Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

Život nabízí možnosti výběru. Takže ať si každý vybere to, co mu vyhovuje a co preferuje. 

Jsou lidí, kterým prostě nesedí motory 1.6 turbo a přejdou na jinou značku, pořídí třeba 3.6 V6. 

Každému dle jeho gusta 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 měsíc později...
před 16 hodinami, Verýsek napsal:

No a pak si kup Supa a VW.. Děkuju nechci.. :D

Zde je prostě důkaz, že Peugeoti jsou TOP auta :)

 

Jezdil jsem pracovně 4 roky (80 000 km) Supem poslední generace a nemůžu na jeho jízdní vlastnosti říct slůvko křivé. Pravda - sám bych si ho určitě nekoupil (nevydělávám tolik a na soukromé auto mám jiné požadavky než na auto pracovní), ale jízdně mi celkem sedl. Určitě jsem měl možnost jet v mnoha horších autech, ale vzhledem k tomu, kdy jsem jezdit začínal a na čem jsem se učil jezdit jsem k současným autům celkem tolerantní. 

Např. ale tachometr nad volantem jak to dělá Pažrout u nových modelů je věc, na kterou bych si asi jen těžko zvykal. 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem měl včera tu čest vidět letmo zblízka jednu nekombíkovou v jakési černé barvě.... Překvapilo mně, že to, co se mi nelíbí na fotkách (přední nárazník + kly), se mi v reálu docela líbí.... Na tu palubku si člověk asi bude muset zvyknout, ale neseděl jsem v tom, takže nějaké hodnocení až někdy jindy.... Co mně ale trochu překvapilo byla velikost.... Čekal jsem to auto trochu větší.... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Milane, tak nějak nechápu, co jsi napsal :) 
Výkony přece stoupají. Ale poměr výkon vs hmotnost je prostě fyzika a tu neokecáš :) 
Kdyby použili klasickou 508 GT fastback s 225K a proti tomu Cupe V6 v automatu (a nebo klidně i v tom manuálu), tak by ten souboj byl mnohem zajímavější :myslim
A 508SE? Ta by to Coupe sfoukla, jak svíčku :aut 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

508 GT má 225 koní a to coupé 200. Tak mi řekni, jak ty výkony rostou... 25 koní za 20 let? To fakt není moc. Nepočítám hybridy ... nebýt ekologie, nebyly by tu. 

Teď si dám vlastní gól. 306 S16 má 120 kw a 1200 kg. A 307 GTi 200 kw a 1200 kg. Ano, tady je opravdu rozdíl pri stejné váze. 

Ale obecně ty výkony eliminuji vyšší váhu auta a dneska mají turbo. A jak řekl Rasťo, jedou i z nižších otáček. Jsou pro většinu uživatelů příjemnější. Taková je nyní nabídka, malý motor s turbem. Nechceš? Kup si něco jiného. Na světě je tolik automobilek... 

PS: ve videu měla byt spíše 406 V6 kombi. 

Upraveno uživatelem MilanF1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...