Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

že by vlajkové lodi PSA V6 sedla, o tom není žádná pochybnost, a že by to nikdo nekupoval tady, to je možný, jenže to auto se přece prodává po celé Evropě a třeba ve Švýcarsku bylo vždy aut od PSA s V6 mraky a francouzi si myslí by taky kupovali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pozor! Hlavně to musí být 4x4 [emoji3]
Tak ono jsou lidi co 4x4 potřebují a né každý bydlí ve městě. Někdo se bez 4x4 v zimě ani nedostane domu. Já zas třeba tahám loď a vytahuju z vody na písku a pokaždé si řïkám jak by bylo príma, kdyby zabral i zadek. Jako poradím si, zatím jsem vždy vyjel (šikmo, víc utopit vlek aby se dalo rozjet, atd), ale bylo by to výrazně pohodlnější.

     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zase pláče nad motory. Že vás to pořád dokola v každém vláknu baví :myslim 
Prostě se smiřte, že velkoobjemové atmosféry nejsou a nebudou :roll PSA míří na jinou klientelu a to, že by to pár desítek lidí v ČR koupilo za 8 let, jako ojetinu, je vážně nevytrhne.

Jak "sedla" V6 vlajkovým lodím se ukázalo u "7." evoluce, kdy PSA málem zbankrotovalo, protože ty vlajkové lodě nikdo nekupoval :nevim Proto raději sloučili 4. a 6. řadu do 5. PSA prostě nemá takovou pozici, jako koncern, aby mohl posílat do světa tolik variant motorů.
Je to jako s hospodou. Ne každá si může dovolit nabízet spoustu druhů jídel. Méně je někdy více. Raději, ať je méně motorů, které budou spolehlivé, než více a poslouchat pak, jaké jsou "Frantíci" kasičky :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MJSytic: Dovolím si nesouhlasit, jak jsem psal už výše. Nejde vůbec o český trh, Peugeot prodává hlavně v zemích, kde se takové motory pořád kupují a kupovali a problém s prodejními čísly nastal právě v době, kdy se rozhodli u PSA "slučovat" dvě třídy do jedné a "uspokojit klienty" poptávající dvě naprosto odlišná auta autem jedním. A problémy s prodejem "6" řady způsobovali spíš problémy s elektronikou a příslušenstvím motorů a za mně také asi naprosto ohyzdný design palubní desky (podobná situace první generace C5ky)

Charlie 607: Sorry, že haním 607ku. :)  A s tím 4x4 bych se tak nezaklínal. Před 25 lety tu mělo 4x4 jen ARO, GAZ a NIVA, sněhu bylo víc, nezpevněných cest mezi domy na vesnicích a v chatových a chalupářských oblastech nesčetněkrát víc, s obyčejným autem s vozíkem na vesnici jezdilo spousta lidí po loukách na trávu pro domácí zvířectvo i pro brambory a řepu na pole a projeli, takže si myslím, že se většina lidí dostane domu v zimě i bez čtyřkolky. :) Navíc u spousty ojetin ta pseudočtyřkolka, co se u většiny aut používá ani nefunguje a uživatel to ani neví. :) A poslední poznámka, letos v lednu v Malé Úpě na parkovišti jsem s 20 let starou Nubirou s předním náhonem na už dost jetých polských pneumatikách Kormoran jezdil a parkoval jak se mi zachtělo, kdežto kamaráda, který jel s námi s passatem 4x4 jsme vespolek vytlačovali z první projeté koleje, do které zajel... :)) Ale shora napsané berte jen jako poznámku spíš pro usmání, jak se dnes považuje za naprostou nezbytnost u auta něco, co tam před 10ti vůbec nebylo a nikomu to nechybělo. :)

 

Upraveno uživatelem kupák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si právě myslím, že xx7 série byl prostě krok špatným směrem a jasně se to ukázalo na prodejích :myslim  Nyní se naopak ukazuje, že ač měly první série xx8 nebo xxx8 problémy s důvěrou u lidí (částečně i po zkušenostech ze 7 - tímto děkujeme za spolupráci s kolegy z Bavorska), že jít jiným směrem bylo správně. Nynější generace se prodávají velmi slušně a Peugeot zase sbírá ocenění nejen za design, tak i za techniku. 
Stačí se podívat na palubovky nových Peugeotů a porovnat to s aktuální studií Škodovky, která vlastně jen vykrádá to, co Peugeot už pár let pouští do světa. A o tom to u Peugeotu vždy bylo a i proto ho mám tak rád. Nebojí se udělat něco po svém a být mezi prvními, kdo to pošle do světa. A i když se mnohokrát ukáže, že to nebylo úplně správně, časem se to řešení v autech objeví, i když v přepracované a lépe funkční podobě :myslim 
Vždyť si vezměte jen dnes už běžný dešťový senzor. 406 ho měla už v roce 1995! U kolika jiných výrobců byl v té době dostupný? Možná tak u prémiovek ...

Netvrdím, že by se mi V6 u nové 508 nelíbila. Netvrdím, že není škoda, že není u modelů dostupná nějaká "blbuvzdorná" klasická atmosféra. Jen prostě dovedu pochopit, proč tomu tak je a té značce to dovedu odpustit. Protože věřím, že ti, co o tom všem rozhodují, vidí o kousek dál a dělají to vše proto, aby žil Peugeot dál a mohli jsme na něj být zase pyšní. (já teda už jsem :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 4 týdny později...
  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...