Guest StibTo Odesláno 27. březen 2018 Sdílet Odesláno 27. březen 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupák Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 že by vlajkové lodi PSA V6 sedla, o tom není žádná pochybnost, a že by to nikdo nekupoval tady, to je možný, jenže to auto se přece prodává po celé Evropě a třeba ve Švýcarsku bylo vždy aut od PSA s V6 mraky a francouzi si myslí by taky kupovali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 Ale pozor! Hlavně to musí být 4x4 [emoji3]Tak ono jsou lidi co 4x4 potřebují a né každý bydlí ve městě. Někdo se bez 4x4 v zimě ani nedostane domu. Já zas třeba tahám loď a vytahuju z vody na písku a pokaždé si řïkám jak by bylo príma, kdyby zabral i zadek. Jako poradím si, zatím jsem vždy vyjel (šikmo, víc utopit vlek aby se dalo rozjet, atd), ale bylo by to výrazně pohodlnější. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 To je zase pláče nad motory. Že vás to pořád dokola v každém vláknu baví Prostě se smiřte, že velkoobjemové atmosféry nejsou a nebudou PSA míří na jinou klientelu a to, že by to pár desítek lidí v ČR koupilo za 8 let, jako ojetinu, je vážně nevytrhne. Jak "sedla" V6 vlajkovým lodím se ukázalo u "7." evoluce, kdy PSA málem zbankrotovalo, protože ty vlajkové lodě nikdo nekupoval Proto raději sloučili 4. a 6. řadu do 5. PSA prostě nemá takovou pozici, jako koncern, aby mohl posílat do světa tolik variant motorů. Je to jako s hospodou. Ne každá si může dovolit nabízet spoustu druhů jídel. Méně je někdy více. Raději, ať je méně motorů, které budou spolehlivé, než více a poslouchat pak, jaké jsou "Frantíci" kasičky Milan+, Charlie 607, MilanF1 a 4 další ohodnotil 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupák Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 (upraveno) MJSytic: Dovolím si nesouhlasit, jak jsem psal už výše. Nejde vůbec o český trh, Peugeot prodává hlavně v zemích, kde se takové motory pořád kupují a kupovali a problém s prodejními čísly nastal právě v době, kdy se rozhodli u PSA "slučovat" dvě třídy do jedné a "uspokojit klienty" poptávající dvě naprosto odlišná auta autem jedním. A problémy s prodejem "6" řady způsobovali spíš problémy s elektronikou a příslušenstvím motorů a za mně také asi naprosto ohyzdný design palubní desky (podobná situace první generace C5ky) Charlie 607: Sorry, že haním 607ku. A s tím 4x4 bych se tak nezaklínal. Před 25 lety tu mělo 4x4 jen ARO, GAZ a NIVA, sněhu bylo víc, nezpevněných cest mezi domy na vesnicích a v chatových a chalupářských oblastech nesčetněkrát víc, s obyčejným autem s vozíkem na vesnici jezdilo spousta lidí po loukách na trávu pro domácí zvířectvo i pro brambory a řepu na pole a projeli, takže si myslím, že se většina lidí dostane domu v zimě i bez čtyřkolky. Navíc u spousty ojetin ta pseudočtyřkolka, co se u většiny aut používá ani nefunguje a uživatel to ani neví. A poslední poznámka, letos v lednu v Malé Úpě na parkovišti jsem s 20 let starou Nubirou s předním náhonem na už dost jetých polských pneumatikách Kormoran jezdil a parkoval jak se mi zachtělo, kdežto kamaráda, který jel s námi s passatem 4x4 jsme vespolek vytlačovali z první projeté koleje, do které zajel... :)) Ale shora napsané berte jen jako poznámku spíš pro usmání, jak se dnes považuje za naprostou nezbytnost u auta něco, co tam před 10ti vůbec nebylo a nikomu to nechybělo. Upraveno 28. březen 2018 uživatelem kupák Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2018 Sdílet Odesláno 28. březen 2018 Já si právě myslím, že xx7 série byl prostě krok špatným směrem a jasně se to ukázalo na prodejích Nyní se naopak ukazuje, že ač měly první série xx8 nebo xxx8 problémy s důvěrou u lidí (částečně i po zkušenostech ze 7 - tímto děkujeme za spolupráci s kolegy z Bavorska), že jít jiným směrem bylo správně. Nynější generace se prodávají velmi slušně a Peugeot zase sbírá ocenění nejen za design, tak i za techniku. Stačí se podívat na palubovky nových Peugeotů a porovnat to s aktuální studií Škodovky, která vlastně jen vykrádá to, co Peugeot už pár let pouští do světa. A o tom to u Peugeotu vždy bylo a i proto ho mám tak rád. Nebojí se udělat něco po svém a být mezi prvními, kdo to pošle do světa. A i když se mnohokrát ukáže, že to nebylo úplně správně, časem se to řešení v autech objeví, i když v přepracované a lépe funkční podobě Vždyť si vezměte jen dnes už běžný dešťový senzor. 406 ho měla už v roce 1995! U kolika jiných výrobců byl v té době dostupný? Možná tak u prémiovek ... Netvrdím, že by se mi V6 u nové 508 nelíbila. Netvrdím, že není škoda, že není u modelů dostupná nějaká "blbuvzdorná" klasická atmosféra. Jen prostě dovedu pochopit, proč tomu tak je a té značce to dovedu odpustit. Protože věřím, že ti, co o tom všem rozhodují, vidí o kousek dál a dělají to vše proto, aby žil Peugeot dál a mohli jsme na něj být zase pyšní. (já teda už jsem ) Mizlerek007, MikeSV, Charlie 607 a 4 další ohodnotil 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 11. květen 2018 Sdílet Odesláno 11. květen 2018 Suhlasim s MJSytic. Ja zatial nemozem na downsizing nadavat. Auto ide pekne, spotreba okolo 6/100 a garancna prehliadka 170euro. Good job Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 13. květen 2018 Sdílet Odesláno 13. květen 2018 V 27. 3. 2018 at 19:15, Agrafik napsal: 2x1.2 V3 ? ....twin turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 A SW je venku http://www.auto.cz/peugeot-508-sw-nejhezci-kombik-soucasnosti-privitejte-shooting-brake-122273?utm_source=facebook&utm_medium=dave Milan+ a Rikic339 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 https://lesvoitures.fr/peugeot-508-sw/ Rikic339 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 Dobře no, tak si holt pořídím sedan i SW A budu se na ně chodit koukat do garáže, protože se tam nevejdu :-D radim.1008 a OK406 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 To kombi je pecka,ale cenové tak 3-4 roky starý ,aby se dalo koupit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 Už znáš ceny jo? Tak sem s tím ceníkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 start na 750 000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 To je jako tipovačka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rembaz Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 (upraveno) Tak o 20-30tis viac ako liftback. Upraveno 6. červen 2018 uživatelem rembaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 ikokpit... tak nic no :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 kuwa to je pajáda RichVa a Milan+ ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 Uz vim co koupim jako rodinej wagen za 5 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rembaz Odesláno 17. červen 2018 Sdílet Odesláno 17. červen 2018 (upraveno) Príliš rýchle to teda nie je: Aj keď asi ten test nebol príliš objektívny. Upraveno 17. červen 2018 uživatelem rembaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.