Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

Ne, máš samozřejmě pravdu, po Praze stačí jebka 1.2 bez turba ;)

Nezapomínej že

ad A) bydlíme na periferii (ona je Praha a "Praha"),

ad B) jezdíme na hory, na chalupu, občas mimo ČR apod.,

ad C) jsa prakticky každodenním řidičem mám po krk posránků v slabých autech, co se na státovkách s jedním pruhem tam a jedním pruhem zpět a přerušovanou čarou nalepí v počtu 2 až 3 kusů za kamion a jedou za ním, bo v tom mají motor do sekačky a bojí se předjet.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Filizoficky bráno - k čemu potřebuje kdokoliv silné auto ? (a ano, "silné" je subjektivní - někdo za silné považuje přes 100kw, jiný víc ...) Podle mě takové auto člověk spíš chce než potřebuje. Moje důvody jsem popsal výše.

EDIT : @MilanF1  napiš nám třeba ty, k čemu "potřebuješ" 200kw :)

 

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, StibTo napsal:

Ne, máš samozřejmě pravdu, po Praze stačí jebka 1.2 bez turba ;)

Nezapomínej že

ad A) bydlíme na periferii (ona je Praha a "Praha"),

ad B) jezdíme na hory, na chalupu, občas mimo ČR apod.,

ad C) jsa prakticky každodenním řidičem mám po krk posránků v slabých autech, co se na státovkách s jedním pruhem tam a jedním pruhem zpět a přerušovanou čarou nalepí v počtu 2 až 3 kusů za kamion a jedou za ním, bo v tom mají motor do sekačky a bojí se předjet.

 

Je příjemný na to šlápnout a jet,ale to nemůžeš ani na ty periférii,je to stále Praha mimo toho blbého centra a kolikrát do týdne či měsíce jsi s tím mimo Prahu?

Já jezdím denně jen pitomou N.Paku a Jc,tu trasu znáš ,kdýž jedeš k Jírovi na chalupu a už si ani moc toho Supa nedovolím sešlápnout,jsou tu kontroly dnes a denně. Ještě štěstí ,že máme zprávy o akcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 3. 2018 at 23:41, MJSytic napsal:

Dík ;) Uvidíme příští rok, až bude dostupná předváděčka ;) Já se bojím hlavně o místo na nohy-kolena :myslim 

Boj se o místo!  Auto je to hezký, ale místo tam není nikde, nohy kolena pro mě ještě jakžtakž, ale nad hlavou těsno a vzadu se už nevejdu, je to prostě nízký. Koncepčně mi to přijde spíš jak coupé, protože je to hezký a absolutně nepraktický :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal napr aj sluzobnu A6 3.0tdi a dokonca aj cls350 shooting brake, jako zvezenie paradne, ale nebolo tomu kde ani pridat. Jazdil som len SK, AT, IT cize max 140, ziadne nemecke autobahn. Tak ako asi aj v cz, u nas hliadky za kazdym stromom a clovek nechce sponzorovat tych nasich zlodejov. Jasne, na predbehovanie kamiona v kopci to bolo bezpecnejsie. No aj tak som sa vzdy tesil domov ked presadnem do 3008 trojhrnka :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koukám, že jsem rozpoutal nevinným dotazem filozofickou bitvu, kterých je tu na fóru v každé druhé sekci deset, jestli na něco potřebuju šestiválec nebo nepotřebuju, ale o tom, jestli motor 1.6 puretech je konstrukčně něco nového nebo jen přeleštěná a přejmenovaná vražda THP jsem se nedozvěděl..... :)

Někdo z adminů už by to tu měl utnout...... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Milan+ napsal:

Je příjemný na to šlápnout a jet,ale to nemůžeš ani na ty periférii,je to stále Praha mimo toho blbého centra a kolikrát do týdne či měsíce jsi s tím mimo Prahu?

Já jezdím denně jen pitomou N.Paku a Jc,tu trasu znáš ,kdýž jedeš k Jírovi na chalupu a už si ani moc toho Supa nedovolím sešlápnout,jsou tu kontroly dnes a denně. Ještě štěstí ,že máme zprávy o akcích.

Nemám "vlohy" na dobré příklady ale i tak pokus - vnímám to jako třeba horské kolo nebo lyže. Obojí mám, vytáhnu to 3x či 4x za rok, ale je to dobrý mít. S tím výkonem to bude podobný. Věř mi byť se tu možná mnohdy prezentuju jinak že nějaký každodenní jízdy "na krev" se u mě fakt neodehrávaj. Většinou to fakt je o tom sednout do auta a přepravit se kam potřebuju. Ale tu a tam na to prostě je chuť šlápnout, poslechnout si krásný ryk motoru - a pak tam ale (za mě) nemůže bejt 1.2 nebo něco podobného, tam není co poslouchat, aniž by člověku vstávaly hrůzou vlasy na hlavě :roker

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D věř mi stačí mi info z netu, recenze, reviews, videa akcelerace a podobně .. jel jsem od Peugeotu v lecčems, něco mě oslovilo více, něco méně (například 308 GTI s 1.6 super ale ten zvuk z repro ? to jako fakt ? RCZ-R to samé ... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně ono, svět se posunul jinam... Jasně, že výkon šestiválce potřebuješ jednou za uherskej rok, ale jeho jiné vlastnosti jsou taky fajn (zvuk, projev, vibrace...) a já třeba prostě auto nemám jen jako užitnou věc, ale protože mě auta od malička brala, tak chci jezdit něčím, k čemu mám vztah, co není prostej spotřební produkt. A jsem ze staré školy, takže chci zvuk z výfuku a ne z repráku, chci, aby to jelo kam já chci, a ne kam si to samo usmyslí atd..

Myslím, že absence pořádného motoru současnou 508 pohřbila, nemá žádné zvláštní prodeje ani v Evropě, pokud jí chtěli, nebo tou novou teď chtějí nahradit i nějaký manažerský sedan, tak s touto nabídkou motorů ani náhodou....

Pomalu se právě rozmýšlím, čím kupé nahradím pro denní ježdění, myslím že už má právo na odpočinek v garáži, přece jen najeto je cca 330tis a stáří bude letos v listopadu 18 let. (bude plnoletý....) A mám vlastně tři možnosti:

1) koupit nějakého nového Peugeota. To bych moc chtěl, nová 508 vyoadá hodně dobře, ale právě ta motorizace,

2) koupit něco od jiné značky, ale to se mi nechce,

3) koupit zase ojetého peugeota, nejlépe co nejposlednější kupé 407 3.0 V6.

A nakonec to snad dopadne na tu trojku, protože nový Peugeot prostě nemá pro mne motor, jiná značka se mi nechce, navíc 6 válec už stejně nikdo nemá v prosté atmosféře, a bude jen v lepších autech, a tam nevím, zda unesu nápor infotainmentu, dotykových obrazovek atd... Navíc před časem jsem se v noci trochu rozhlížel po netu, co kde maj, a tuším BMW mně totálně znechutilo, protože jsem v nabídce v údajích o motoru našel jen výkon a množství CO2, o počtu válců a podobně vůbec nic....!

 

Upraveno uživatelem kupák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kupák  jsi můj člověk ! u třeba 508 bych se snad i přenesl přes kokotiny jako je plastové tlačítko místo masivní páky ruční brzdy, ocenil bych bohatou výbavu zvlášť ve verzi GT .. ale copak tam nemůže být alespoň JEDEN normální benzínový motor ? Teď jsem zahlédl na sauto.cz pěknou 508 ve verzi Allure, tuším rok 2015? 16 ? výbava fajn, sedan, pak fotka pohled pod kapotu .. no jako sorry ... asi jako push-up podkozenka : navenek hezký, uvnitř nula nula hovno. Co na tom, že papírově 121kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Schreek napsal:

Boj se o místo!  Auto je to hezký, ale místo tam není nikde, nohy kolena pro mě ještě jakžtakž, ale nad hlavou těsno a vzadu se už nevejdu, je to prostě nízký. Koncepčně mi to přijde spíš jak coupé, protože je to hezký a absolutně nepraktický :D 

Hmm, toho jsem se přesně bál, když uváděli, že na to použijou tu společnou platformu :( Co si budeme povídat, už ve stávající 508 není místa na rozdávání a tohle je evidentně ještě menší... Škoda, že to takhle zabili ... No uvidíme, až se s tím svezu.
Stejně nakonec skončím u 208 GTi 30th :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odporucil by som vam ist sa previezt na tych novych peugeotoch a neriadit sa nejakymi recenziami. Kludne si skuste vsetky dostupne motorizacie. Ja som siel puretech skusit len zo zvedavosti, nikdy som nad takym motorom nerozmyslal. Predtym som skusal vsetko mozne okrem thp. Po skusobnej jazde som to auto hned kupil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký rozdíl bude v otáčkách při dálničních 130 km/h u 3,0V6 oproti 1,2R3? Možná to oba dají bez přeřazení v dálničních stoupáních  (3,0V6 určitě)....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 3,0V6 i naložená do plna (2 dospělí, 2 děti, bagáž všude, kde se dá = cesta na dovolenou) při cestě do Chorvatska i Itálie, takže přes kopečky, na tempomat pořád přesných tachometrových 135, podřazovat opravdu netřeba. Já mám sice 5ti kvlat, tak to točí lehce přes 3000 a bere lehce přes 9 l/100km, ale ze všech dovolených jsem se vrátil s průměrem pod 9 litrů. 407 a 607 už ke 3,0V6 měli tuším 6ti kvalt, což by asi bylo lepší. Ten pětikvalt myslím má tu pětku zbytečně krátkou k tomu motoru,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...