kolem zámku a jsou na něm dorazy kapoty . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 23. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2017 Tak po vice jak 14 dnech cekani se na nej dostala rada a jde se delat rozborka... resi se tato zavada, pri ceste do Prahy po dalnici max 130km/hod volna jizda najednou zaclo mirne pocukavat, nedaval jsem tomu moc pozornosti, myslel jsem ze je to silnici kvuli tomu ze je to na R19kolech , jedu a najednou ztrata vykonu, skubani v motoru nouzak, dojel jsem 500metru na benzinu, otevru kapotu motor se tocil ale klepal se jak ratlik plus kolisali otacky, odpojeno na zkousku lamdasondy, cidla sani, odvzsusneni paliv soustavy, zadna.zmena, postupne odpojovani vsech 3 civek zadna zmena, takze motor jel na 3 zadni valce... vytocim na zkousku do maximalky, dalo to pomalym tempem 4000,ot vic ani prd pak chcipnu auto, volam s mechanikem , domluvily jsme se ze at dojedu na nouzak domu, nastartuji a rana jak kdyz prasknete nafouknuty igelit pytlik, po cca 5,sekundach auto chciplo, takze domu , melo tendenci nastartovat ale az po cca 10sekundach a stejne nevydrzelo pak dlouho na volnobehu, takze jsem jel domu jinym autem a 407ka na podvalu. Jsem zvedav co to bude za chybu, vymeneno cidlo vackove hridele a veze zmeny... dia hlasi spatnou polohu vackove hrdidele, mechanik si mysli, ze mohli poskocit rozvody, byli delane pred 37tisici km v origo servise, takze ted se dela rozborka a zjistilo se zatim to, ze vackove hrisele nejsou poskozene, bude to rozebirat dal, s tim jestli se to nepotkalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 25. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 Pokud půjde vše podle plánů, půjde na auto celolak ... zde je fotka odstínu Gabriel 307 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. říjen 2017 Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 (upraveno) Pěkná barvička, s černýma lištama to bude vypadat dobře. Co to je přesně za barvu? To asi nebude škodovácká (VW) zelená rallye, co? Upraveno 25. říjen 2017 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 25. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 @MilanF1 ... je to VW barva , ale upravovaná , je tam víc jak 50% perletě, takže pod to bude muset jít ještě jiná barva například žlutá , aby se zbytečně nemuselo dávat tolik této zelené černé světla a lišty budou zahlazené znak černý zatim jen koumám ještě nevim jak bude finální verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. říjen 2017 Sdílet Odesláno 25. říjen 2017 (upraveno) Auto se dá do správně zabarveného plniče, pak tam tolik barvy nepadne. Hoď sem kod barvy (i upravený pododstín), kouknu se, co je zač (pokud to neupravoval někdo doma na koleni, to nenajdu ) Upraveno 26. říjen 2017 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 26. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 Díky práci v photoshopu @rychart .. by auto po celolaku mělo vypadat nějak takto přibližně s tim že boční lišty by byli v barvě laku a přední lišty a zadní na nárazníkách budou zahlazené maruskamichalek, RichVa a rychart ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 26. říjen 2017 Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 V těch odlescích je to dost přepálený, takhle to vypadá spíš jako elox :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 27. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 Tak nějaká novinka ohledně poruchy motoru .... carbon v motoru , nejspíš přidřená vačka , takže to vypadá že přední hlava bude na výměnu . Bud mám vyřešit po opravě carbob a nebo se auta zbavit , příští týden by to údajně mělo být opravené , zbavovat se mi toho nechce, takže budu hledat firmu nebo účinné přípravky co dělají dekarbonizaci motoru .. A jak k tomu motor přišel k té závadě ? Nějaký hlupák lil do auta Long life olej a přepálil ho , nejsmutnější na tom je to, že ten long life tam lil přímo autorizovaný servis . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.