Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaký palivový filtr 508 sw 2.0 BlueHDi 133kW


Tajgers

Recommended Posts

Ohledně filtru by se hodilo VIN - lépe se to dohledává ;) 
O AISIN (AM6-AT6) automatech je tu na fóru (i jinde na internetu) napsáno spousty. Nemá smysl o tom znovu debatovat. Pohledej, přečti a názor si udělej sám. Někdo mění a někdo nemění ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzal bych Originál, nebo Purflux (taky vlastně origo). Oba se dají sehnat za 500,- :myslim 

MANN mají i v Kelly, ale i na klub je za 670.- https://www.autokelly.cz/Product/MF-PU7010Z/12327518

Edit: Teď koukám, že jsem si to špatně přečetl. Už jsi objednal. Na co se tedy ptáš? :aut 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Teď jsem kupoval palivový filtr MANN do 2,2 hdi a místo made in France jako vždy je teď made in Israel a kvalita zpracování výrazně horší, jedna hadička nešla ani připojit, musel jsem použít o-krouzky a ten zajišťovací mechanizmus z toho starého. Jestli filtruje hůř nebo stejně nepoznám. Takže příště MANN už brát asi ale radši nebudu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj,

poradite mi, vymenoval jsem ted palivovy filtr a na vystupu jsem dal palivovou hadicku a ze naplnim opet filtr naftou ... a to ovzdusnim tlacitkem na filtru ... jenze pri kazdym druhym zmacnuti se mi dole zasekne.

Nevite, jestli bych treba mohl zapnout motor, aby se to ovzdusnilo motorem? Na konci cervene hadicky mam sklenici a jakmile zacne tect nafta, tak bych vypnul motor a napojil zpet hadici. Nebo jiny zpusob, jak nahradit to tlacitko? 

Diky

image.png.50952c5c04f39a17ca700e6fe95883b2.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , určitě nestartuj , nebo zavzdušníš i zbytek systému . Buď zapoj zpátky hadici a mačkej tu blbou pumpičku (nevím , kterýho debila tohle provedení napadlo) , dokud nebudeš mít bublinky v průhledný hadici a neucítíš odpor pumpičky a pak nastartuj a drž otáčky cca 2500 asi půl min. nebo použij k odvzdušnění externí čerpadýlko na zpětným vedení paliva . Když tu pumpičku nebudeš mačkat až dolů , tak se nebude tak zasekávat .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebylo by usnadnění filtr předtím trochu naplnit palivem, abych nemusel tak dlouho mačkat? Proč tam není třeba balónek jak v jiných verzích... Tu hadici bohužel nemám průhlednou ale černou palivovou. Tak jdu tedy mačkat a mackat :((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přátelé, vyndal jsem filtr a tam nebyla ani kapka nafty ... takže jsem zalil filtr až po okraj naftou, uzavřel filtr a znovu zandal do auta. Myslíte, že už teď bych mohl zažehnout motor aniž by došlo k zavzdušnění? 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to paráda ten palivák co?? jinak ta pumpička dost odchází, co sem slyšel (u mého citrona ale nebyl problém), takže doporučuju koupit nový vršek, protože pokud nejde ruční čerpadlo nafty u tvého modelu (nemá el. čerpadlo v nádrži), tak je to v případě poruchy na palivovém okruhu dost velký problém, navíc samotný filtr stojí 600-900 Kč, vyřešili to opravdu super, ti klucíí francouzský :roll

ale vlastně buďme rádi, že ho nedali kamsi za motor dolů :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...