Tajgers Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Ahoj všem, Nemůžu nikde dohledat jaký palivový filtr patří do Peugeotu 508 sw 2.0BlueHDi 133kW automat. A mám věřit tomu že automat převodovka nepotřebuje výměnu oleje? Předem všem děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Ohledně filtru by se hodilo VIN - lépe se to dohledává O AISIN (AM6-AT6) automatech je tu na fóru (i jinde na internetu) napsáno spousty. Nemá smysl o tom znovu debatovat. Pohledej, přečti a názor si udělej sám. Někdo mění a někdo nemění ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tajgers Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Ok děkuji tady je ten vin VF38EAHWTEL046818 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. říjen 2017 Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 paliv. filtr 98 013 666 80 je to normální papírová vložka filtru plus O kroužek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tajgers Odesláno 16. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 Filtr objednaný Mann (PU7010Z) ale nikdo ho skoro neprodává. Když zadám v obchodě model vozu,motor atd tak mi ukáže pouze olejový, prachový a vzd filtry ale palivový nikde není. Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 16. říjen 2017 Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 Vzal bych Originál, nebo Purflux (taky vlastně origo). Oba se dají sehnat za 500,- MANN mají i v Kelly, ale i na klub je za 670.- https://www.autokelly.cz/Product/MF-PU7010Z/12327518 Edit: Teď koukám, že jsem si to špatně přečetl. Už jsi objednal. Na co se tedy ptáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 16. říjen 2017 Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 (upraveno) Kelly je drahy Mann https://mlparts.cz/autodily/peugeot/508-sw/2.0-bluehdi-180-133kw/filtr/palivovy-filtr?productId=1863409 Purflux https://mlparts.cz/autodily/peugeot/508-sw/2.0-bluehdi-180-133kw/filtr/palivovy-filtr?productId=531668 Upraveno 16. říjen 2017 uživatelem TomasARN Tajgers ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tajgers Odesláno 19. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 Objednal jsem mann za 543Kč. Vždy jsem si myslel že ten MANN je top. Ale příště určitě vyzkouším ten purflux. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin__ Odesláno 6. květen 2018 Sdílet Odesláno 6. květen 2018 Teď jsem kupoval palivový filtr MANN do 2,2 hdi a místo made in France jako vždy je teď made in Israel a kvalita zpracování výrazně horší, jedna hadička nešla ani připojit, musel jsem použít o-krouzky a ten zajišťovací mechanizmus z toho starého. Jestli filtruje hůř nebo stejně nepoznám. Takže příště MANN už brát asi ale radši nebudu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noves Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Ahoj, poradite mi, vymenoval jsem ted palivovy filtr a na vystupu jsem dal palivovou hadicku a ze naplnim opet filtr naftou ... a to ovzdusnim tlacitkem na filtru ... jenze pri kazdym druhym zmacnuti se mi dole zasekne. Nevite, jestli bych treba mohl zapnout motor, aby se to ovzdusnilo motorem? Na konci cervene hadicky mam sklenici a jakmile zacne tect nafta, tak bych vypnul motor a napojil zpet hadici. Nebo jiny zpusob, jak nahradit to tlacitko? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Ahoj , určitě nestartuj , nebo zavzdušníš i zbytek systému . Buď zapoj zpátky hadici a mačkej tu blbou pumpičku (nevím , kterýho debila tohle provedení napadlo) , dokud nebudeš mít bublinky v průhledný hadici a neucítíš odpor pumpičky a pak nastartuj a drž otáčky cca 2500 asi půl min. nebo použij k odvzdušnění externí čerpadýlko na zpětným vedení paliva . Když tu pumpičku nebudeš mačkat až dolů , tak se nebude tak zasekávat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noves Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Nebylo by usnadnění filtr předtím trochu naplnit palivem, abych nemusel tak dlouho mačkat? Proč tam není třeba balónek jak v jiných verzích... Tu hadici bohužel nemám průhlednou ale černou palivovou. Tak jdu tedy mačkat a mackat :(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noves Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 A před tím nastartováním vrátíš všechny hadičky na své misto a nebo tam nechat tu samostatnou hadičku (na mem ovlbrazku červená) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Ty hadice vrať zpátky hned před mačkáním . Když ten filtr zaleješ , tak si trochu práce ušetříš , ale když už to máš v hromadě , tak se na to vykašli ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noves Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Mám to takhle, ale z hadičky nic neteče a mackam ...je to děs, asi rozeberu a naplnim filtr naftou ať zkompletuji jinak už nevím ...ale ten ovzdusnovak je tedy na*neumím psát slušně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noves Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Tak přátelé, vyndal jsem filtr a tam nebyla ani kapka nafty ... takže jsem zalil filtr až po okraj naftou, uzavřel filtr a znovu zandal do auta. Myslíte, že už teď bych mohl zažehnout motor aniž by došlo k zavzdušnění? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Jestli tu hadici nezapojíš zpátky , tak to zavzdušníš určitě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 je to paráda ten palivák co?? jinak ta pumpička dost odchází, co sem slyšel (u mého citrona ale nebyl problém), takže doporučuju koupit nový vršek, protože pokud nejde ruční čerpadlo nafty u tvého modelu (nemá el. čerpadlo v nádrži), tak je to v případě poruchy na palivovém okruhu dost velký problém, navíc samotný filtr stojí 600-900 Kč, vyřešili to opravdu super, ti klucíí francouzský ale vlastně buďme rádi, že ho nedali kamsi za motor dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 1. únor 2020 Sdílet Odesláno 1. únor 2020 Pořád lepší, než řešení u Forda - bez pumpičky a poraď si šmudlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 2. únor 2020 Sdílet Odesláno 2. únor 2020 nebo sis při skládání skřípl gumičku a pak můžeš pumpovat celý víkend a nic Vlastní zkušenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.