Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nový Peugeot 508 už jezdí


kemo

Recommended Posts

Myslíte to jako že: "Kéž by tam dali motory z Insignie, to bych hned vzal jeden z mých našetřeních miliónů a auto bych koupil"?
A nebo: "Ať tam dají ty problémový 1.2 a 1.6, ať můžu říkat, že kvůli tomu jim za to jeden z mých našetřených miliónů nedám?"

Já na rovinu říkám, že mi jsou motory buřt. Prachy na to, abych si to nové koupil, nemám :aut 
Ale na auto se těším :super 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když dnes do auta dají pořádný motor, budeme mít za 5 let možnost si koupit pořádnou ojetinu. Když dnes vyrobí nové auto, které už jako nové stojí za prd, jakou ojetinu budeme kupovat za 5 let? Já teda souhlasím s @Charlie 1, protože nežiji jen teď, ale myslím i na to, co bude za těch5 let :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na nové taky nemám,mám ted za rozstrelenou 406 ,připraveno na další starou mrdku max.50000Kc,abychs tím 4-5 let přežil, než bude na new car nebo rok starý... Ale chtěl bych slušnou atmosféru 1.6-2.0 bez zbytečných hovadin a jen jezdit a ne řešit... I když u novyho diesela bych taky asi při mým nájezdu 15000/rok do tech 150000km nic neřešil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, MJSytic napsal:

Myslíte to jako že: "Kéž by tam dali motory z Insignie, to bych hned vzal jeden z mých našetřeních miliónů a auto bych koupil"?
A nebo: "Ať tam dají ty problémový 1.2 a 1.6, ať můžu říkat, že kvůli tomu jim za to jeden z mých našetřených miliónů nedám?"

Já na rovinu říkám, že mi jsou motory buřt. Prachy na to, abych si to nové koupil, nemám :aut 
Ale na auto se těším :super 

Ne, myslím to tak, že by už zase Peugeot mohl začít konečně dělat pořádný motory. A to mluvím o benzínu, nafta je mi aniž by to bylo nějaké tajemství volná. A k těm milionům - co třeba argument "abych si za 5 let to auto ojeté mohl koupit" ? Tys vysolil snad našetřený milión za svou 508 GT ???

Edit : koukám, že můj argument už zazněl

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, StibTo napsal:

Ne, myslím to tak, že by už zase Peugeot mohl začít konečně dělat pořádný motory. A to mluvím o benzínu, nafta je mi aniž by to bylo nějaké tajemství volná. A k těm milionům - co třeba argument "abych si za 5 let to auto ojeté mohl koupit" ? Tys vysolil snad našetřený milión za svou 508 GT ???

Edit : koukám, že můj argument už zazněl

Milión za Peugeota? Nejsem blázen :P 

Peugeot dělá motory tak, aby splnil normy a prodávalo se to - vydělával.
Abys ty koupil za 5let ojetinu, musí nejdřív to auto někdo koupit nové. A o něj jde automobilkám především. O ty, kterým to on pak prodá, už tolik nejde ...
Takže se vracíme zase na začátek. Kdyby to mělo "pořádný motor" koupil by sis to nové?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikoliv. Každý ví, že auto ztratí během prvních 2-3 let dle značky několik desítek % ceny. Buď půjdu po 407 do něčeho pořádného na operativní leasing, nebo zase do (mladší) ojetiny. Naštěstí pro mě pořád existují normální automobilky, které se z ruky trhu a "vkusu" zejména českých balíků neposraly a krom slabších modelů se základní výbavou dělají i slušně vybavené vozy s motory, za které se nemusí stydět. Bohužel Peugeot k nim posledních 10 let nepatří (co se motorů týká).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr    Njn nafta ... kdyby mi nesmrděla není co řešit šel bych po 407 do logického nástupce tj 508 konkrétně taky s 2.2. Jenže jakkoliv se mi  508 líbí a to hodně (až na nesmyslnou elektrickou ruční brzdu, kterou mimochodem také mnoho výrobců nedává jen proto, že to je "moderní) když se podívám na Sauto.cz a vyfiltruji 508 a palivo "benzín" vyjede co ? 1.6 THP, minimálně v prvních několika letech co tak sleduji do cca 2013 silně problematický motor. Toť u 508 s benzínem pokud vím jediná pohonná jednotka. SMUTNÉ.

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď mi řekni, kolik procent prodejů u aut, které jsou fleetové, operáky a v drtivé většině slouží jako služební je benzín? :myslim Pro mě naprosto přirozený výběr. Velký auto, požadovaná malá spotřeba, výkon, krouťák... Co ti vyjde? Nafta. Může se ti nelíbit, ale je to tak. Automobilkám se nevyplatí nabízet základní benzín, střední výkon a špičkovou výbavu se super motorem. Protože v prodejích stále vede nafta. A hlavně jde o peníze, eko normy, různá nařízení a zase o peníze. Není to jen o českém trhu plném českých balíků kvůli kterým se podělaly automobilky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...