Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Trefil, napsal jsem to sem jen proto, že v tom videu je důkaz, že to netvrdím jen já :D Porovnává to třeba s Arteonem, kterému by 508 mohla konkurovat, ale po stránce motorové ji půl litru objemu chybí. Byť 169kw není špatná hodnota. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, ozzy56 napsal:

no chlapyy--ještě poměrně nedávno by byla hodnota 169 koní z motoru 1.6 prostě nedosažitelná, dnes je to 169 kw a jak vidím--furt málo... :aut, prostě 2.0 turbobenzín asi nebude, smiřte se s tím

To nikdo nepsal ze to je malo tech 169kw. Ani ze je malo 169kw dosazenych (pardon, vymacknutych) z 1.6. Ale ze je MALO JEDNA CELA SEST LITRU OBJEM ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objem jsou jenom předsudky ... ale marketingově funguje výborně ... třeba nové Polo GTi má také dvoulitr jako větší Golf. Určitě to prodeje zvedne.

Marketingově 1.6 v 508 vypadá blbě a bude to jistě důvod, proč řada lidí o autě nebude ani uvažovat. Byť by si stejně silnější nekoupili ...

Jak jsem již psal, Peugeot jde posledních několik let po líbivém designu a ekonomice. Prostě nechce vyvíjet nový motor pro úzké použití s mizernými prodeji ... výjimkou je moje 1.6 THP ... zas na druhou stranu, tam už blok 1.6 měli ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot uz delsi dobu dela jen auta pro navstevniky hypermarketu.

Proste sed a nuda(motorove).

Je to skoda...

Kdyz se clovek podiva treba na Golf GTi nebo i jednodussi GTd,Cupru a dalsi "sportovni" auta.

Nemyslim ze by kupcu bylo malo.

Driv bylo treba RCZ.

Naposled udelal 308 a tim to konci.

Naposled po faceliftu 508GT sestrelil tu 150kW variantu kvuli euru6.

Ta 1.6 je jen pokracovani nastavene ekologicko-ekonomicke vize Peugeotu.

Ony ty kone jdou udelat i na "slabem" motoru.

Otazka je jen jaky bude prubeh vykonu a jaky je napocitany zivotni cyklus takoveho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik lidí si koupí větší objem......neberte to jenom podle ČR, jsou země, kde o tu naftu až tak moc nestojí. Koukněte do švýcarska, u každého paneláku stojí M3, M5, benzínových škůdek je tam taky dost, Focus RS všech generací relativně běžný stroj, Dánsko, taky hodně benzín, Anglie, taky tak a brzo to tak bude i NSR a NDR. A tam bude Peugeot v nevýhodě. A to vůbec nemluvím o USA, s tím co mají se o návrat ani nemusejí pokoušet a asi to i vědí a vzdali to.

Mi ten jejich 6ti válec celkem schází a ty nafoukané koně to prostě nenahradí.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, v německy mluvících zemích jedou odjakživa německá auta :roker, samozřejmě koncern a opel, pak ta vyšší třída mercedes bmw porsche atd., tam se moc 2.0 benz. od PSA neprodá, neříkám, že žádný, ale od dob 205 GTi jakoby pežot benz. motory prostě neumí, proto se dává s motorama dokupy s kdekým, ale kvalita těch motorů je horší a horší, prostě v povědomí evropanů je rovnice pežot--nafta...

o USA nevím, nebyl jsem tam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, David 106s16 napsal:

Kolik lidí si koupí větší objem......neberte to jenom podle ČR, jsou země, kde o tu naftu až tak moc nestojí. Koukněte do švýcarska, u každého paneláku stojí M3, M5, benzínových škůdek je tam taky dost, Focus RS všech generací relativně běžný stroj, Dánsko, taky hodně benzín, Anglie, taky tak a brzo to tak bude i NSR a NDR. A tam bude Peugeot v nevýhodě. A to vůbec nemluvím o USA, s tím co mají se o návrat ani nemusejí pokoušet a asi to i vědí a vzdali to.

Mi ten jejich 6ti válec celkem schází a ty nafoukané koně to prostě nenahradí.

Mluvis mi z duse. Nevim to z hlavy, musel bych pohledat, ale subjektivne mi prijde, ze je Peugeot snad jedinou (me znamou) automobilkou, kde to v soucasne dobe (ale vlastne uz pohrichu snad pres 5 let) u benzinu konci u objemu 1.6. Downsizing se projevil prakticky u vsech znacek, ale porad se vyrabeji osmivalce, sestivalce, no nebo alespon ctyrvalce s normalnim objemem. Co takova Mazda a jejich novy ctyrvalec 2.5 litru s turbem a 250 konmi? Proti tomu se Peugeot bohuzel muze jit leda zahrabat, libivy design (ktery ja nezpochybnuji, byt k "preelektrokurvitkovani" interieru mam sve vyhrady) to nezachrani a u me je to duvod, proc jsem si uz dalsiho Puga nekoupil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle me tam benzinova jednasestka staci, stejne vetsina aut pude do obehu pres operaky a tam berou diesly. Na silnejsi benziny nema peugeot klientelu (novy auta), ten kdo ma na to zivit silnejsi motory, pujde stejne radsi k bmw nebo mercedesu. 

Ja si tu 508mu v 1,6benalu dokazu klidne v garazi predstavit i misto bawa. Jen je to na vikendovku moc prakticky :)

Upraveno uživatelem Ajdamek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...