krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 v pezote variator cca 13 tisic ventil cca 3000 tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) Uf , kuwa to je inflace.... Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem Péťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) zajdi do pezotu povedz aky mas problem ze mas podozrenie na to variabilne casovanie ze co vsetko oni menia a co kolko stoji vymena rozvodou ci ten system dokazu alebo nedokazu nejak odtestovat tak aby sa nemenilo vsetko respektive ci sa objavuju typickee poruchy konkretneho dielu co najcastejsie kur,, ten system ten ventil mozes vybrat aj sam a skontrolovat ci neni zakarbonovany pripadne ho vycistis alebo urobis preplach motora a bude ok ae v to skor nedufaj Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 díky krtku, udělám jak říkáš uvidím co z toho vyleze. Teprve se s Pežotem seznamuji a poznávám co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 nemas zaco ,snad ta nezoderu z koze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 nenechám se, když tak vezmu příručku "snadno a rychle automechanikem" a udělám sám... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 borec pocuj este som sa chcel opytat ked das prec vicko pre nalievanie oleja a pozres do vnutra mas to tam pekne ciste ( svetlohnedy odtien) alebo to tam vypada jak na pripalenom pekaci? vsetko zakarbonovane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 tak co jsem se koukal a šahal tak to tam je jen takové zaolejované, žádné nánosy. Co by to jinak znamenalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 ja len ci to neni i ucpane tie kanaiky a ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 aha, pokud by byl karbon, tak by to asi znamenalo ucpané odvětrávání klikové skříně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 aj to ale mamm na mysly kanaliky v hlave cezktore tecie oej do vacky a potom do toho variatora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 a kdyby byly kanálky v hlavě ucpané, dají se nějak pročistit? Mám ještě Alfu 166 kde jsem použil přípravek na dekarbonizaci od BP a motor , který byl už snad na KO , tak běhá dodnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 skusit mozes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 vyzkouším a dám vědět jak jsem dopadl. A dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) ale moze sa stat aj opak ze sa to zhorsi ak su tam uz netesnosti a vytesnuje to len karbon nove to neni takze je treba s tymto tiez pocitat ale to nevadi aspon zistis ze ides spravnou cestou k identifikacii problemu Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Nevím,ale asi bych chybu nehledal ve VTC,spíš to podle popisu odpovídá že nepálí ve správnou dobu,tak se to i projevuje, že v menších otáčkách vynechává a ve větších se chytí.Koukni na Hallův senzor,i podle hlášení chyby by to mohlo odpovídat.Zaměřil bych se na čidla č.5 a 11.(Od někoho půjčit na vyzkoušení?Stejný motor má dost P 607.)Jenom mě napadá že už jsem opravoval 2 motorky po zásahu "servismenů" co popohodili rozvody o 1-2 zuby,motor se ještě nepotkal,ale příznaky byly stejné,v nízkých ot. chcípání,střílení,ve vysokých to běželo.Ale i špatné nastavení rozvodů v podstatě změní bod kdy to pálí,takže projevy stejné jako při chybě Halla.Tlak oleje(jestli jsem ten systém pochopil správně)u VTC mění nastavení vačky až ve větších otáčkách,takže při nízkých nemá vliv,takže bych to opravdu nerozvrtával zbytečně.Navíc jestli se dobře pomatuji,mají v manuálu upozornění že se nemají povolovat ty 3 šrouby co drží VTC pohromadě,zřejmě to mají nějak fabricky nastavené a je možnost že se to rozhodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) cidlo vacky menil bez snimaca otacok nenatoci teraz som si uvedomil ze snimac vacky je na vyfukovej vacke a variabiita na sacej takze kluka s vyfukovou vackou je napevno cez remen a nemeni sa takze variabilita do tych signalov od snimacov nezasahuje ale co neznamena ze ta variabilita funguje ako ma takze to skontrolovat rozvody ako celok ak je spatny signal od vacky obavam sa ze je to skocene jak vlkklx popisuje ked som si uvedomil ze ten snimac neni na variabilnej sacej vacke Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Jo a ještě bych zkusil jestli je u všech válců stejná horní úvrať,změřit přesně,tyhle motory mají podivně vyřešené odvětrání motoru,mají tendenci si přes ucpané odvětrání nacucat olej do sání,při prudším přidání se to nasaje do válce a je hotovo...Ale to se stává v spíš zimě.Jestli jsem to pochopil dobře,tak už to koupil s poruchou,takže kdoví jak dlouho už to takhle někde stálo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 16. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2017 první co udělám, nechám zkontrolovat rozvody jestli jsou správně nastavené. Někdy to chytne na poprvé, vícekrát až po druhém startování a někdy zkouším a zkouším a blafe a blafe než chytne. Klidně ještě vyměním čidlo klikovky,stojí 400 Kč. Motor má najeto 166k aspon podle kontrol STK a i interier je zachovalý a sedačka řidiče nevydrolená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 28. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 Tak vyřešeno střílení do výfuku! Dl jsem nové rozvody Bosch. a ty staré byly o zub přeskočené!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.