Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pokuta za rychlost v Německu na dálnici


pavelu96

Recommended Posts

Nedávno jsem četl rozhovor s řidičem kamionu, který se zmiňoval, že v Německu přišel na měsíc o řidičák kvůli rychlosti. Stejný případ jako ty. Byl tam zaměstnán a na měsíc si našel brigádu u českého dopravce, kdy jezdil vnitro. Ten měsíc nesměl v Německu za volant. ;) Bez reakce budou vyhrožovat pokutou znovu. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Mon Oct 23 2017 at 11:46, urdemala napsal:

My kdysi s kámošem při parkování ťukli v Německu auto. Ještě ve Š120. Němec tam měl fakt bezvýznamný škrábaneček, my vůbec nic. Odjeli jsme pryč. Na hranicích nás identifikovali ne podle spz, ale podle 4 dlouhovlasých pasažérů. Někdo nás viděl z okna. Pokuta 100 DM a zadržení auta, což bylo za dalších 1000 DM k tomu. Při tehdejší výplatě 6500 Kč to byl docela drahej výlet.

A teď ten o karkulce, když se platilo v DM, tak to bylo o telefonu. A zrovna ten hraniční přechod. Jak na potvoru trefa. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znám případ, kdy za nezaslaný řidičák na 1 měsíc zadržení za trest, byla "odebrána platnost" českého řidičáku pro Německo, než si dotyčná osoba udělá "MPU" (lékařské psychologické vyšetření). V daném případě to bylo za 2x marijánu v 1 měsíci. Si nepřejte vidět těch požadavků na "přípravné kurzy"/psychologická sezení, krevní testy a tak - všechno pouze v Německu, české papíry a (proti-)drogové testy nechtějí uznat, takže cestovat tam (ne sám jako řidič pochopitelně) na 10-15 hodin sezení. 4x za rok na krevní/vlasové tresty, k tomu jejich tlumočníka... Jako tam se s tím fuc*t ne*erou! :(

Upraveno uživatelem Veverka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Němci jsou **** o tom žádná. Ale jde o to, zda stačí poslat doporučeně vyjádření, že řidičák nepošlu, protože ho potřebuju v ČR a měsíční zákaz v D budu respektovat???

Upraveno uživatelem pavelu96
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Milan+ napsal:

A teď ten o karkulce, když se platilo v DM, tak to bylo o telefonu. A zrovna ten hraniční přechod. Jak na potvoru trefa. 

Fakt asi mám potřebu si tady něco vymýšlet. Do Německa je to u nás blíž, než do nebližší vesnice. A stalo se to kousek za hranicí. Kdybys chtěl jó jet jinudy, tak to tehdá byla 50 km zajížďka. Dneska je těch přechodů pro auta víc.

Upraveno uživatelem urdemala
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Veverka napsal:

Jako tam se s tím fuc*t ne*erou! :(

Jako nechat se chytit dvakrát v měsíci s thc v krvi,  to přece není normální. Bráchu za tohle chytli někdy v říjnu. Jenže jeho zkušenost je celkem dobrá. Vysvětlili mu, že nemá hulit aspoň 24 hodin před jízdou, odvezli ho na krev a pak ze špitálu ještě do práce :-) Flastr 600 € a zákaz řízení v Německu na 1 měsíc s tím, že má půl roku na oznámení začátku trestu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 11. 2017 at 15:50, Scratch napsal:

ja jsem cetl o rakusacich, ze v noci fotej jejich radary u velkych mest, jak se snizuje rychlost na hlavnich tazich kvuli kolonam. Nekdo se tam rozciloval ze na 100 jel 118 a dostal 50 EUR. Tak jsem si az rikal, ze to bude pohodicka :D. Ja nevim, ja na ty 100 nebo mozna pekelne 80 pred Lincem jel ve 4 rano asi 130 a najednou blik blik. Tak teda cekam a cekam, co prijde. Uz je to pres mesic...... :D

jsem na tohle vlakno pozapomnel. Rakusaci ale nezapomneli, a pred vanocema mi poslali liebesbrief, ktery byl ovonen 100 EURovou pokutou :D

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Pacho69 napsal:

No kdyby tě zastavili a ta tabulích bylo k limitu IG-L (což je skoro všude), seberou ti klíčky nebo daj botku. Tak buď rád, že jsi doma :-P

uz delsi dobou mi vrtalo hlavou co to je to IG-L...... neprikladal jsem tomu nejakou hodnotu, dokud jsem nezacal patrat kvuli te pokute co a jak :D

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

argumentuji tim, ze nizsi rychlost = nizsi hluk = nizsi spotreba = nizsi emise. A nehodovost nizsi o 50%. To jsou dle meho padne argumenty, ale stve me to. Do te doby jsem to tam porusoval a jezdil v poho 130, pak co jsem si nacetl, uz jsem jel dle predpisu :D = limit+10 :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já nekomentuju. Ani nic takovýho neříkám. Jen prostě čím rychleji jedeš, tím víc je potřeba se soustředit, je to únavnější a za ty roky jsem dospěl k závěru, že ten ušetřený čas mi za to nestojí (časově by za úvahu by stalo překračovat limity tam, kde jsou nízké, pokud jedeš 140 nebo 180, ta časová úspora třeba na hodině jízdy je 10 minut), je na zvážení každého, jestli to riziko za to stojí. Tedy nejen riziko ohrožení zdraví ale i riziko, represe/trestu. Nemám žádné letadlo, které by mě k tomu svádělo, prostě přepravní prostředek, který umí jet rychle když chce, což se (z mého pohledu pohledu) projeví jen zvýšenými náklady... Nekritizuji nikoho jak jezdí, pokud neohrožuje ostatní(nemá pocit, že všichni, co jedou v limitu nebo se přizpůsobí provozu, musí nutně vytlačit ze silnice), je mi to jedno.  No a protože možná víc než 50% svých najetých km projezdím v zahraničí a většinou v tom západním, kde jsou represe opravdu tvrdé, tak jsem zvyklý a jezdím stejně i tady a nepřemýšlím o tom, kdo kde zrovna měří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...