MStas Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Zdravím, mám dotaz zda někdo neví co je to za čidlo na motoru 2,2i 3FZ Jedná se o čidlo na hlavě u rozvodového řemene, vedle zapalovací cívky, klíč 27 , dva vodiče přímo shora. Na náhradních dílech to ukazuje tlak oleje nebo teplotu chladiva, je to podobný typ čidla, ale uvedené čidla mají klíč 22/ M16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 Pozice vačky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 toto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) Z pohledu od konektoru by to mohlo být toto. Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 elektroventil riadenia rozvodu mas premenlive casovanie rozvodov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 před 1 hodinou, Pe.Tr napsal: Pozice vačky? Nerozumím, jak pozice vačky, čidlo je přesně uprostřed hlavy u rozvodových kol vaček. a je na to blbě vidět. Z pohledu mechanika je v vlevo na kraji a vede od ní kabel s dvěmi vodiči okolo zapalovací cívky do kabeláže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 před 6 minutami, krtek 2 napsal: elektroventil riadenia rozvodu mas premenlive casovanie rozvodov Mám problém se startováním, střílí to do výfuku a nechce to chatat, občas motor blafne, ale potom naskočí, vymenil jsem cívku, svíčky, čidlo vačky a někdo mně poradil, že by to mělo být toto čidlo, protože na PC to píše závadu snímání prvního válce (nebo tak nějak). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 reguluje to tlak oleja do toho variatoru na vacke a tym sa naklapa ten variator s vackou v hlave mas kanaliky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 aha, takže to měl být ten prevít co mně pokazil neděli... :-) to znamená, že špatně maká a tím to špatně chytá, škytá a prdí do výfuku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 ten systen je zlozitejsi nez ten samotny ventil to musi byt skontrolovane jak celok rovzody samozrejme ak to nefunguje bude to robit psie kusy ak je rozhodene casovanie ventilov ale ci to je aj tvoj pripad neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 V 12. 10. 2017 at 15:04, vlkklx napsal: Čau,tak aspoň napiš co a jak to dělá,ve vlákně "nový člen" jsi se na to nedávno ptal,ale neodpověděl jsi co to přesně dělá.Už jsem psal že kompresor sekundárního vzduchu se spouští jen po studeném startu,účelem je zahřát rychleji katalyzátor dohořením záměrně bohaté směsi ve výfuku.Pokud tě to střílí,nebo prská,nebo co jsi psal v tom druhém vlákně,viděl bych to spíš na zapalování(svíčky?cívky?),nebo (z vlastní zkušenosti) vymačkené těsnění na sacím potrubí.Projevovalo se to ze začátku nepravidelným chodem po studeném startu,někdy i chcíplo,postupně se zhoršovalo.Údžba podle mě není třeba,pokud tě tam nechybí plasty na podbězích a nekoupe se to ve vodě.Rozborku asi dělal známý,zkusím se zeptat,ale nevím jistě. Čau, špatně startuje, střílí do výfuku, ale potom nějak chytnw a běží normálně. A stávalo se mi, že v táhlém kopci to najednou střelivo dovýfuku a chcíplo, po chvilce jsem nastartoval a doje. Tak jsem vyměnil zapalovací cívku, svíčky, snímačky vačky, rozdělal a vyčistil kompresor sekundárního vzduchu a ventil. Auto jsem koupil zanedbané, tak jsem se rozhodl to dávat všechno do porádku. a \Když jsem to všechno udělal, tak stejně to střílelo do výfuku přistartování. Dostal jsem tip na elektroventil řízení rozvodu(teď jsem chytrý) , a asi to bude i toto, protože PC píše něco o špatném signálu prvního válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 před 1 minutou, krtek 2 napsal: ten systen je zlozitejsi nez ten samotny ventil to musi byt skontrolovane jak celok rovzody samozrejme ak to nefunguje bude to robit psie kusy ak je rozhodene casovanie ventilov ale ci to je aj tvoj pripad neviem a neznáš někoho zodpovědného západně od Prahy, kdo by se na to mohl kuknout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) kto z Prahy to neviem ale isto ti tu niekto poradi kam ist tak ked to hlasi spatny signal(cidlo vacky si vymenil) od vacky tak by to mohli byt tie rozvody s tymto by som radsej zasiel asi do ofiko pezotu nech spravia komplet rozvody podla ich postupov je to docela kurvitko to premenlive casovanie Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 asi se zastavím v servisu Peugeot, ale jak říká můj soused od Alfy, dost často jsou v ofiko servisem takový "mechanici", že by je přetáhl násadou co dokáží zkurvit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) ty mas este ten starsi system VTC kde to posuva este na ozubenych kolesach v tom variatore cez tlak oleja tu mas pekne videjko od francuzov ako to premenlive casovanie v tvojom motore pracuje a ten elektroventil len prepina medzi privodom tlaku oleja do variatoru a odvodom tlaku z variatora prec takze musi dobre tesnit v oboch polohach skusit ho vybrat a vycistit tiez moze byt v haji oring vo variatore a tlak oleja cez neho strieka naspet pod ventilove viko okolo vacky Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 (upraveno) díky, moc mně to pomohlo Upraveno 15. říjen 2017 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 tiez moze byt v haji oring vo variatore a tlak oleja cez neho strieka naspet pod ventilove viko okolo vacky a necituj tolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 prostě to nechám celé zkontrolovat, ať mám jistotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. říjen 2017 Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 ano komplet rozvody ale nechci vediet kolko ten variator stoji ak by ho menili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MStas Odesláno 15. říjen 2017 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2017 kolik stojí variátor a čidlo? Kdyby bylo potřeba koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.