Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoká spotřeba


Tajgers

Recommended Posts

před 9 hodinami, Tajgers napsal:

Tak jsem po servise ...

I když nemůžu říct že to byl servis 

Udělali mi diagnostiku a napsaly mi že spotřeba je podle pp 6.7 což prý je vpoho.

prace 30 minut... Nechal jsem tam 1000 Kč a to je celý servis. 

Tak mi to pořád nedalo domluvil jsem se z majitelem stejného vozu na testovací cestu 38km dálnice 24km mimo dálnici a 12 km město. Dálnice Tempomat 120 km, mimo dálnici 90 km... 

Výsledek jeho auto spotřeba 5,2 moje 6,9.

Tak už opravdu nevím kde je zakopaný pes. 

 

 

Najlepšie by bolo absolvovať rovnakú trasu 2 autami a jedným človekom, prípadne ísť za sebou na tempomat, rovnaká rýchlosť (ale nie moc blízko - bude mať vplyv prúdenie vzduchu) a na rovinke telefonicky porovnať aktuálnu spotrebu. Keď tam bude vačší rozdiel ako 0,5L, tak to stojí za ďalšie bádanie. Ja osobne by som sa zameral na vstrekovače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Vena garážmistr napsal:

Asi takhle při vší úctě k mechanikům/diagnostikům ve značkových servisech. Nejsem přesvědčen že většina z těch maníků rozumí tomu co jim z diagnostiky vyleze natolik aby byli schopni určit 100% co autu je a co se s ním děje. On je rozdíl napíchnout auto na diagnostiku pustit celkový test a pak vyčíst z reportu hodnoty a ty porovnat s nějakou tabulkou a říct vše je v normě a vše je v pořádku.  A pak je napíchnout auto diagnostikou pustit celkový test z něj přečíst hodnoty porovnat je s tou samou tabulkou zjistit že sice to je v normě ale jsou tam odchylky a kvůli nim pak pokračovat v důkladnějším zkoumání diagnostikou jednotlivých parametrů které jdou diagnostikou zkoumat. A hlavně ten človíček musí dobře ovládat umění diagnostiky a také musí mít dost dobré znalosti o tom jak co v autě funguje. A takových diagnostiků je jako šafránu a podle mých zkušeností většinou ve značkových servisech nepracují protože řekněme mají natolik odlišný styl práce že se jich šéfové " bojí ". Protože tyhle lidi dokážou chyby řešit jinak než jen tupým vyměňováním různých komponent motoru.

A to co tady popisuješ že jim diagnostika trvala půlhodiny by odpovídalo tomu klasickému diagnostikování ve značkovém servisu. To ať se na mě nikdo nezlobí ale takovouhle diagnostiku dokáže provést 12 letá holka která ví kde najde v autě zásuvku a spustí diagnostický program v počítači a pak na konci konstatuje že na monitoru to všude píše bez chyb.

 

Píšeš že auto jsi pořídil ženě ale nikde nepíšeš jestli je rozdíl ve spotřebě když s tím jezdíš ty nebo  ona. Mám osobní zkušenost s předešlým vozem Berlingo 2 Hdi 66kw a já jsem jezdil cca 6L/100 km  tehdejší přítelkyně tak dokázala jezdit i o 0,7 L/100 km levněji a nepřišlo mi že by jezdila zase tak " jinak " než já.

Rozdíl je když jezdím já, 

Jezdím docela plynule a naopak v každém autě spotřeba mi klesá.

Žena stim jezdít nějak nechce prý je to moc velký auto ale to už je jiný problém. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě doplním 

Řídil jsem jeho auto a on moje, 

Cesta na Tempomat plynule. 

Tlak v pneumatikách před jízdou na autech zkontrolovano. 

Spotřeba kontrolována podle pp každých 10 km a vždy byl min 1 litr rozdíl. 

Já nechci ušetřit za každou cenu a ten 1 litr mě nezabije 

Ale štve mě to že je tam něco špatně a že servis Peugeot mi vyjede kus papíru kde je uvedena hodnota pp a tvrdí že je vše v pořádku. 

A ještě mě překvapilo že autorizovaný servis dává do Peugeotu olej modul při tom jsem si myslel že tam má být total. 

Asi vyzkouším buď jiný servis Peugeot nebo někoho jiného. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám rovnaký problem na dialnici som mal pri 135km rýchlosti spotreebu 10L. Mám  508 2.0 HDi 103Kw 2013, s manuálnou 6stupnovou prevodovkou.   Viete si predstavit ze Som siel z KE do Brezna a spat a musel som na naftu minut 50eur? Lebo toto sa mi zdá moc. Viete aj mne poradit v com moze byt problem? Dakujem

Upraveno uživatelem taitoosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taitoosk: jde o to zda se jedná o okamžitou spotřebu při rychlosti 135 km/h nebo o průměrnou spotřebu za nějaký delší časový úsek. Myslím, že při rychlosti 135 km/h je okamžitá spotřeba 10 l/100 km normální. Pokud by se jednalo o průměrnou spotřebu, tak je vysoká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 týdny později...

uprimne...otazka je jak moc realne ty hodnoty uvadene Peugeotem jsou.

Ja s 508GT a 150 kW jezdil okolo 8 litrů.

Na dálnici jsem sice čuměl jak tomu padá spotřeba ale při popojíždění to lezlo pořád výš a výš...

Jinak u automatu se doporučuje trochu jiný způsob řízení. Spíše co nejrychleji dosáhnout požadované rychlosti a tu udržovat;)

Problém může být i mechnický a ten ti žádná diag neodhalí...

Viz třeba už ty zmiňované brzdy,nebo třeba nějaké přidřené ložisko?

Nebo nějaké to ekokurvítko...

Asi bych ti stejně jako kolega nade mnou doporučil zajet za Strakim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...