Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pierre_V6


HalaFrantisek95

Recommended Posts

Zdravím lidi

..2.září.2017 jsem si přivezl z prahy tento vůz. Jedná se o Peugeot 407 s motorizací 3.0 V6 155 kw, vyrobenou v roce 2004 ( Jeden z prvních modelů ) 

Jsem 4-tý majitel : 1) Peugeot ČESKÁ REPUBLIKA S.R.O.  Praha 4 ( přihlášeno 6.9.2004 ), 2) L. Polách BYSTŘICE NAD PERNŠTEJNEM ( přepsáno 21.1.2005 ) , 3) I. Polách BYSTŘICE NAD PERNŠTEJNEM ( přepsáno, 3.7.2013) JÁ.. ( přepsáno 6.9.20017 )

Auto za tu dobu natočilo reálných 160 ___ km do doby než jsem ho koupil . Servisováno bylo v pražském Federal cars ( doložené veškeré faktury včetně pár faktur na servis v německém Peugeot servisu v celkové sumě cca 170 tisíc KČ ... nikdy jsem auto s tak pečlivě vedenou historií neměl, proto jsem se rozhodl založit toto vlákno a hodlám ve vedení historie vozu pokračovat )

Co se týče stavu vozu karosérie odpovídá stáří , koupil jsem to s odřenými PZ dveřmi a levá zadní část ( nad zadním levým kolem ) je mírný pomeranč z lakování , podle dokladu o pojistné události do zaparkované 407 ky se opřela ženská V Peugeot 308 ( 24.11.2016 - před budovou Federal cars  ...) dále pak nelícuje moc přední nárazník s haupnou a světlo na straně řidiče má utržený spodní držák, a je ohnutá spodní výztuha nárazníku.

Po motorové stránce je vše v pohodě , motor startuje na drc bez sebemenší vůle , nikde nic nevrže, neklepe, nepíská , správná funkčnost katalyzátorů , koupeno ve stavu kdy diagnostika nepíše žádnou závadu. Automat necuká za studena, do kopce při ,, D ,, stojí bez couvání , podle slov automechanika je automat ve skvělé kondici .

Interiér po nekuřákovi, sedačky i celkový interiér v parádním stavu, až na to rozlité kafe před sedačkou spolujezdce . 

Co jsem tak louskal ohledně výbavy vozu, tak je to maximálka bez šíbru a JBL systému . :) ( má to i elektronicky stavitelnou tuhost tlumičů například ) 

Přidávám fotky co fotil ještě inzerující. 

 

 

22635229_1433847063398851_2102142552_n.jpg

22656316_1433847086732182_508595175_n.jpg

22657140_1433847066732184_528675417_n.jpg

22685162_1433847073398850_1013273573_n.jpg

22686561_1433847076732183_1450975569_n.jpg

22686886_1433847090065515_1600315304_n.jpg

Upraveno uživatelem HalaFrantisek95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7.září.2017 bylo auto postavené na úplně nové elektrony Borbet ve velikosti R19 včetně nových pneumatik 225/40 R19 .  Oproti originálním kolům je to příjemná změna :) Co se komfortu týče na pohodlí při jízdě se toho moc nezměnilo, akorát jsem opatrnější, snažim se výmolům vyhýbat o to více než když to bylo postaveno na originální R17 kola .. spotřeba 10,3-11,2 na R19 ( 50% okrsky 50% město ) ... Kola jsou včetně typového listu, takže problém se zapsáním do TP vyřešený . :)

22657346_1433867393396818_55481468_n.jpg

22657576_1433867433396814_749858958_n.jpg

22684842_1433867496730141_551738978_n.jpg

22685050_1433867626730128_1752049983_n.jpg

22656273_1433867466730144_435934948_n.jpg

22657453_1433867443396813_1591235632_n.jpg

22684738_1433867413396816_282666168_n.jpg

Upraveno uživatelem HalaFrantisek95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22. září.2017 jsem dořešil hučení od levé strany auta, konkrétně od LP kola ( při jízdě doleva nic, rovně taky nic, ale stačilo maličko pootočit doprava a neskutečné hučení a vibrace ve volantu ... vyměněno  ložisko v náboji a kvůli tomu že nešlo vylisovat bez vyndání čidla které tam za ty léta zatuhlo a nešlo vyndat ani za pomoci různých přípravků (ABS/ ESP ) tak se muselo původní čidlo rozštípat a koupit taky nové , ložisko 2700 ,- , čidlo 1400 ,-, práce 1200 ,- 

21687593_1409323599184531_4382895291432712515_n.jpg

21768034_1412140055569552_3244584582209306219_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, StibTo napsal:

A už to zas jede jak ta minulá 407 :D Tohle vlákno mě bude bavit zdá se ...

@StibTo Tome, asi jsem nepochopil Tvůj příspěvek. Je něco špatně na tom, že si člen založí vlákno o svém autě? Takových vláken tady je a také proto máme k tomu určenou sekci "Naše káry". Zkus se hned do Franty nenavážet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2. října.2017

Příprava na úpravu sání vzduchu , dlouhou dobu se laborovalo kudy vůbec táhnout hadice aby se co nejkratší cestou dostalo vyústění za nárazník , takže po pár hodinách s metrem a hlavou v motoráku se vymyslela tato cesta ... další možná varianta byla od sání dolu na úroven spodního nosníku, uhnout do boku ke kolu, rovná trubka a pak zpátky do nárazníku, ale bylo by to prodloužení o cca 1 metr více než mělo původní vedení, takže z toho sešlo , moc možností  na to dostat se 76 mm trubkou před chladič totiž není, alespon né u 3.0 V6 :)  ( sání v tuto chvíli ještě zapojené není, jelikož je auto opět v servisu ) ( P.S ten kuželový filtr box byl dárek k objednávce nad 6000,- ale nepoužiji ho , jeliko činnost airboxu bude zastupovat ten carbonový válec od Simoty . Jinak ,, držák chladičovky ,, se řezal celkem dobře, myslel jsem, že je plastový, ale je z nějaký směsi na způsob sklolaminátu,v řezu jsou vidět ještě ,, vlákýnka ,, které jsou u ale zabroušené smirkem do hladka, že je to i na dotek hladký řez .

Navíc je na fotce vidět ještě OCT nádobka na separaci olejových par z hlavy válců , která má z výroby dohromady 4 trubky ( 2 přívodní do separátoru a 2 které jedna končí před klapkou v hadici sání a druhá je napojená těsně za klapku sání vzduchu , měl jsem to rozebrané a klapka krásně zalepená od olejového separátu , takže až se mi povede vyřešit problém s umístěním OCT nádobky ( která je v plánu místo autobaterie ) ( ta bude umístěná jako u 2,7 HDI do zadního nadkolí ) , tak poté budu mít vyřešeno i zanášení celkového sání olejovou nečistotou .

22359435_1424939797622911_645865585_n.jpg

22656443_1433901693393388_700460309_n.jpg

22656452_1433901663393391_1541849573_n.jpg

22656513_1433901686726722_1666962244_n.jpg

22657120_1433901670060057_1505798999_n.jpg

Upraveno uživatelem HalaFrantisek95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@maruskamichalek Děkuji za názor :) , mělo by to přidat něco málo na kroutícím momentu, nečekám od toho zázraky ale , jde mi především o vzhled motoráku a zvuk motoru toho se dá docílit více způsoby a jedním z nich je právě otevřené sání . Sám jsem zvědavý na tu změnu, momentálně jsem ale nepojízdný kvůli nouzáku který na mě vyskočil na dálnici, jakmile bude auto opravené, bude se řešit instalace :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nouzák mě při instalaci studeného sání potkal taky, ukázalo se, že bude příště vhodné odpojit baterku než budu manipulovat s čidly okolo sání vzduchu. Tvoje řešení vypadá příznivě co se efektu náporového sání týká, bohužel se ale řezalo takže je to nevratné (krom výměny dílu). Já se rozhodl jít cestou aby se to vždy dalo vrátit do továrního stavu, třeba kvůli potenciálnímu kupci. Takže mám rouru taženou od podběhu před předním kolem na straně řidiče. Krouťák bych si tipnul že se nehnul, možná to ze začátku šlo pocitově líp za plynem, ale na to si člověk zvykne takže dnes po 2 letech od vlastnoruční instalace potěší už jen agresivnější zvuk při plném plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nouzák má spojitost s tim, že mi to z ničeho nic začalo ject jen na 3 válce, už je to v servisu a řeší kde je závada , vypadá to na něco spojeného s proměnlivým časování ventilů , o tom budu ještě informovat co a jak se tam pokazilo, že mě to nechalo 70 km od baráku ( zatím je tam origo sání ) . Máš pravdu , navrtání chladičovky je nevratný krok , ale byla to jediná vhodná možnost pro spojení s nejkratší cestou nasávání -> klapka , u té 3.0 je chladičovka pomálu od světla ke světlu a jediná krátká cesta je horem a to muselo dojít ještě k redukci průměru trubek a pak následně zvětšení na původní velikost . Jak říkám, hlavně mi šlo o zvuk když se otevře klapka origo filtr box hodně ten zvuk tlumí , jestli to přidá nějakého kobyláka už tak nějak neřeším, ale třeba to bude lépe reagovat na plyn, kdo ví, potom povím, až bude nainstalováno :) Já to chtěl původně taky táhnout jen k mlhovce u řidiče, ale nakonec jsem se rozhodl, že začátek nasávání vzduchu bude v masce, možností je poměrně dost, záleží na každém co mu přijde vhodné :) Chladičovka v tomto případě dostala 70 mm výkroj , ale neříct o tom nikomu, tak o té díře ani vědět nebude ,dokud by nesundal kryt který je kolem zámku a jsou na něm dorazy kapoty . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po vice jak 14 dnech cekani se na nej dostala rada a jde se delat rozborka... resi se tato zavada, pri ceste do Prahy po dalnici max 130km/hod volna jizda najednou zaclo mirne pocukavat, nedaval jsem tomu moc pozornosti, myslel jsem ze je to silnici kvuli tomu ze je to na R19kolech , jedu a najednou ztrata vykonu, skubani v motoru nouzak, dojel jsem 500metru na benzinu, otevru kapotu motor se tocil ale klepal se jak ratlik plus kolisali otacky, odpojeno na zkousku lamdasondy, cidla sani, odvzsusneni paliv soustavy, zadna.zmena, postupne odpojovani vsech 3 civek zadna zmena, takze motor jel na 3 zadni valce... vytocim na zkousku do maximalky, dalo to pomalym tempem 4000,ot vic ani prd pak chcipnu auto, volam s mechanikem , domluvily jsme se ze at dojedu na nouzak domu, nastartuji a rana jak kdyz prasknete nafouknuty igelit pytlik, po cca 5,sekundach auto chciplo, takze domu , melo tendenci nastartovat ale az po cca 10sekundach a stejne nevydrzelo pak dlouho na volnobehu, takze jsem jel domu jinym autem a 407ka na podvalu. Jsem zvedav co to bude za chybu, vymeneno cidlo vackove hridele a veze zmeny... dia hlasi spatnou polohu vackove hrdidele, mechanik si mysli, ze mohli poskocit rozvody, byli delane pred 37tisici km v origo servise, takze ted se dela rozborka a zjistilo se zatim to, ze vackove hrisele nejsou poskozene, bude to rozebirat dal, s tim jestli se to nepotkalo.

IMG_20171023_133248.jpg

IMG_20171023_132355.jpg

IMG_20171023_132306.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MilanF1 ... je to VW barva , ale upravovaná , je tam víc jak 50% perletě, takže pod to bude muset jít ještě jiná barva například žlutá , aby se zbytečně nemuselo dávat tolik této zelené :) černé světla a lišty budou zahlazené :) znak černý :) zatim jen koumám ještě nevim jak bude finální verze :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto se dá do správně zabarveného plniče, pak tam tolik barvy nepadne.

Hoď sem kod barvy (i upravený pododstín), kouknu se, co je zač (pokud to neupravoval někdo doma na koleni, to nenajdu :D )

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějaká novinka ohledně poruchy motoru .... carbon v motoru , nejspíš přidřená vačka , takže to vypadá že přední hlava bude na výměnu . Bud mám vyřešit po opravě carbob a nebo se auta zbavit , příští týden by to údajně mělo být opravené , zbavovat se mi toho nechce, takže budu hledat firmu nebo účinné přípravky co dělají dekarbonizaci motoru .. A jak k tomu motor přišel k té závadě ? Nějaký hlupák lil do auta Long life olej a přepálil ho , nejsmutnější na tom je to, že ten long life tam lil přímo autorizovaný servis .

22811613_1439547779495446_1522186733_n.jpg

22834264_1439547859495438_1998284203_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...