Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

před 3 minutami, Agrafik napsal:

Pěkný přístup k výměně - oddeklovat.... Znám ale pár lidí, které by omylo, že auto projelo myčkou :D, ale věřím, že se na to zákazníka zeptají.

no nevím, mě se neptali nikdy (v Ostravě), ale mě mytí v lince nevadí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych jim vynadal, kdyby mi auto prohnali kartaci a neřekli mi o tom. 😄

Ale já tam vždy jezdím s čistým autem. 😄

Ale ty termíny prohlídek jsou nějaké divné... byli na 20 tkm, OK. A pak 60 a 90? To nedává smysl... A dle videa jsem pochopil, že s tím sroubem v pneu normálně odjeli... :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, OK406 napsal:

 Osobně bych motorový olej + filtry měnil po 10000km. Ale to je můj osobní názor a i tak to dělám u 406 i 106 ....

A jak bys to dělal, pokud bys najel třeba 50-60tis za rok, jak některá auta běžně najezdí :myslim Měnil bys olej s filtry každé cca 2-3 měsíce?
Myslím, že interval 20-30tis u auta na práci, které je denně v provozu není žádná katastrofa. Ale musí se to po těch max 30tis fakt poctivě vyměnit :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak stejně za rok 2x kupuje nový gumy, tak by to sfouknul i s olejem a filtrama :D  No ale když najezdí jen 10tis ročně tak to prostě každý jaro vymění, no, a ještě ušetří gumy, že jo. Kdyby každej jezdil jen 10tis ročně tak by na silnicích bylo trošku volněji a lidi by byli i zdravější kdyby 500m do obchodu došli po svých.

 

Ps: a 50-60 tis auta běžně najezdí až za 5 let, to vidím na SAuto, neee. :D:D:aut :aut

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, SV 24 napsal:

a ještě k těm intervalům. Oni mají nastavený ztížený po 20tis. km. Normální je 30tis.km! 

Takže u GT jsou intervaly 30/60/90? 

To tam ale měl říci. A dodat, že oni mají ztizeny podmínky a budou jezdit 20/40/60... bohužel, taková je garáž... 😞

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@rhinos Jenže tady nejde jen o cenu za práci a materiál. Mnohem dražší je to, že to auto stojí v servisu a nemaká :myslim

Já netvrdím, že ten interval je ideální (sám měním olej a filtry mnohem častěji), ale po zkušenostech z různých firem chápu, proč tomu tak je. A co se týká motoru? Co jsem měl zatím možnost pozorovat, tak mnohem nebezpečnější, než "long live" interval, je ta součástka mezi volantem a sedadlem :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prostě zase jedna reportáž (video) o ho.ně -- novinář, co je mimo, protože není seznámen s aktuálním servisním plánem, takže kecá na kameru nesmysly, možná by to chtělo radikálně zlepšit přípravu před zapnutím kamery

a taky jsem se dozvěděl, že FIREMNI auto, na kterém se obvykle střídají různí řidiči, může jezdit na výměnu oleje v motoru co 30 tisíc (ale pak se musí olej POCTIVĚ vyměnit--takže nejlépe asi doma :aut),ale u svého auta olej vyměním radši co 15 tisíc...  :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, MJSytic napsal:

A jak bys to dělal, pokud bys najel třeba 50-60tis za rok, jak některá auta běžně najezdí :myslim Měnil bys olej s filtry každé cca 2-3 měsíce?
Myslím, že interval 20-30tis u auta na práci, které je denně v provozu není žádná katastrofa. Ale musí se to po těch max 30tis fakt poctivě vyměnit :nevim

Najezdím autem cca 120-150tkm ročně a ano, měním olej co 10-12t namísto předepsaných 30t. Takže cca co 3-4týdny. Koupil jsem si kvůli tomu i odsávačku a oleje mám sud 60l, což mám na ten rok +-. A to s tím autem jezdím dálkové, když v neděli večer zahřeju olej, tak až do pátku nevystydne. A stejně to tak dělám, zabere mi to sotva 20 minut i s kafem, než to olej cucne ven. Jednou za čas vypustím šroubem, to pak ještě cca 3 decky vytečou.

Ty longlife intervaly jsou největší zlo, které si automobilky mohly vymyslet. Aby to nákladově velkým zákazníkům vycházelo co nejlépe, tak dali takový interval. Že to ale ten motor dlouhodobě nemůže zvládnout, to je jim absolutně jedno, záruku to přežije.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, David 106s16 napsal:

Najezdím autem cca 120-150tkm ročně

Ty kráso to je porce.... Mně nebaví 25tkm ročně.... 

Už jsem zažil dva motory provozované v režimu LL.... Jedním nešlo otočit ani pomocí lešenářské trubky a ojnice byly do modra....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@David 106s16 Jenže to je právě ono. Měníš si to sám. To zkrátka není typický příklad, ale jen výjimka potvrzující pravidlo :nevim Navíc s tím předpokládám jezdíš normálně a ne jako když vidíš 90% řidičů "služebáků".
Zažil jsem KO motor jen jednou. A to když si Focus cestou z Ostravy nahlásil málo oleje a slečna to dojela do Prahy :( I mně jednou O3 nahlásila, že je bez oleje (olej od nova a najeto 16tis). Zastavil jsem, koupil olej, dolil a jel dál. Auto má teď 200t a normálně jezdí. I přes LL interval. Mělo kliku, že s ním nejela ta samá slečna :roll 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...