kemo Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 http://www.auto.cz/novy-peugeot-508-uz-jezdi-podivejte-zabery-prototypu-110642 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Koukám, že na Autu.cz se probrali. Na tyhle videa a fotky z jízd jsem koukal už v létě Jsem se těšil, že už tam bude nějaký záběr bez maskování ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Kéž by tam dali ty motory z Insignie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Taky nevím proč,opel může mít motory 1.6 a 2.0 turbo a Peugeot bude stát všude 1.2 a problémový 1.6 ,který když se trochu jezdí svizne žerou už i trávu u silnice... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Myslíte to jako že: "Kéž by tam dali motory z Insignie, to bych hned vzal jeden z mých našetřeních miliónů a auto bych koupil"? A nebo: "Ať tam dají ty problémový 1.2 a 1.6, ať můžu říkat, že kvůli tomu jim za to jeden z mých našetřených miliónů nedám?" Já na rovinu říkám, že mi jsou motory buřt. Prachy na to, abych si to nové koupil, nemám Ale na auto se těším ozzy56, radim.1008, Laďa a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Když dnes do auta dají pořádný motor, budeme mít za 5 let možnost si koupit pořádnou ojetinu. Když dnes vyrobí nové auto, které už jako nové stojí za prd, jakou ojetinu budeme kupovat za 5 let? Já teda souhlasím s @Charlie 1, protože nežiji jen teď, ale myslím i na to, co bude za těch5 let Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Kupování ojetin Peugeota moc nevytrhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Já na nové taky nemám,mám ted za rozstrelenou 406 ,připraveno na další starou mrdku max.50000Kc,abychs tím 4-5 let přežil, než bude na new car nebo rok starý... Ale chtěl bych slušnou atmosféru 1.6-2.0 bez zbytečných hovadin a jen jezdit a ne řešit... I když u novyho diesela bych taky asi při mým nájezdu 15000/rok do tech 150000km nic neřešil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 s tím se dá jen souhlasit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) před 9 hodinami, MJSytic napsal: Myslíte to jako že: "Kéž by tam dali motory z Insignie, to bych hned vzal jeden z mých našetřeních miliónů a auto bych koupil"? A nebo: "Ať tam dají ty problémový 1.2 a 1.6, ať můžu říkat, že kvůli tomu jim za to jeden z mých našetřených miliónů nedám?" Já na rovinu říkám, že mi jsou motory buřt. Prachy na to, abych si to nové koupil, nemám Ale na auto se těším Ne, myslím to tak, že by už zase Peugeot mohl začít konečně dělat pořádný motory. A to mluvím o benzínu, nafta je mi aniž by to bylo nějaké tajemství volná. A k těm milionům - co třeba argument "abych si za 5 let to auto ojeté mohl koupit" ? Tys vysolil snad našetřený milión za svou 508 GT ??? Edit : koukám, že můj argument už zazněl Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 U nás je svět ještě normální.... Maybach 6 12Válec..... Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Hmm hmm a jaké číslo je před těmi šesti nulami v ceně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Dvoumistne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Ale jako ojetina bude jednomistne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 před 20 minutami, StibTo napsal: Ne, myslím to tak, že by už zase Peugeot mohl začít konečně dělat pořádný motory. A to mluvím o benzínu, nafta je mi aniž by to bylo nějaké tajemství volná. A k těm milionům - co třeba argument "abych si za 5 let to auto ojeté mohl koupit" ? Tys vysolil snad našetřený milión za svou 508 GT ??? Edit : koukám, že můj argument už zazněl Milión za Peugeota? Nejsem blázen Peugeot dělá motory tak, aby splnil normy a prodávalo se to - vydělával. Abys ty koupil za 5let ojetinu, musí nejdřív to auto někdo koupit nové. A o něj jde automobilkám především. O ty, kterým to on pak prodá, už tolik nejde ... Takže se vracíme zase na začátek. Kdyby to mělo "pořádný motor" koupil by sis to nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Nikoliv. Každý ví, že auto ztratí během prvních 2-3 let dle značky několik desítek % ceny. Buď půjdu po 407 do něčeho pořádného na operativní leasing, nebo zase do (mladší) ojetiny. Naštěstí pro mě pořád existují normální automobilky, které se z ruky trhu a "vkusu" zejména českých balíků neposraly a krom slabších modelů se základní výbavou dělají i slušně vybavené vozy s motory, za které se nemusí stydět. Bohužel Peugeot k nim posledních 10 let nepatří (co se motorů týká). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Mam novou 200 konovou 2,2 CRDi Jinak co sem mel c8 ta nova stala 1550 000,- a ja ji koupil jako sestiletou ojetinu za 115000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) @Pe.Tr Njn nafta ... kdyby mi nesmrděla není co řešit šel bych po 407 do logického nástupce tj 508 konkrétně taky s 2.2. Jenže jakkoliv se mi 508 líbí a to hodně (až na nesmyslnou elektrickou ruční brzdu, kterou mimochodem také mnoho výrobců nedává jen proto, že to je "moderní) když se podívám na Sauto.cz a vyfiltruji 508 a palivo "benzín" vyjede co ? 1.6 THP, minimálně v prvních několika letech co tak sleduji do cca 2013 silně problematický motor. Toť u 508 s benzínem pokud vím jediná pohonná jednotka. SMUTNÉ. Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 A teď mi řekni, kolik procent prodejů u aut, které jsou fleetové, operáky a v drtivé většině slouží jako služební je benzín? Pro mě naprosto přirozený výběr. Velký auto, požadovaná malá spotřeba, výkon, krouťák... Co ti vyjde? Nafta. Může se ti nelíbit, ale je to tak. Automobilkám se nevyplatí nabízet základní benzín, střední výkon a špičkovou výbavu se super motorem. Protože v prodejích stále vede nafta. A hlavně jde o peníze, eko normy, různá nařízení a zase o peníze. Není to jen o českém trhu plném českých balíků kvůli kterým se podělaly automobilky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.