Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

 

Přesně tak. Nafta je na cestě do propadliště dějin. Je to jen otázka času. A "požadovaná malá spotřeba" tomu se mohu jen smát :D Nafta je cenově prakticky na stejno s benzínem, automobilky konečně začaly uveřejňovat reálné spotřeby vozů a jako sorry - 6 litrů na 100 u dieselu versus 8 litrů na 100 u benzínu s ohledem na to co celkově provoz vozu stojí a nakolik je PHM jen jedna část rovnice mě opravdu nepřesvědčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A propos - eko regulace - pokud vím i nafta s EURO 6 zatěžuje ovzduší více, než jakýkoliv rozumný benzín, samozřejmě neberu v potaz extrémy typu V8 a větší ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velká auta (typu 508) na benzín mají asi jen ve státním sektoru.( Tímto zdravím Medvěda a jeho SuperBa :D ) Tam, kde se to neplatí "z našeho", tak se řeší veškeré náklady včetně spotřeby. U nás ve firmě je všechno nafta :nevim Benzín při těch nájezdech vychází mnohem dráž. Naftová auta totiž tolik netrpí na "závodníky" za volantem, takže i když si to půjčí pacient, spotřeba je snesitelná. U benzínu je to pak jak v raketoplánu :D 
Poměr 6 nafta vs 8 benzín je u "poolových" aut nereálný... Vidím to u otce v práci (mimochodem, také státní sektor :aut ) Benzínové 1,6 jezdí za 10/100 a  3.Superb v TSI za 12-15 :D 
Spotřeba je při těch nájezdech zásadnější faktor, než cena pravidelného servisu ...

Každopádně si myslím, že ten podíl benzín vs nafta podléhá také módě. Předtím nebyly rozšířené turbobenzíny, tak frčela turbonafta. Teď už jsou, tak zase frčí turbobenzín. :myslim 
Většina koupěschopných prostě preferuje to, co zrovna frčí. Konzervativní kupci a benzínový fajnšmekři nejsou cílová skupina. Ti se musí buď přizpůsobit a nebo hledat jinde. Není jich totiž tolik, jako těch "konzumentů".

A k té ekologii. O tom se snad nemusíme bavit. O ekologii tu přece vůbec, ale vůbec nejde. Kvůli tomu se to vše neděje ;)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ta spotřeba u benzínu je pravda. Máme 1.8TSI a naposledy v tom svítila spotřeba 12/100km. Že je to teď víc v servise než na place je věc jiná. Je to od VW. To byl omyl. Teď jsou v plánu tři obměny, tak jsem zvědav. Nafty půjdou do světa, co mají každá přes 400tis.km. :D Až na vzhled tomu mnoho moc není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 2 měsíce později...

"Nabídka pohonných jednotek zatím zůstává nepotvrzena. Spekuluje se o vznětové paletě čítající 1,5litrové a dvoulitrové BlueHDi, chybět ale samozřejmě nebudou ani benzinové jednotky. Vyloučena není ani stavba 508 s hybridním pohonem o výkonu až 220 kW."

:D:D:D  být to třeba nová Mazda bylo by to přesně obráceně - věta by zněla "chybět nebudou ani vznětové jednotky" ... No jo no, Francouzi stále zaspávají, nedá se nic dělat ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) já se té větě nedivím--v PSA moc dobře vědí, že se s benzínovýma motorama dosud nepochlapili :myslim, buď to nemá výkon, nebo hodně žere, nebo hodně poruchové...

je myslím všeobecně známou skutečností, že pokud peugeot-citroen, tak s naftovým motorem...,neberte to tak, že bych tady naftu prosazoval :bojim, prostě tak to je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mne zas príde že Peugeot vždy vedel spraviť slušný benziňák.. síce posledný benzín čo od PSA mám je ešte staré TUčko, ale aj následná 1.6ka je hodne chválený motor, koncepčne postaršie 1.8 a 2.0 boli taký európsky priemer - kultivovanosť a spotreba nič moc no spoľahlivosť dosť vysoká.. potom rada EW mala snáď akurát problém so spotrebou oleja ale nič na štýl VW group... no a EP rada je asi jediná čo nejak vyčnieva z davu pre svoju nespoľahlivosť, no zas charakterom je to super motor kým všetko funguje jak má :D a v posledných rokoch sú snáď vychytané všetky muchy. A ostáva ešte PureTech no s tým nie sú žiadne problémy od začiatku či?

Možno sa mýlim, lebo kvôli nájazdu bohužiaľ musím trpieť diesel - takže nemám osobné skúsenosti s týmito motormi. Ale môj dojem zo skúseností iných aj tu z fóra je cca taký ako som uviedol vyššie, že PSA má super diesely aj benzíny, akurát európa je orientovaná na naftu takže benzínom sa nedostáva dostatok pozornosti :roll

 

EDIT: Ešte k veci, nová 508 vyzerá perfektne zo všetkých strán, páčilo by sa mi keby udržali hmotnosť v rozumných medziach a strčili tam to THP :D

Upraveno uživatelem 573v0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...