radim.1008 Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 Kam to jezdilo do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 27. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 Federal cars v Praze .. autorizák na Peugeoty přímo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 Já raději pomlčím .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. říjen 2017 Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 O ten LL tolik nejde, spíše o řidiče ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 27. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2017 ale LL má na tom svůj podíl taky , kdyby dával normální olej a měnil po 10 000 tak to tam takový humus černý nebude , ale pokud tomu někdo šlapal a na oleji bylo nalítáno chvilku před výměnou tj. 30 000 tak se ani není čemu divit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 31. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2017 (upraveno) Auto stále nepojízdné, snad do konce týdne by mělo být zpochodněné tak aby nastartovalo a bude se řešit příčina toho jak se to mohlo všechno stát, kvůli mega množství carbonu budu řešit kompletní decarbonizaci mnoha lidma doporučenou od BG care , máte někdo zkušenosti ? Servisní dekarbonizace vyjde kolem 3500 a pak pokaždé výměně oleje se leje plechovka do původního oleje (50-60 minut motor běží a čistí se ) - olej se vypustí vymění se filtr a naleje se tam nový olej plus aditiva , mělo by to zabránit carbonu po celých 15 000 km čistý motor . Jinak proč je motor stále nepojízdný je málo času mechanika a to že pokolíkování rozvodů se zjistilo že písty nejdou proti vačkám tak jak by měli + mechanik si mylsí, že motor pálí pod sebe přes pístní kroužky a proto se olej v motoru dokázal tak spéct. Upraveno 31. říjen 2017 uživatelem HalaFrantisek95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 2. listopad 2017 Sdílet Odesláno 2. listopad 2017 No ja měním po 20t km Mogul 5w40 a když se dělala u mě klika (axialni vůle), tak motor byl prý čistý. Od 100t km jsem tam lil olej do 230t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 2. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2017 Taky nechápu důvod toho, proč se to až tak moc speklo , budto pozdní výměnou long life oleje a nebo tim že motor hází plameny pod sebe a proto se v motoru dělá taková teplota, která olej v motoru připéká, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maruskamichalek Odesláno 5. listopad 2017 Sdílet Odesláno 5. listopad 2017 Tak jak si dopadl s autem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 8. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Přišel jsem ted od mechanika, nemá na to moc času tak to dělá ve svých volných chvílích, proto se to tak táhne ... na 95% to vypadá na střižený kolík na SACÍ VAČCE ... saní oprotí válci nesedí asi tak o 1/4 otáčky ... což to by se nechalo dát do cajku výměnou za novou vačku , ale ted jde o to proč se to stalo, jelikož je to nejvyšší bod v motoru tak to bude nedostatkem oleje ale důvody toho jsou budto netěsnosti v motoru, že se olej nedostane až nahoru, karbon v motoru který ucpává kanálky a oleje tam jde málo a nebo olejové čerpadlo nedává tolik, kolik by mělo, přemýšlím jeslti to má cenu dávat do kupy a nebo to opravit a někoho cizího s tim obdarovat ... rady? Mám z toho hlavu v pejru . Na rovinu .. prodávat se mi to nechce , ale zas bych nerad aby se mi to stalo znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 a kdyby jsi to prodával nebo obdarovával, řekl by jsi to, to, co víš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 8. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Ano, kdybych to prodával, tak s tim majitele obeznámím, ale prodávat to nebudu, zítra objednám nové VVT na sací hřídeli přední strany motoru, která se rozlítla ( kliková hřídel se nezlomila, rozvodový řemen nepřeskočil, ale VVT to nevydrželo ) pořizovací cena téhle drobnosti 8 099 vč DPH ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Jeden problem zjisten ustrizene a totalne rozpadle VVT z vackove hridele SACIHO potrubi, proto nesedi pomer sani k valci o 1/4 otacky, nova stoji od 7700-8200 ,- ... takze sehnat jinou a zkusit tlaky na valcich, snad budou dobre, pokud ne tak ventily saciho potrubi budou na vymenu spolecne s hlavou a mozna i pisty... jsem zvedav ceho se jeste dockam s timhle autem Rikic339 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Obvolano celkove 30 autovrakovist na cele CR, ESF motor maji jen v jednom a to za krasnych 25 000 ,- samotne vvt neprodajj , takze zitra se bude zkouset natlakovat hlavu a pokud bude mit dobre tlaky koupim jen to vvt nove za 8000 , pokud budou tlaky spatny budu muset koupit pulku motoru za 16 000 ,- kvuli ventilum a hlavam. tohle bude jeste draha sranda nez to bude pojizdne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 @StibTo taky valím oči , je to mazec co dokáže udělat hloupý servis v autorizáku. Někdo ušetřil na long life oleji, ale já jsem momentálně už přes měsíc bez auta a ještě pěkných pár dní budu plus cena opravy. Kdyby to člověk věděl, tak o to auto ani nezavadim, ale do motoru to vidět nebylo a poznat také ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 před 5 minutami, HalaFrantisek95 napsal: ....long life.... LL je prostě totální chujovina bez ohledu na značku (tudíž PSA nevyjímaje).... radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Pokud někdo má prachy na V6 a její provoz (PHM) ale škudlí na výměně oleje jednou za 10-15 tisíc km je něco špatně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HalaFrantisek95 Odesláno 9. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 zkopíruji sem email s původním majitelem ... Dobry dne pane Halo, Velice me mrzi, co se Vam prihodilo. Olej se menil pravidelne (vzdy na doporuceni, I kdyz jsem s autem jezdil minimalne) a myslim ze posledni vymena byla minuly rok . Auto jsem vzdy nechaval servisovat v autorizovanem servisu Federal Cars na Chodove a to pri sebemensim problemu. Kamaradovi jsem predaval take dokumenty s vykony co se na aute provadely (nejake voditko zde nebylo?). Pokazde se take delala kompletni diagnostika na aute, pri ktere se mely odhalit priciny na aute. Omlouvam se ze numuzu prilis pomoct s odhalenim priciny. Vzhledem k tomu ze ja ani muj bratr, ktery mel auto predemnou, autum nerozumime- jen jako uzivatele, spolehali jsme se vzdy na doporuceni a rady z autorizovaneho servisu a vzhledem k cene, kterou si Peugeot uctuje jsme vzdy zili v domeni ze je auto v perfektnim stavu. S pozdravem -----Original Message----- From: 5@seznam.cz [mailto:HalaFrantisek95@seznam.cz] Sent: 09 November 2017 12:01 To: Polach <ipolach@erwin.com> Subject: Dotaz Dobrý den, chtěl bych se Vám představit, jsem Hála František. Kupec který od Vás koupil Peugeot 407 sedan 3.0 155 kw r.v. 2004 . Chtěl jsem se zeptat ohledně servisování, stalo se někdy, že byl olej přejetý ? Od výměny k výměně ? Auto nemám zájem vracet, jen mě zajímá důvod toho proč se mi stala závada na autě, která ho vyřadila z provozu, potřebuje to vědět mechanik. Motor je plný karbonu, který zaslepil olejové prostupy uvnitř motoru, nejvíce však to odnesli ty, které jdou k hlavy válců . Cestou do prahy se mi přidřela vačková hřídel z nedostatku mazání, roztrhlo se proměnlivé časování ventilů, ohnuli se ventily na přední straně válců a písty v sobě mají vymlácené drážky. Je to oprava za ne pěkné peníze , s autem jsem najel 2000 km ... zajímá mě ale příčina téhle časované bomby.. S pozdravem Hála František . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 před 2 minutami, HalaFrantisek95 napsal: spolehali jsme se vzdy na doporuceni a rady z autorizovaneho servisu a vzhledem k cene, kterou si Peugeot uctuje jsme vzdy zili v domeni ze je auto v perfektnim stavu. Svatá prostoto, nebo jak je to přesně.... Jak se lomí rukama? Myslím co se smajlíků týče.... HalaFrantisek95 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.