Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Neznámé čidlo


MStas

Recommended Posts

zajdi do pezotu povedz aky mas problem ze mas podozrenie na to variabilne casovanie 

ze co vsetko oni menia a co kolko stoji vymena rozvodou 

ci ten system dokazu alebo nedokazu nejak odtestovat tak aby sa nemenilo vsetko respektive ci sa objavuju typickee poruchy konkretneho dielu co najcastejsie kur,, ten system

ten ventil mozes vybrat aj sam a skontrolovat ci neni zakarbonovany 

pripadne ho vycistis alebo urobis preplach motora a bude ok  ae v to skor nedufaj 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím,ale asi bych chybu nehledal ve VTC,spíš to podle popisu odpovídá že nepálí ve správnou dobu,tak se to i projevuje, že v menších otáčkách vynechává a ve větších se chytí.Koukni na Hallův senzor,i podle hlášení chyby by to mohlo odpovídat.Zaměřil bych se na čidla č.5 a 11.(Od někoho půjčit na vyzkoušení?Stejný motor má dost P 607.)Jenom mě napadá že už jsem opravoval 2 motorky po zásahu "servismenů" co popohodili rozvody o 1-2 zuby,motor se ještě nepotkal,ale příznaky byly stejné,v nízkých ot. chcípání,střílení,ve vysokých to běželo.Ale i špatné nastavení rozvodů v podstatě změní bod kdy to pálí,takže projevy stejné jako při chybě Halla.Tlak oleje(jestli jsem ten systém pochopil správně)u VTC mění nastavení vačky až ve větších otáčkách,takže při nízkých nemá vliv,takže bych to opravdu nerozvrtával zbytečně.Navíc jestli se dobře pomatuji,mají v manuálu upozornění že se nemají povolovat ty 3 šrouby co drží VTC pohromadě,zřejmě to mají nějak fabricky nastavené a je možnost že se to rozhodí.

snimace.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo vacky menil 

bez snimaca otacok nenatoci

teraz som si uvedomil  ze snimac vacky je na vyfukovej vacke 

a variabiita na sacej 

takze  kluka s vyfukovou vackou je napevno  cez remen a nemeni sa takze variabilita do tych signalov od snimacov nezasahuje  ale co neznamena ze ta variabilita funguje ako ma takze to skontrolovat rozvody ako celok 

ak je spatny signal od vacky obavam sa ze je to skocene  jak vlkklx popisuje  ked som si uvedomil ze ten snimac neni na variabilnej sacej vacke 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ještě bych zkusil jestli je u všech válců stejná horní úvrať,změřit přesně,tyhle motory mají podivně vyřešené odvětrání motoru,mají tendenci si přes ucpané odvětrání nacucat olej do sání,při prudším přidání se to nasaje do válce a je hotovo...Ale to se stává v spíš zimě.Jestli jsem to pochopil dobře,tak už to koupil s poruchou,takže kdoví jak dlouho už to takhle někde stálo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

první co udělám, nechám zkontrolovat rozvody jestli jsou správně nastavené. Někdy to chytne na poprvé, vícekrát až po druhém startování a někdy zkouším a zkouším a blafe a blafe než chytne. Klidně ještě vyměním čidlo klikovky,stojí 400 Kč. Motor má najeto 166k aspon podle kontrol STK a i interier je zachovalý a sedačka řidiče nevydrolená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...