Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mlžení všech oken


stepi.p4

Recommended Posts

Ahoj,

nevím zda se to tu již neprobíralo, nikde jsem to nenašel. 

V tomto a zimním období mám problém s mlžením mé 508. Vyjedu z garáže a po cca 5 minutách jízdy se auto kompletně zapotí. Topení mám nastavené na AC/AUTO/MONO/FAST a cca na 20,5-22. Při spuštění ofuku předního skla (odmlžení) to na chvíli pomůže, ale za chvíli je opět auto zapocené. Vnitřní cirkulaci zapnutou nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z těch běžných příčin:

- když je venku kolem 15 stupňů (prší) a v autě více než 1 osoba, tak se zamlží každé auto, hlavně když je vypnutá klima

- měj stále zapnutou klimu na AUTO

A ze závad - takto se obvykle projevuje netěsnost u radiátoru topení. Nasládlý zápach a na skle je povlak - když ho utřeš, tak vidíš stopy té chemikálie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial spína kompresor klimatizácie (pri otvorených dverách by malo byť počuť cvaknutie kompresora pár sekúnd po aktivácii A/C) tak odhmlievanie funguje pri ofuku predného skla perfektne. Do pár sekúnd je odhmlené komplet predné sklo. Samozrejme pokial sa neohreje trochu interiér tak po vypnutí odhmlievania sa zase začne zarosovať. Je to normálne. Nadmerné rosenie, zvlášť v prípadoch, kedy ráno auto nieje pokryté zvonka rosou býva spôsobené vlhkosťou interiéru auta. Doporučujem kúpiť podstielku pre mačky, ale iba priehľadné biele granule (silika gel), myslím že také majú v DM, naplniť zopár ponožiek, ktoré stratili svoj pár, zaviazať a hodiť pod sedačky, pomôže to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak pokud je zaseklá úplně uzavřená, tak by ti neměl jít do kabiny žádný pach, ať už se venku děje cokoli. Pokud je zaseklá částečně, tak by mohla být vidět při vyndání kabinového filtru - ale to jenom hádám. Spíš bych to viděl na rozborku.

Upraveno uživatelem Ajap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fungující klapka je hlavně slyšet. Pokud se ručně nastaví vyšší intenzita ventilátoru a následně se přepne na vnitřní okruh, je slyšet změna proudění vzduchu.

Než bych něco rozebíral, tak bych vyndal kabinový filtr a zkusil chování bez něj. Nikde není psáno, že se nemůže za 1/2 roku pricpat tak, že se mu sníží průchodnost. Zvlášť, pokud se jedná o nějakou levnější variantu :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych začal tím kabinovým filtrem. Taky se mi stalo na jednom autě se měnil 4x za rok ale to byl vcelku extrém protože to auto používal sedlák a jezdil s tím hodně na pole a auto polykalo tuny prachu.  Jinak pokud máš textilní koberce tak je chce na zimu vyndávat a dávat gumové nejsou tak elegantní ale voda která v nich ulpí se dá lehce likvidovat vylít / vytřít atd. a ještě je dobrý taxikářský trik pod koberce dát noviny a pravidelně je měnit, noviny berou do sebe vlhkost a taxikáři to používají protože zákazníky těžko hlídáš aby si oklepaly hnáty než vlezou do auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Ahojte, problém s rosením som mal aj ja. Začalo sa  presne po výmene kabínového filtra. Nepomála ani ryža ani silica. Tak so kabínový filter vyontoval a otočil ho naopak a problém v momente zmizol. Asi urobili súdruhovia pri výrobe filtra chybu  a šípka bolo narazená naopak. V septembri som menil znova a šípka na filtri už bolo v správnom smere)

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...