Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

@Pe.Tr No nemáš úplně pravdu. Veyron stál cca 1m euro, Chiron už ale stojí 2,4M. Rovněž Enzo stálo cca 800t euro, ale LaFerrari už o hodně víc. I základní Ferrari je o dost dražší než kdysi a pěkně zdráhly i Porsche. Ale i třeba Mercedes G se mi zdá podstatně dražší než kdysi, AMG teda určitě. Ale tohle je dáno spíš omezeným počtem kusů a nulovou nutností hledat majitele, prakticky všechny exkluzivitky mají pořadník.

Ale jinak máš samozřejmě pravdu, známá si teď koupila Clio za cca 220t a ono to Clio nevypadá na první pohled vůbec špatně, aj klimu to má (v kontextu tohoto si nejsem jistý cenovou politikou u 208). A to ji ještě odečetli 20t za staré nepojízdné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr   Fér, díky za výlet do historie. Odpovím takto - za tu cenu 1.7M co jsi postnul toho Mergla si někde na severu Čech koupíš 2 byty. V Praze ani ne půlku jednoho. Přitom Praha sice táhne průměrný plat v republice nahoru nicméně čtyřnásobně větší prachy než zbytek ČR tady fakt nebereme :D    A ještě - když uvedeš do jednoho srovnání odkaz na "prémii" (alespoň se tak tvářící) a Peu 406 přijde mi to jako jabka a hrušky - za těch mega a třičtvrtě bys koupil s prstem v nose 3 nový Peugeoty srovnatelné úrovní s kdysi 406. Platy šly nahoru, životní úroveň taky nicméně díky cenové politice většiny výrobců je pořád pro běžného Čecha úplně nové auto prakticky nedostupnou záležitostí. Leda akontace+splátky a nebo hotovost ale v tom případě za jednu s nejnižších výbav a bez motoru.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechytejte mne doslova, @brutall prvni dva roky v autorizaku si s 406 tam nechal daleko vic penez nez ted trebas na 308, uz jen protoze blokova vyjimka srazila cenu servisu a cenu nd uplne nekam jinam nez byla tehda. (rozmach druhovyroby a nezavislych servisu po roce 2001)

@StibTo praveze dnes ma mercedesa kazdej kdo ma doprdele diru, oproti mileniu jich dnes po cr jezdi mraky, mraky.... a je jedno co je to za region. 

jinak v navratu porovnani cen nenarazim na srovnani s premii ale vem si cenik tehdy 406 v kombi a dnesni cenik peugeotu 508 v kombajnu....na to jsem poukazoval 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr Myslel jsem to jinak. 460tku jsi servíroval v servisu po dobu záruky, aby si o ní nepřišel. Po záruce už do servisu jezdil málokdo. Šlo udělat plno věcí na chodníku před barákem. Dnešní auta už musíš servisovat v servisu, protože, jak píšeš, jsou chytřejší (auta) a bez diag.nelze nic opravit. Srovnávám třeba jen o generaci novější 5008 MPV. kde ani v aftermarketu ještě  plno věcí nelze, nebo jen složitě, objednat. Například žárovky, AGR, FAP na 2.0hdi-RHE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostupnost.... No, je velký výběr. To jo. A dá se jistě koupit za rozumné peníze (a kdo to ufinancuje klidně i toho Mergla za 1.7m). Bohužel ruku v ruce s rozmanitostí nejde pohrichu ta kvalita. Pokud bychom brali Petrův příklad že někdo před 15 lety třeba koupil novou 406, vysypal se do toho trictvrte mega a do dneška to auto někde jezdí možná ho má i někdo tady na klubu - půjde tohle za 15 let říct o 508 koupené letos? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, StibTo napsal:

@Pe.Tr   Fér, díky za výlet do historie. Odpovím takto - za tu cenu 1.7M co jsi postnul toho Mergla si někde na severu Čech koupíš 2 byty. V Praze ani ne půlku jednoho. Přitom Praha sice táhne průměrný plat v republice nahoru nicméně čtyřnásobně větší prachy než zbytek ČR tady fakt nebereme :D    A ještě - když uvedeš do jednoho srovnání odkaz na "prémii" (alespoň se tak tvářící) a Peu 406 přijde mi to jako jabka a hrušky - za těch mega a třičtvrtě bys koupil s prstem v nose 3 nový Peugeoty srovnatelné úrovní s kdysi 406. Platy šly nahoru, životní úroveň taky nicméně díky cenové politice většiny výrobců je pořád pro běžného Čecha úplně nové auto prakticky nedostupnou záležitostí. Leda akontace+splátky a nebo hotovost ale v tom případě za jednu s nejnižších výbav a bez motoru.

 

To bych neřekl,když vidím kolik lidí si kupuje auto v okolí za hotový....ale většinou to je generace 55+.....

Spíš lidí neumí dnes moc šetřit,musí koupit každou pikacovinu co vidí....na fabii snad musí ušetřit každej ne?ale nikdo ji nechce....každý chce limuzínu,která nová stojí 750000Kc a tak ji pak plno lidí koupi ojetou za 300-400tis.Kc....kdo má příjem bere auto na splátky a neřeší.....i když u někoho mi to přijde jako finanční negramotnost...půjčím 200 vrátím 350.... Přitom v bance by to bylo 250....

Cena servisu v přepočtu na plat,je opravdu asi dnes za hubičku.....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deset let možná ne ale i při průměrném českém platu (každý snad ví, nebo si umí dohledat, kolik to momentálně je) odhadem 2-3 roky a to za předpokladu, že by dotyčný neplatil nic tj co vydělá v čistém mohl dát stranou. Tohle samozřejmě nahrává bankám i všemožným lichvářům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

ted ctu o tom, ze 508 bude mit v kombinaci s elektro vykon 360 koni...... nevim kam ten svet speje, ale vetsina debilu za volantem je rada kdyz ovladne 100 koni, a umi si rozsvitit a dat blinkr. Naprosta vetsina debilu neumi ani zaparkovat, zipovat, natoz vytvorit zachranarskou ulicku, a do tohoto plena strcime dalsi 300+ konovy auto :D . Na jednu stranu se neustale mele o bezpecnosti, o emisich, ale ve finale se vyrabeji auta s neustale vetsim vykonem a zrychlenim :D :D 

No já nevím kde jezdíš, ale denně potkávám spoooooustu auta která ty koníky má a nijak mi to nepřijde :D Pokud bych se měl zamyslet nad tím, který auta vídám nejvíc "prasit" a ohrožovat ostatní, tak to jsou jednoznačně stará nevýkonná auta, hlavně koncern v naftě, staří zmatení řidiči a mladí co si něco dokazují.. Řidiči výkonných aut jsou až někde na konci, to je hodně velká výjimka :D 

Citovat

Mě zas může drbnout pokaždé když čtu o novém modelu od Peugeotu a pokaždé tam je pořád ta samá 1.6THP. To už Peugeot nikdy neudělá normální benzínový motor a pořád bude cpát tu samou 1.6 jen teď nově k tomu ještě elektromotor? SMUTNÉ.

Možná se pletu - ale už před nějakou dobou jsem četl že Peugeot končí s vývojem spalovacích motorů, takže ničeho jiného než teď máme se už na 99% nedočkáme. Všechen vývoj se bude soustředit na elektromobilitu a s ní spojené věci. Někde jsem to už před nějakou dobou četl, jen si nevzpomenu kde.. Takže nic lepšího než ta 1.6THP už nebude. Každopádně tomu hybridu hodně fandím, tam není velkej motor potřeba a na papíře to zatím vypadá velmi slušně :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot kašle na vývoj naftových motorů. O benzinu jsem zatím nic nečetl. 

Ostatně se nedivím, že ty motory jsou takové, když při registraci nového auta se ve Francii platí dan dle emisí a nejvyšší dan je 20 000€ ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Rikic339 napsal:

No já nevím kde jezdíš, ale denně potkávám spoooooustu auta která ty koníky má a nijak mi to nepřijde :D Pokud bych se měl zamyslet nad tím, který auta vídám nejvíc "prasit" a ohrožovat ostatní, tak to jsou jednoznačně stará nevýkonná auta, hlavně koncern v naftě, staří zmatení řidiči a mladí co si něco dokazují.. Řidiči výkonných aut jsou až někde na konci, to je hodně velká výjimka :D 

Možná se pletu - ale už před nějakou dobou jsem četl že Peugeot končí s vývojem spalovacích motorů, takže ničeho jiného než teď máme se už na 99% nedočkáme. Všechen vývoj se bude soustředit na elektromobilitu a s ní spojené věci. Někde jsem to už před nějakou dobou četl, jen si nevzpomenu kde.. Takže nic lepšího než ta 1.6THP už nebude. Každopádně tomu hybridu hodně fandím, tam není velkej motor potřeba a na papíře to zatím vypadá velmi slušně :) 

ja tu ale nepisu nic o ridicich vykonnych aut, ale o plenu dementu s auty o vykonu 100 koni jak napr. jezdi na trvalo v levem na dalnici...... Ty bych nejradsi sundaval ven radlici..... ale uz to neres, to by bylo na jine tema :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

400 koní, to bych byl opatrný... 

Záleží jaký bude strategie u Peugeotu a kolik výkonu dostane nová 308 GTi... aneb kdo komu poleze do zelí. Třeba budou mít obě stejne mnozstvi koní. Jako za dob 309 GTi 16 a 405 Mi16... 

Jen ta cena ... pod mega nepůjde ani ta 308... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...