Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

308 s 1,6 je určitě rychlá, ale není zajímavější Focus RS II s 2,5 5ti hrníček? Za plus minus stejnou cenu ? Jako kdysi, jasně že ne teď. A to už vůbec neluvím o RS 500.

Samo za sebe mluví i propad ceny, ta 308 jednou bude skoro zadarmo, focus nespadne pod 500 (pokud nebude mít obrovský nájezd). Trojkový Focus už tak oblíbený nebude, a to přidal pohon všech kol, ale ubral válec a objem.

Prostě ten objem je důležitý, né že ne.

 

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně nemám problém v tom, že by ta oturbená 1.6 nestačila, určitě to pojede fantasticky.. Ale kolik tisíc km takový motor asi vydrží? Nemám na to si takové auto koupit jako nové, takže jedině z druhé či třetí ruky.. :) Nevěřil bych tomu že když si to koupím se 150 tisíci km tak mě to auto ještě dalších 100+ tisíc km vydrží se stejným motorem :) To si radši koupím ten dvoulitr v naftě.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 8. 2018 at 20:49, David 106s16 napsal:

308 s 1,6 je určitě rychlá, ale není zajímavější Focus RS II s 2,5 5ti hrníček? Za plus minus stejnou cenu ?

 

Já jsem ale nechtěl ojetinu... a cena za x let mě nezajímá, neplánuji auto prodávat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, David 106s16 napsal:

Napsal jsem to nesrozumitelne.

Nemyslel jsem to tak, ze si mas koupit ojeteho focuse, o tom koneckoncu nebyla vubec rec. 

Bylo to mysleno v kontextu vlakna, jestli neni 1,6 objem malo. Takze pokud by byly vedle sebe 2 auta a jedno melo 5valcu a 2.5l objem a to druhe 1.6l a 4 valce, za plus minus stejnou cenu se zhruba stejnym vykonem, tak co bys bral radeji, co by bylo zajimavejsi? A jelikoz jsi oddan znacce Peugeot, tak si to predstav treba jako moznost volby do te 308 GTi. Porad by byla 1.6 lepsi volba kdyby byl na vyber za stejnou cenu i objem 2.5?

Kdyz jsem zminoval propad ceny, vubec me nenapadlo, ze to je neco, co by prave tebe melo trápit. Polozil jsem to jako argument, ze vetsina nadsencu vetsi objem oceni.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych měl brát vykon/objem/cena tak půjdu do Leona Cupra. 

Já jsem Peugeotak, a proto Peugeot. Překvapilo mě, jak komfortní je 308 GTi, takže volba byla jasná... Ford podle mě nebude tak pohodlný, že bych v něm mohl sedět 4 hodiny v kuse... z Leona (ne Cupra, jen FR na 18") jsem po 30 minutách rád vystoupil... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sam Peugeot tvrdí, že s tím chce konkurovat třeba A5. A ta motoricky začíná na tom, na čem 508 ka končí. Takže v tom je pes zakopán. Já už tady psal, že věřím, že ta 1.6 pojede líp, nez moje obstarožní V6 o 152 kW, ale přesto půjdu, a koupím si starou ojetou 407 s V6. Prostě proto, že chci být věrný značce dokud to půjde, ale chci šestiválec. A věřím, že ve spolupráci s opelem snad do té 508 nakonec něco spadne a budu si ji moct pořídit, protože se mi líbí moc. Dám třeba 1,5 mio za V6, ale 1,2 mio za 1.6? Fakt ne...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vás vážně tak sere, že je pod kapotou pouze 1.6ka? Ostatní aspekty vozu jsou asi jenom vzduch, protože brát potaz čistě jenom na motor tak si za pár let ten člověk nekoupí už zhola nic. 

A proč by nemohla 508 konkurovat A5ce? Kvůli motoru? Nebo kvůli čeho by nemohla konkurovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jednak to ze to na 1.6 konci (a ano, auto se mi celkove libi) lae i to ze vlastne v benzinu mas na vyber 2, slovy dva motory. Oturbenou 1.6 a jeste vic oturbenou 1.6. Kdyz jsem pokukoval po aute na jare a napadl me Superb koukal jsem co tam v druhe generaci (tj do 2015, to neni jeste tak davno) davali za benziny a zjistil jsem, ze 1.4t, 1,8t, 2.0t a pak ten 3.6. Takze 4 benzinove motory v rozsahu 1.4 litru do 3.6 litru. To uz se da rict, ze si "snad kazdy vybere". Ale ne tak Peugeot. "Chces novou 508 v benzinu? BUM - 1.6 a nic jineho ti nenabidneme." :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě, že to máme každý jinak. :D Můj švagr taky nutně potřeboval RSo, tak si koupil z němec od místního skládače a lepiče dvojkový před face s 2.0TDI PD 125kW :D Prý je to to nejlepší, co v Boleslavi vyrobili. :D No tak jo. Někdo potřebuje velký motor, někdo pořádnou aparaturu a jinýmu zase stačí, že ho to odveze. A že má PSA jen 1.6ku PureTech? Tak má, asi vědí proč. Ještě se to nezačalo ani kloudně prodávat, tak můžeme být v budoucnu překvapení rozšířením nabídky motorů. Nová emisní třída motory zabíjí než, aby jim nahrávala. :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, StibTo napsal:

Tak jednak to ze to na 1.6 konci (a ano, auto se mi celkove libi) lae i to ze vlastne v benzinu mas na vyber 2, slovy dva motory. Oturbenou 1.6 a jeste vic oturbenou 1.6. Kdyz jsem pokukoval po aute na jare a napadl me Superb koukal jsem co tam v druhe generaci (tj do 2015, to neni jeste tak davno) davali za benziny a zjistil jsem, ze 1.4t, 1,8t, 2.0t a pak ten 3.6. Takze 4 benzinove motory v rozsahu 1.4 litru do 3.6 litru. To uz se da rict, ze si "snad kazdy vybere". Ale ne tak Peugeot. "Chces novou 508 v benzinu? BUM - 1.6 a nic jineho ti nenabidneme." :myslim

Pro šetřily nabídnou 1.2 96Kw aby byla cena od 499 900:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic Ano přesně tak :) Ten dvoulitr totiž něco vydrží, s autem jezdím denně takže jasná volba. Pod dva litry bych prostě u auta co má přes 1,5 tuny nikdy nešel.. V6 se mi z hlediska servisu a spotřeby nevyplatí, ale to sem úplně nepatří :xvul

V první řadě prostě řeším motor, já od začátku věděl že chci 2.0 naftu - právě kvůli každodennímu ježdění, ten motor znám z otcovi 407 SW. Původně jsem hledal sedan nebo SW, ale když se objevilo coupe, proč bych ho nevzal? Zatím velké auto nepotřebuji, když už tak max jednou do roka, skoro ani to ne... Tak nevím co je na tom špatného :) 

508 nemůže A5 (a jiným Němcům) konkurovat právě kvůli výběru motorů. Samozřejmě vím že poslední dobou spoustu motorů "zabíjí" EU a její emisní normy, i tak je ale mnohem větší výběr hlavně u benzínových agregátů. Některé značky už se zas vzpamatovaly a od downsizingu upustily. Po stránce pohodlí a interiéru samozřejmě konkurovat může, o tom není pochyb. Ale člověk co má ty peníze a bude váhat mezi A5, 508 nebo třeba BMW 5 řady a podobně.. Ten si asi 508 s 1,6kou nevybere :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Rikic339 napsal:

Tak nevím co je na tom špatného :) 

Právě, že nic. Tak nevím, co se pořád divíte těm motorům. Výrobce k tomu má nějaký důvod (stejně jako ty), tak co je na tom špatného?
To jako bych ti argumentoval, že do coupe nebo cabria prostě nafta nepatří :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...