Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

Návštěvník

No... Osobně teď budu porovnávat s klasickým Arteonem. Stál jsem v Ostravě na parkovišti vedle Arteon a musím říct, že 508 je noblesní. Je to paráda, že je ještě nižší než Arteon a je to přitom SW. 508 se prostě povedla a to včetně jízdních vlastností. Stačí se podívat např na losí test jak to zvládá 508 a jak Passat a Arteon. Podvozek 508 miluju a převodovku stejně tak. Motor mohl být v nabídce i lepší s tím souhlasím. Každé auto má ale něco. Ale třeba interiér 508 s červenou Nappa, nemůžu se toho pořád nabažit a cítím se prostě božsky. Passat nic takového neměl. Jen černá, pak nějaká hnědá která se mi nelíbila. Je to prostě obojí jiné. Další věc, Arteon se skoro neliší v interiéru od běžného Passatu a to je fakt škoda. Nejvíc se mi ale opravdu nelíbí jízdní vlastnosti Arteonu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak jako Arteon je krásný o tom žádná. Spíš mi nesedí interiér k exteriéru. Člověk čeká něco jiného a přijde po otevření sprcha. To je to co mi na VW hodně vadí. Vše je na jedno brdo. Skvěle to popisuje ve svých videích na YouTube u 508 Hrubis. 

Hodně mi i vadí na Arteon a spol, že toho jezdí fakt dost takže to není už nic speciálního. A taky mám štěstí na to, že v tom vídám jezdit většinou takové zvláštní týpky, šampóny 😆

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že 508 je jednoduše designový skvost. To auto ale opravdu není jen o designu. Jak tu zmiňuje Hanys, jízdní vlastnosti jsou perfektní a v sw je to auto i dost praktické. Jen me mrzí, že ho často v recenzích naplno nedocenili. Často se se značkou Peugeot váže velmi neobjektivní novinarina. Furt ohrana písnička o icocpitu. Jakmile není vše konzervativní, tak je to najednou chyba v ergonomii. Kufr je menší než konkurence a další kecy, protože je to peugeot. Přitom při měření ADacu se zjistilo, že většina vyrobcu si přidává litry a peugeot má jednu z nejmenších odchylek. Pevně věřím, že peugeot dokáže prorazit i v premiovem segmentu, ale asi to bude chvíli trvat. Zdá se mi, že jsou ale na dobre cestě. Teda až na ty motory. Jsou sice dobré, ale třeba 508 by si zasloužila nějaký přeplňovaný 300 konovy benzínový dvoulitr, jako bonus k zajimave verzi 225. Strategie PSA ale asi míří směrem k hybridum a elektro. Hlavní poselství toho porovnání s arteonem je ve finále to, že se vlajková loď peugeotu s grácií může měřit s vlajkovou lodí VW, což si myslim není špatná vizitka... 

 

EDIT: a máme se také na co těšit :)https://www.autorevue.cz/nova-generace-308-je-blizko-a-cekejte-vic-sportovnich-verzi-zazniva-z-peugeotu

EDIT2: co se týče neobjetivního hodnocení, stačí se na youtube podívat na testy peugeotu 308 gti. Téměř ve všech testech to auto vyhrálo na okruhu, prostě pravej hot hatch. Ale na konci si vždy našli něco, proč byl lepší hyundai N nebo leon cupra....

Upraveno uživatelem Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, HanysR napsal:

Tak jako Arteon je krásný o tom žádná. Spíš mi nesedí interiér k exteriéru. Člověk čeká něco jiného a přijde po otevření sprcha. To je to co mi na VW hodně vadí. Vše je na jedno brdo. Skvěle to popisuje ve svých videích na YouTube u 508 Hrubis. 

Hodně mi i vadí na Arteon a spol, že toho jezdí fakt dost takže to není už nic speciálního. A taky mám štěstí na to, že v tom vídám jezdit většinou takové zvláštní týpky, šampóny 😆

Předchůdce Arteonu (Passat CC) používá prorektor UK jako služební auto a i jeho řidič říká, že větší člověk má vzadu velký problém. Vozil jsem rektora, který měřil přes 190 cm a ten by tam vzadu mohl sedět jen se zlomenou hlavou (Arteon bude v tomhle dost podobný)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás v Car parku v Hostivaři,kde máme novinářské auta si často při předávání aut s novináři pokecáme o autech a dost si stěžují na Peugeot i-cockpit, že palubka nad volantem a že na to nevidí a když si pak sednou do auta a vidím jak to mají debilně nastavený, tak mi to nedá a upravím jim to, protože ty kecy mě neskutečně *neumím psát slušně*... Tak ve finále zjistíme, jeee já už na to vidím, ale ve článcích to stejně haní... No prostě kre...t..

 

A to samé bylo i na Peugeot Roadshow.. Lidi to hned jak si sedli do auta kritizovali a pak jsem jim to pomohla správně nastavit a koukali jak puk, že vidí úplně normálně.. Prostě neprávem kritizují něco jen proto, že jsou tupý.. 

 

 

Upraveno uživatelem Verýsek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@Verýseki-cockpit je naprosto geniální věc a už si nedovedu představit že bych měl průzor skrz volant. Je to prostě super. Vše v zorném poli. Lidi jsou fakt jak stádo. Stačí si přečíst ty diskuze na toto téma jak je každý chytrý a Peugeot se jim líbí ale nikdy by si ho kvůli tomu nekoupili a samozřejmě také kvůli opačnému ukazateli otáček. To taky nikdo nemůže přenést přes srdce 🤣 Hrozné bláboly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opačný otáčkoměr, tam jsem asi pochopil záměr výrobce. Je to nejspíš z důvodu polohy volantu. Pokud ho má někdo nastavený výše, tak je vidět pohyb otáčkoměru od nízkých otáček. Jinak já s tím nemám vůbec problém. Člověk si na to zvykne během chvilky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo otáčkoměr.. Další věc.. 

Hlavně, že u Maserati.. Teď nevím přesně u jakého auta to je taky obráceně a tam to chválí jaká je to pecka.. Ale má to Peugeot a hned to odsoudí.. 

Já to říkám pořád.. Pro Peugeot se musíš narodit :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně Radime.. 

Já když poprvé v 15 letech spatřila 206.. Láska na první pohled a když jsem uviděla 406, totálně jsem se zamilovala a láska k Peugeotu trvá do teď a může ho.. kdo chce hanit jak chce.. Mě to nikdy neodradí, protože nic není dokonalý... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mně to začalo v roce 1996 když jsem si pořídil P405 SRDT a od té doby nedám na Peugeot dopustit. Mají samozřejmě svoje mouchy, ale které auto nemá. Zatím nejlepší Peugeot, který jsem měl, byla předchozí 508. Nebyly s ní vůbec žádné problémy. Kdyby se mi nenaskytla výhodná koupě nové 508, tak v ní jezdím dodnes. Nová zatím drží, tak uvidím jak to s ní bude dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si cestu našel přes svoje vlastní první auto, kterým je modrá 306ka. Před 13 lety to bylo relativně dostupného menší auto. No a tu lásku ke značce ve mě probudila i místní parta lidí, které jsem potkal a poznal na srazech napříč republikou a bylo to jasné. 

Obdivuji wágnisty, kteří si pořídí francouze, že mají na to tu odvahu. :D Hlavně na reakce svého okolí. Tomu říkám mít koule. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...